*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

No niin, nyt on tutkittu. Oli kyllä yksi elämäni jännittävimmistä reissuista, tutkimuksia tehtiin keuhkojen varjoainekuvausta myöten. Lopputulos: Keuhkoissa ja vatsaontelossa on nestettä, ei ole laskimotukoksia. Veren HCG-pitoisuus on 49 eli heikosti positiivinen kuten lääkäri totesi. :) Mulla on ihan epätodellinen olo. Täytyy vielä odottaa viralliseen testipäivään, ennenkuin voi sanoa, onko se oikea plussa vai ei.. Mutta nyt ainakin heikosti positiivinen! :heart: Teki heti mieli lähteä ostamaan raskaustestiä ja pissata tikkuun - olis kerrankin tullut kaksi viivaa! :D :D
 
Torstai 27.6.2013


Hildur................29v...........kp 3/21-26................yk 8
Lise...................36v...........kp 3/30-38................yk 8
Ankkurinappi.......30v..........kp 10/33....................yk 3
Dazzler..............36v...........kp 10/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Säihkiss.............33v...........kp 13/30-32................yk 8
Joiku.................32v...........kp 17/22-28................yk 3
Mariah33............33v...........kp 17/??.....................yk 1
LilyAlice.............34v...........kp 18/25-38................yk 10
Milk@................37v....... ...kp 24/26-33................yk 8
Kaisla78.............34v...........kp 34/36....................yk 3
Ethe1................ 30v...........kp ?/33-36...................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82


Plussanneet:

Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Mayinka, sun hehkutusta oli kiva lukea, oon niin iloinen sun - kuten muidenkin plussaneiden - puolesta!

Milk@, varovaiset onnenrutistukset jo sullekin!!! Onneksi ei ollut pahin kyseessä, mutta mitä tarkoittaa neste keuhkoissa ja vatsaontelossa? Toivottavasti olo muuttuu pian hyväksi ja plussa vahvistuu!! Jeee, mä arvasin että plussaat!!!!! :) :) :)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Milk@, hyvä ettei tullut pidenmää sairaalareissua, piti ihan eilen käydä täällä kurkkimassa ootko laittanu viestiä mikä tilanne! Sanovatko yhtään mistä tuo nesteen kertyminen oikein johtuu? Ja iik sentään, nyt kyllä jännään entistä enempi sun puolesta kun on hcg:tä löytynyt!!! =) MIllon se olikaan sun testipäivä?

Mayinka, mukavaahan tuo sun hehkutus on =) Mä ite tässä suorastaan ihmettelen omaa "laimeahkoa" suhtautumista. Luulen että johtuu siitä etten vielä oo sisäistäny että tuolla mahassa kasvaisi joku. Varsinkin kun ne ekojen viikkojen pienetkin oireet on kadonnu, tissien aristusta lukuunottamatta. Oon jo ehtiny puoli kauhulla guuglaamaan että meinaako tämä oireettomuus jotain. Mutta viivat on ja pysyy, että kai se on ihan normaalia tuntua normaalilta kun viikkoja on vielä niin ministi. Tuutko sä sit tuonne odottajiin helmikuisiin vai hujahdatko maaliskuun puolelle?

Entäs Bling, sä taitasit vielä ainakin olla helmikuisia? Onko siellä mitkä olotilat?

Joiku, no voi höh kun tuli hutikierto. Mulla vielä reilu pari viikkoa loman alkuun. Tekis kyllä jo mieli, kun on niin kivat ilmat. Vaikee istua sisällä.

Lise, no voi kurjuus sentään, tsemppiä sinne kovasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Tulinpa kurkkaamaan, että mitä teille kuuluu. Ja olipas iloinen yllätys tämä teidän hurja plussapuhuri :heart: Miljoonasti onnea kaikille plussanneille, täällä peukut ja varpaat pystyssä, että saatte kaikki (nekin, jotka eivät vielä ole plussaa saaneet) ensi vuonna pikku nytin syliinne!!!

Mutantti mä alan vasta nyt saada tunnetta, että kyllä tuola masussa joku asustelee, kun maha alkaa olla jo aikamoinen pallo ja möyrintää ja potkuja tuntuu aamuin illoin :)

Silloin plussaamisen jälkeen mulla ei ollut mitään muita oireita kuin tissikipu. Ja joskus viikolla 7 alkoi sitten huonovointisuus ja väsymys, joka onneksi kesti vain vajaat pari kuukautta. Joten älkää olko huolissanne tuosta tuntemusten puutteesta, kyllä se pieni siellä silti kasvaa ja kehittyy :heart:

Milk@lle vielä erityispeukutukset, että saat kaksi viivaa tikkuun testipivänä!

Tulkaahan plussanneet höpöttelemään tuonne odottajien puolelle, sieltä löytyy vastaava ryhmä: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2232798-noin-kolmekymppiset-ekakertalaiset-vol-11-a/

Kiiltis 21+0
 
Ihanaa löytää täältä tällainen "varttuneempien" ketju! :) Onnittelut samalla jo kaikille plussanneille, toivottavasti uusia plussia tulee pian lisää!

Mutkin saa liittää joukon jatkoksi: ikä 34 v. (vielä parin kuukauden ajan...), kp 34/36, yk 3.

Kuten varmaan monilla muillakin, mulla takana on pitkä suhde nuoruudenrakkauden kanssa ja kivulias ero... Vauvahaaveita mulla on ollut jo pitkään, mutta uusi rakkaus (41 v.) löytyi vasta kaksi vuotta sitten. Nyt on siis yk 3 ovistikkujen kanssa menossa, alkuvuosi meni miehen sairastelussa ja tjottailussa vähän sinne päin.

Mun kierrot ovat ehkäisyrenkaan jäljiltä heitelleet välillä 23-38, nyt viime kuut lähinnä välillä 33-38. En tiedä, onko ovulaatiossa ongelmia, kun kierrot venyy noin pitkiksi ja tässäkin kuussa tuli kahdesti kontrolliviivaa vahvempi viiva ovistikkuun saman kierron aikana... Nyt on dpo 9 menossa, kärsimättömänä eka nega testattu tänä aamuna, lämmöt kuitenkin vielä koholla ja muutenkin oikeasti turhan aikaista testailla, joten koitan vielä elätellä toiveita, että tässä kierrossa olisi tärpännyt...

Hankalaa, kun pitäisi olla turhaan stressaamatta, mutta kuukaudet vaan kuluu ja ikää kertyy (ja se kauhea 35 lähestyy hurjaa vauhtia)! :O
 
Ihania ultrakuulumisia Miss_piggy :heart: Varmasti asia konkretisoituu ja mieli rauhottuu, kun kuulee pikkuruisen sydämen jyskyttävän :heart:

Pahoittelut Lise uuteen kiertoon joutumisesta :hug: Kyllä se aina kirpaisee ja latistaa mieltä. Itselläni ainakin kiertojen ekat päivät oli ihan hirveitä ja mieli oli maassa. Nauti kuitenkin hääjutuista nyt täysillä ja sitten tulet heti sen jälkeen kertomaan plussauutisia. Eikös se olisi hyvä suunnitelma?!? :heart:

Mariah33 tervetuloa!!! Pahoittelu aiemmasta keskenmenosta. Toivotta uusi plussa tulee kuitenkin pian ja pieni pysyy matkassa loppuun asti. Onnea matkaan! Hienoa, että päätit liittyä porukkaan. Täältä saat varmasti kaikkien tuen!

Kaisla78 tervetuloa myös sinulle! Tämä on ihan paras ketju ja kaikki ovat huipputyyppejä! Itselläni olisi varmaan pää hajonnut ilman täältä saatau vertaistukea :) Minullakin oli ongelmana kiertojen heittely. Oviksen löytäminen oli välillä tuskallista ja tikkuja kului. Koskaan ei tiennyt oikein milloin menkkojen pitäisi alkaa ja monesti herättelin turhia toiveita. Mulla tärppäsi nyt tokalla Femar kierrolla. Eli ovulaation induktiota kokeiltiin juurikin sen vuoksi, että kierrot olivat jo pitkään heitelleet aivan mahdottomasti. Jos ei kierto ala asettumaan niin hae vaan ajoissa apua. Itse olen harmitellut, että olisi jo aiemmin pitänyt ryhtyä toimiin. Parempi kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaan :) Tärppionnea sinullekin!

Kiitos Joiku onnitteluista. Puhaltelen plussatullia posket lommolla sinulle ja teille kaikille muille! :)

Mayinka, arvaa vaan kuinka vimmatusti olen testaillut :D Ihan pöhkö touhua, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa! Kyllä niitä negoja niin monen kierron aikana tuli testattua, että miksei sitä nyt ottaisi täysillä iloa irti ja testailisi viivan vahvistumista :LOL: Onnen sekaisin tuntein myöskin minä. Mä laskeskelin, että LA menisi mulla maaliskuun alkuun. Oletko itse meinannut johonkin plussanneiden ketjuun liittyä? Mä mietin maaliskuisia ja sitten tietty kolmekymmpisiin plussanneisiin!

Hui Milk@ miten pelästytit minutkin sairaalareissullasi! Mutta tuo verikoehan näytti lupaavalta. Mahtavaa! Et varmaan meinaa pysyä housuissasi :D Testaatko huomenna? Jännittää sun puolesta! Toivottavasti nesteet keuhkoissa ja vatsaontelossa vain jotain väliaikaista eikä mitään vakavaa :hug:

Mutantti täällä ihan hyvät olotilat :) Kauhea kestojännitys tosin! Tissit kipeät ja ja outoa juilintaa vatsassa. Muut oireet ovat vähän tulleet ja menneet miten sattuu. On tämä niin epätodellista! Mä luulen, että mun la kallistuu juuri maaliskuun alkuun ellen ihan väärin ole laskenut?

Hurjaa, että Kiiltiksen raskaus on jo noin pitkällä. Ihanaa :heart: Kiitos kutsusta teidän plussanneiden pinoon :) Pari kertaa olen siellä salaa käynnyt kurkkimassa ja ehkä kerään rohkeuden ja siirryn sinne puolelle höpöttelemään :)

(.)

Viivat ovat edelleen vahvistuneet ja muutama päivä sitten digi näytti raskaana 2-3 :heart: Ihan mieletöntä! Eli ehkä mä nyt uskaltaudun lopulta siirtymään plussanneisiin. Päiväksi saisi laittaa sen ekan haamunbongauspäivän :) Eli minut saisi siirtää plussanneisiin näillä tiedoilla: Bling.................30v...........yk 14............... 19.6.2013, 2. Femar- kierto

Kovasti mietin uskaltaisinko jo neuvolaan soitella ja varata aikaa. Ehkä huomenna? Myöskin varhaisultra houkuttaisi, että näkisi pienen olevan oikeassa paikassa! Ei tätä oikein usko täysin todeksi ennen kuin näkee masussa jonkun asustelevan. Nyt vaan pitää luottaa siihen, että kaikki sujuu hyvin.

Kiitos kaikille teille tuesta! Olette korvaamattomia ja tulen aina välillä kurkkimaan tänne mitä teille kaikille kuuluu :heart: Toivottavasti tulette pian kaikki perässä plussanneiden joukkoon!
 
Soitin lapsettomuusklinikalle, ja sanoivat, että eilinen arvo oli just sillä tasolla kuin pitääki alussa, ja onnittelivat jo! En mä silti voi uskoa tätä vielä. Me mennään miehen kanssa ostamaan raskaustesti (tai muutama) ja odotellaan vielä ens viikkoon.. Apua. :D

Kaisla78, tervetuloa joukkoon! Toivon sulleki pikaista plussaonnea! :)

Ai niin, ja siis mulla on kertynyt nestettä vatsaonteloon ja keuhkoon siksi, että raskauden alkaminen voi pahentaa munasarjojen hyperstimulaation oireita. Eli vaikka mulla ei niitä ollu itse hoidon aikana, hcg:n nousu laukaisi tilanteen. Hoitona on juotava runsaasti vettä ja ei saa rasittaa itseään liikaa. Neste yleensä poistuu omia aikojaan. Ja voin kertoa, että jos tästä lähtee raskaus liikkeelle, ei haittaa yhtään, vaikka hengittäminen vähän sattuu..!! :)
 
Milk@, mielettömästi onnea! :heart: :kiss: Hitsi, viimeinkin! Nyt monen monta paria tarrasukkia pienelle masuasukille, jonka näet sitten ensi maaliskuussa :) Lepäile rauhassa ja nauti ajatuksesta että siellä vatsan sisällä kasvaa pieni elämä :heart:

Bling, testaan digillä vielä maanantaina, jos näyttää 3+ niin kuin pitäisi, siirryn kokonaan plussanneisiin :) Varmaan maaliskuisiin, ainakin yli kolmekymppisiin ihan ehdottomasti, tämä on ollut niin upea yhteisö että oksat pois! Mulla olis LA 2.3.2014 joten aika samoilla päivillä taidetaan mennä :)

(.) Pyysin hätävarjelun liioitteluksi vielä labrakokeen, josta saan tämän päivän hcg-arvon. Toivotaan että arvo on hyvä, tuloksen saan soitella huomenna joskus puolenpäivän jälkeen :) Pitäkää peukkuja! Muuten olossa ei mitään kummempaa, väsyttää, etoo ja tekisi mieli syödä kaikki mikä ei pakene :D Nyt olen vaihtanut täysin lomavaihteen päälle ja ollut tekemättä yhtään mitään, rentoutunut vaan. Ja salaa silitellyt vatsamakkaroita, muuta kun siellä ei vielä pitkään aikaan tunnu :LOL:

Jospa minäkin nyt sitten uskallan kun Blingkin... :)
Mayinka, 30, yk3 / ya 09/2011, 23.6.2013 -> plussanneisiin!
 
Heipähei!

Täällä on ollut niin hurjat plussatuulet että pakko liittyä seuraan, jos niistä hyvistä tuulista jotain vaikka tarttuis itsellekin! Onnea vaan kaikille plussanneille ja voimia uuteen kiertoon joutuneille!

Toivottavasti huolitte tälläisen 29 vuotiaan juniorin joukkoonne. Kolmekymppiä kajahtaa mittariin syksymmällä ja niitä juhlia olis kivaa juhlia vauva masussa. Kierukka jätettiin pois joulukuussa ja nyt on menossa yk 8. Tosin osa kierroista on mennyt ohi yrittämättä kun minun ja sulhon työvuorot on menneet täysin ristiin mutta nyt kesällä on taas onneksi aikaa puuhailuun.

Suhdetta on takana kymmenisen vuotta. Aika pitkään olin sitä mieltä etten halua lapsi mutta sitten se kuuluisa biologinen kello alkoi ilmoitella itsestään. Muutaman vuoden sen pystyi hiljentämään mutta lopulta sitä oli pakko kuunnella. Totuushan on se ettei tästä nuorruta, parempaa työtilannetta tuskin tulee (pätkätöiden kirous) ja en halua katua vanhana etten edes yrittänyt. Ja nyt kun on antanut itselleen luvan niin onhan ne lapset aika ihania söpöläisiä ;).

Tässä tietoni listaukseen Hildur 29v. kp 3/21-26 ja yk8. Kierto on keskimäärin kai 24 päivää. Aika lyhyt mutta toivottavasti riittävä.
 
Bling ja Mayinka, sylin täydeltä onnea teille molemmille!! :heart: Jos kaikki menee hyvin, siirryn ensi viikolla teidän vanavedessä plussanneiden puolelle...

Hildur, tervetuloa parhaaseen porukkaan! Toivon lyhyen lyhyttä vierailua, mutta hieman pidempään täällä notkuneena voin todeta, että tässä porukassa tsemppaajia riittää. :)

PS. Mayinka, mun oli pakko tiputtaa toi yk pois ku se ei muuten mahdu yhdelle riville. Jos mielummin haluat yk:n ku ya:n, kerro vaan, niin muutan vielä..
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 28.6.2013


Hildur................29v...........kp 4/21-26................yk 8
Lise...................36v...........kp 4/30-38................yk 8
Ankkurinappi.......30v..........kp 11/33....................yk 3
Dazzler..............36v...........kp 11/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Säihkiss.............33v...........kp 14/30-32................yk 8
Joiku.................32v...........kp 18/22-28................yk 3
Mariah33............33v...........kp 18/??.....................yk 1
LilyAlice.............34v...........kp 19/25-38................yk 10
Milk@................37v....... ...kp 25/26-33................yk 8
Kaisla78.............34v...........kp 35/36....................yk 3
Ethe1................ 30v...........kp ?/33-36...................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82


Plussanneet:

Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Aijaa Bling, säkin sujahit sitten maaliskuisiin. =) noh, tuonne kolmekymppisiin sitten samaan ketjuun kuitenkin. Niinku Mayinkakin. ja kyllä me nyt tuo Milk@kin sinne kovasti haluttaisi.

Mayinka, suostuvatko ihan noin vaan verikokeeseen? Multa muuten tuo pahin nälkäisyys jo vähän lieveni, toki ruoka maistuu vieläkin, mutta ei oo sellasta nyttännehetikaikkisapuska-oloa. Oliskohan ruumis jotenki tottumaton aluksi noihin hormoneihin et pistää hommat ylikierroksille ja sit tasaantuu. Eilen ekaa kertaa meinas oikea yrjöolo iskee :O
 
Bling, Mayinka ja mutantti vieläkin teidän jutut saa hymyilemään! :) Melkein harmittaa, etten pääsy teidän kanssa odottelemaan. ;) Mutta onneksi tulee uusiakin kuumeilijoita, että hyvä meno edelleen jatkuu.

Tervetuloa siis uusille! :flower: Toivotaan, että tämä kesäinen plussa-aalto vie meidät kaikki mukanaan :)

Hildur Niinpä niin, allekirjoittanut oli nuoruudessaan myös aikalailla sillä kannalla, ettei niitä omia lapsia kaipaisi – mutta niin vaan se mieli muuttuu. :rolleyes: Ja sekin on totta, jos odottelee vaan parasta hetkeä lapsen teolle, niin sitä saa sitten vaan odotella. :)

Milk@ Voi vitsit miten hyviä hormonikuulumisia! Toivotaan, että saat viivan kotitestiin viikonlopun aikana… Olisipa ihanaa, että ensimmäisellä hoitokerralla jo tärppäisi! Ja tosiaan, jos syy on noin ihana, niin kai sitä sen takia kaikenlaisia kipuja kestää – tsemppiä! :)

Ihanaa kun on perjantai ja ilmat taas mitä mahtavimmat! Tuskin maltan odottaa mökille pääsyä ja kellahtamista mansikkalitran kanssa laiturin nokkaan… Taidanpa ottaa onkeeni lady1979n neuvosta ja napata jääkaapista mukaan siellä jo hetken aikaa kylmenneen skumpan :D Pitäähän sitä nyt nauttia niistä asioista, jotka pian jäävät tauolle :)
 
Herranjestas mikä plussatuuli täällä on käynyt! OMG :)! Onnea plussista ja nyt vaan positiivista ajattelua ja onnellisia päiviä! Bling, Mayinka ja Mutantti, isot halit teille kaikille! Pus&Hugs! :heart:

Muille toivon pikaisia plussia!

Tervetuloa kaikille uusille! Tämä ryhmä on parasryhmä odotella plussaa! Ihanan tsemppaavaa porukkaa ja aina saa purnata tai hymistellä asioiden kanssa ja tukea löytyy! :heart:

Omasta tilanteesta sen verran, että huonovointisuus on kaikonnut ja väsymyskin (hope so) alkaa pikkuhiljaa helpottamaan. Tänään alkoi rv 11. Hätähousuna kävin eilen ultrassa ja kaikki kunnossa.

Nyt vaan kaikille onnentuulosia ja käykäähän lukemassa välillä mun kuulumisiani blogin puolella. On muitakin kirjoituksia kuin raskaushömppää :) tässä vielä osoite: Kultahippusia

Asiasta kukkaruukkuun; oletteko katsoneet Solsidania? Jos ette, niin vilkaiskaa arenasta. Huippuhauska sarja! Hahahah! Saa nauraa!

Joiku Nauti kuohuvan mukavasta mausta, ota munkin puolesta (vaikka pullollinen, hahahahhah). Ai mitenniin mulla on ikävä tuota kuplivaa arjen ja juhlan sankaria? :kieh:

Iloa tulevaan viikonloppuun!!
 
Milk@, tuo on hyvä, pian kaksi vuottahan tätä pientä on tehty eikä kolmea kiertoa, täällä on vaan tullut hengailtua sen verran :) Toivottavasti maanantaina näkyisi jotain! Ei mullakaan dpo11 näkynyt yhtään mitään, ei edes sitä surullisenkuuluisaa viivanpaikkaa. Nyt on suht tasavahva.

mutantti, mä olen hyvä suostuttelemaan :LOL: Puhelimeen vastannut hoitaja oli kärsinyt itse lapsettomuudesta ja lääkäri taas oli nuori ja mukava, eli ihan yhdellä puhelulla sain lähetteen labraan :) Jos haluat tietää arvon, soita ihmeessä ja kysy saisitko lähetteen myös. Kallishan tuo koe ei ole, ei mikään paikka sen vuoksi vararikkoon joudu :)

Joiku, mä oon ihan karvan verran kade - en tuosta kuplajuomasta vaan siitä laiturin nokasta :D Jos meillä olisi järvenrantamökki, mut saisi varmaan kantaa sieltä laiturilta pois onkeni kanssa. Eipä tule mieleen mitään rentouttavampaa kuin laiturin nokassa istuskelu. Eikä parempaa kuin tuoreet mansikat :heart:

lady1979, kiitos! :kiss:

(.) Soitin äsken hcG-kokeen tuloksen ja arvo oli aikas korkea... noh, TOSI korkea. Keskiarvo dpo18 on 292 ja mun tulos oli 749. En tiedä onko se hyvä vai huono mutta tuulimunaan ei ainakaan viittaisi. Varhaisultrassahan sitten näkee mitä siellä on :) Joka tapauksessa tulos huojensi. Kolmen viikon kuluttua ultra, siihen asti oletetaan että kaikki on niin kuin pitääkin :)
 
miss_piggy
Mulla pahoinvointi on joka toinen päivä-systeemillä, tänään taas hyvä olo eikä mitään heikkoa, paitsi tissit arat :) Kiva jos tännekin on alkanut plussia tippumaan. Doppleri on tulossa postissa ja saapuu varmaan maanantaina. Pääsen leikkimään :p välillä tää oireeton olo saa epäilemään taas pahinta, mutta toivotaan että kaikki on kunnossa.

piggy ja 8+1
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista ja valtavasti onnea vielä kerran teille jo plussanneille! Voin vaan kuvitella sitä iloa ja ihmetystä, kun sen plussan lopultakin saa näkyviin testiin! :heart: Toivottavasti Milk@ sun olo paranee pian, eiköhän ne plussat ala pian näkyä kotitesteissäkin!

Mulla valitettavasti näyttäisi tämä kierto lähenevän loppuaan, eilen (dpo 9) illalla alkoi menkkamaiset jomotukset vatsassa ja vähäinen tuhruvuoto, joka jatkuu edelleen. Lämmötkin alkoivat jo heitellä, joten eiköhän ne menkat ole sieltä taas tulossa. :headwall: Pännii jo valmiiksi, kun seuraava ovulaatiokin menee näillä näkymin ohi, kun ollaan miehen kanssa eri aikoihin reissussa. Jotenkin sitä oli jo ehtinyt haaveilla pienestä massusta loppukesäksi...

Millainen lääke se Femar on, Bling? Kävin gynellä alkuvuodesta ihan perustarkastuksessa ja silloin määrättiin varmuuden vuoksi verikoe progetasoa mittaamaan ja ultrattiin samalla munasarjat. Kaikki oli kuulemma ok, follikkeleita oli paljon, progetaso oli alhainen, mutta juuri silloin kiertoni päätti venähtää 39 päivään, joten verikoe tuli siihen nähden otettua liian aikaisin. Uutta ei kuitenkaan otettu, käskettiin vaan olla stressaamatta... Nyt varasin uuden ajan elokuulle (kivat jonot täälläkin päin maailmaa) ja aion kyllä tasan tarkkaan vaatia tarkemmat tutkimukset. Että siis tosi stressittömästi mennään! :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Heissuli vei kaikki rakkaat kuumeilevat leidit :wave:

Paljon pulinaa ja plussia on meidän mahtava porukka taas saanut aikaiseksi,
hieno homma. :heart:

Loistavaan seuraan olette Kaisla78 ja Hildur löytäneet.
Oikein paljon tervetuloa, ja pikaista visiittiä kummaisellekin toivottelen. =)

Milk@ et tiedäkkään, kuin onnellinen sun puolesta olen. Uskomaton juttu, että sielläkin hcg:n nousua jo ihmetellään. :D
Kyllä se plussa alkaa kohta koti testissäkin näkymään, se on varma :heart:
Mahtavaa, että olette Ladyn kanssa onnistuneet, mutta sen puolesta mulle harmi, että olen IVF kamuni menettäny kerta heitolla ;) :D
Lupaan saada tuloksia aikaan itsekin mahd. pian.. =)

Tuhannesti vielä Onnea ja ihanaa raskaus aikaa kaikille viime aikaisille plussaajille. :heart:

(.) Täällä oviksen metsästys alkaa ja toivotaan, että se sieltä myös löytyy.
Muuten ei sen kummempaa, kun nautitaan kesästä ja hoitotauosta. :cool:
Uimassa käydään melki joka päivä, kun tuo karvainen lapsikin on varsinainen vesipeto ja järvessä se voisi asua koko päivän. :D
Kirjottelen nyt vähän vähemmän, mutta jos ja kun ovis löytyy, niin piinaileen tulen sit taas tänne. :popcorn:

:flower: :heart: Kesäisen lämpöisiä plussa tuulia ihan jokaiselle :heart: :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Lauantai 29.6.2013


Hildur................29v...........kp 5/21-26................yk 8
Lise...................36v...........kp 5/30-38................yk 8
Ankkurinappi.......30v..........kp 12/33....................yk 3
Dazzler..............36v...........kp 12/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Säihkiss.............33v...........kp 15/30-32................yk 8
Joiku.................32v...........kp 19/22-28................yk 3
Mariah33............33v...........kp 19/??.....................yk 1
LilyAlice.............34v...........kp 20/25-38................yk 10
Milk@................37v....... ...kp 26/26-33................yk 8
Kaisla78.............34v...........kp 36/36....................yk 3
Ethe1................ 30v...........kp ?/33-36...................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82


Plussanneet:

Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Dazzler, mä en uskalla edelleenkään iloita ennen maanantaita. Sellainen raukka olen, etten uskaltanut tänä aamuna edes testata. :LOL: Mulla on Clearbluen viikkonäytöllinen odottamassa, mutta ehkä sit huomenna.. ;) Kyllä toivon niin koko sydämestäni, että sulle tulis se plussa pian!!!! :heart:

miss_piggy, kiva kuulla, että kaikki on hyvin! :)

Mayinka, muistan jostain lukeneeni sellaisen hömppäuutisen, että tyttöä odottaessa hcg nousee nopeammin kuin poikaa odottaessa... joten ehkä sulla on siellä pikkuinen tytönalku kasvamassa ;) ;)

Joiku, anna palaa sen kuohuvan kanssa nyt ku vielä voit!! :D

Kaisla78, joskus todella täytyy vaatia, että saa asianmukaista hoitoa! Ja ainahan se on helppo sanoa, että älä stressaa.. Vaikea olla stressaamattakaan, mutta rentouttavan ihanaa kesää kuitenkin! :) ja kellistelet miestä sit seuraavassa kierrossa oikein urakalla :) :) Mulle kuukautisten alkamispäivä on ollu tän yrittämisen aikana pahin, mutta sitten taas toivo herää...

Unohdin kertoa että lääkäri määräs mulle keskiviikkona lääkkeen tähän mun hyperstimulaatioon. Yllätys, yllätys -se on pistoksena annettava!! :D ja voin kertoa, että sattuu aika helkutin paljon enemmän ku noi hormonipiikit ikinä... Tässä sitä ollaan, muistan niin elävästi ne monet kerrat kun olen sanonut, etten ikinä vois pistää itseäni... :) taas yksi asia vähemmän mun "ei ikinä"- listalla.

En edelleenkään pysty nukkumaan ihan kunnolla, tyynyjä täytyy olla niin paljon, että pysyn puoli-istuvassa asennossa. Mutta oon juonu vettä vähintään sen kolme litraa joka päivä, joten ehkä se tästä.. Paino on noussut lähes 3 kg tän viikon maanantaista alkaen, koska nestettä kertyy.. Maha on ku pallo ja mulla on ihan sellainen olo alavatsalla, että menkat alkaa. Onneks en etukäteen tienny että näinkin voi käydä.. ;)

Joka tapauksessa olen edelleen kiitollinen lääketieteen antamasta mahdollisuudesta tulla raskaaksi. Ja jos me saadaan nyytti kotiin maaliskuussa, tää on todellakin ollut sen arvoista!! :)

Oikein ihanaa viikonloppua, toivottavasti on lämmintä ja aurinkoista! :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti tervetulotoivotuksista, Dazzler! Lyhyttä visiittiä tässä itse kullekin toivotaan, onnistunutta ovulaationmetsästystä siis sinullekin! :)

Ja paljon tsemppiä sulle, Milk@! Olo ei varmaan ole kovin hehkeä tällä hetkellä, mutta toivottavasti pian helpottaa!!

Menkkojen alkaminen on mullekin aina yhtä suuri pettymys, vaikka kuinka koittaisi itselleen selittää, ettei nyt kannata hulluna odottaa tärppiä, kun muutenkin vaan joka viides alkio on elinkelpoinen jne. Eilenkin piti taas muutama kyynel tirauttaa, kun tuhruttelu vaan jatkui ja arvasin, kuinka tässä(kin) kierrossa käy. Eikähän tässä pitkään olla virallisesti edes yritetty, mutta kun vauva on ollut haaveissa jo monta vuotta ja lähipiirissä on useampia (mua nuorempia), joilla on tärpännyt suurin piirtein ekasta kerrasta ja toisaalta useita (mun ikäisiä), jotka ovat saaneet vauvan vasta monien hoitojen jälkeen, on vähän vaikeaa puhua itelleen järkeä. Se "hyvä" puoli tässä tietysti on, että tätä menoa hoitoihin pääsemisen kriteerit täyttyy meidän kohdalla hyvin nopeasti... :p

Mut saa siis päivittää yrityskiertoon 4, kp 1/35...

Vaan ei auta alkaa synkistellä, pitää koittaa nauttia elämästä tässä ja nyt ja luottaa siihen, että kaikki järjestyy!

Lämpöistä ja plussantäyteistä viikonloppua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Dazzler
Sunnuntai 30.6.2013


Kaisla78.............34v...........kp 1/35....................yk 4
Hildur................29v...........kp 6/21-26................yk 8
Lise...................36v...........kp 6/30-38................yk 8
Ankkurinappi.......30v..........kp 13/33....................yk 3
Dazzler..............36v...........kp 13/30-32...............yv 3(3km 1ku 1IVF)
Säihkiss.............33v...........kp 16/30-32................yk 8
Joiku.................32v...........kp 20/22-28................yk 3
Mariah33............33v...........kp 20/??.....................yk 1
LilyAlice.............34v...........kp 21/25-38................yk 10
Milk@................37v....... ...kp 27/26-33................yk 8
Ethe1................ 30v...........kp ?/33-36...................yk 2


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, iiris_lorea, Saippo, Pinni82


Plussanneet:

Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä