*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

:flower: :flower: Suuuuuperonnittelut Ginger ja Neitipippuri!!! :flower::flower:

Onhan meitä, Mandala :wave:

Mä odotan hetkenä minä hyvänsä kuukautisten alkua, tissit kipeinä... Tämä välikierto varhaisen keskenmenon jälkeen on toisaalta tuntunut jollakin tapaa helpottavalta. Monen kuukauden jälkeen en ajatellut yrittämistä lainkaan. Tuntui hyvältä pitää taukoa.

Mulle voi päivittää ikä> 31
 
Onnea Ginger, Neitipippuri ja Pauhaava sydän!!! Paljon tarrasukkia sinne!

Toivottavasti sulla Mandala ne menkat alkais. Voisko tuo kierron viivästyminen johtua stressistä? Mulla ainakin tuntuu kierrot pitkittyvän silloin kun stressaa kovasti jotain.

Mulla taitaa olla nyt dpo4. Keskiviikkona tuntui voimakasta kipua koko iltapäivän ja lämpö on nyt ollut koholla. Se oli vaan jännä, että pupuilufiilis tuli jo sunnuntaina. Yleensä se on ollut ovulaation aikaan. Tää seuraava voi kuulostaa hassulta, mutta näin viime yönä unta että olen raskaana. :) Mä oon viimeksi nähnyt samanlaista unta edellisen raskauden aikana viikko ovulaation jälkeen.
 
Mandala:
Tässä kierrossa ei ollut mitään lääkkeitä eikä hoitoja, kolmas välikierto jo oli. Eli luomuihme&yllätysplussa! Ensi kierrosta oli tarkoitus taas hoitoja jatkaa. Gonal-f pistoksia ja inseminaatiota on käytetty ja neljäs inssi olis ollu luvassa (neljäs siksi että kahden clomikerran jälkeen lääke vaihtui ja gonalilla aiottiin tehä vielä 3).

Viimeisin inssi sattui lauantaille eli ei voitu tehä, ja sitten oltiin matkalla juuri kun olisi pitänyt alkaa pistämään, eikä saatu lääkkeitä ajoissa (kierto heitteli) ja nyt jätettiin tahallaan hoidot välistä kun työaikataulut loppukevään niin mahdottoman hektiset, että ajattelin oman ja raskauden turvallisuuden sekä oman aivokapasiteettini puolesta että parempi jos hoidot vasta seuraavasta. No nyt tulikin tää yllätys, eli mun pitäisi tässä alkuraskaudessa jaksaa olla superskarppi yötäpäivää, ja jossain vaiheessa ehtiä myös syödä ja nukkua. Kai siitäkin selvitään.

Toivottavasti vaan kaikki menee hyvin.

Nyt on tosiaan hyvä plussa-aalto liikkeellä, toivottavasti mahdollisimman moni hyppää saman tien mukaan!

ginger
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Anncherie, hauska kun otit tuon unijutun puheeksi. Itse nimittäin näin tässä kierrossa kp 1 TODELLA realistisen tuntuista unta, että synnytin. Siis todella tunsin sen synnytyksen ja taisin täällä palstallakin asiasta kertoa. Unessa oli tosi hyvä fiilis, ja synnytys sujui oikein helposti. Mulla uni siis "ennakoi" raskautta, mutta ehkä tätä ei nyt ihan tieteellisenä faktana voi pitää :LOL:

(.) Tänään Pregcheckissä oli jo tasavahvat viivat (dpo 16), mutta koska viime kierrossa täti tuli dpo 17 aamulla, vielä päivä täytyy varpaillaan olla ennen kuin uskaltaa hieman huokaista....

Todella hieno plussa-aalto kyllä, ei voi muuta sanoa. Toivotaan, että se imaisee koko pinon mukaansa! :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Voi että hienoa täällä saadaan plussaa oikein kunnolla!! Onnea ja tarrasukkia roppakaupalla!!:heart: Vetäkääs kaikki muutkin sinne mukaan.

Niinhän tuo lista lyhenee, mutta kyllä täällä vielä roikutaan. Otetaanko tavoitteeksi "puhdistaa pöytä" tämän vuoden puolella?? Hypätään kaikki odottajien puolelle, eikös joo. Ihania nuo yllätysplussat, kai ne vahvistaa sitä, mitä aina toitotetaan, että unohtakaa koko juttu ja älkää stressatko. Kai sitä alitajuisesti kuitenkin stressaa, vaikkei siltä tunnu. No pitänee ruveta työn tekoon, aurinkoista maanantaita!
 
  • Tykkää
Reactions: intoilija
Maanantai 19.3.2012



Wanda81........30v.......kp 2/28-42...........yv2,5v....(4*clomi)
Avonlea..........35v.......kp 13/27-29...........yk9
SL..................30v.......kp 14/30-48..........yk9.....(2*clomi)
Demuli............32v.......kp 15/29-32...........yk17
Jocelyn...........30v.......kp 15/30...............yk2.....(km)
pipsa79..........32v........kp 17/30-40...........yk11 (1kkm)
Tirpu..............33v.......kp 17/27-31...........yk5
intoilija...........30v.......kp 19/??.................yk1
Anncherie........31v......kp 24/17-61...........yv1,5v....(3*km)
Mandala..........32v......kp 27/23-35..........yk15
Vissyliini..........30v.....kp 27/27-36...........yk3.....Dpo12
Tatja..............35v......kp 34/36-48...........yk17....(terolut tauko)
Syksy2010.......31v.....kp 34/28-41...........yk16




Taustalla:
Lila79
Papsu
NettA79
Wanda81
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Neah
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat




plussanneet

-2012-

Ginger......................................plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8.........plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Sakara............35v.......yk8.........plussa 4.3.
Indico.......................................plussa 1.3.
Mirtsu81..........30v.......yk2.........plussa 28.2.
Sanja...............32v......yk8.........plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11.......plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Vieläkin pyörittelen päätäni ihmeissään tästä plussa-aallosta johtuen :heart:

Ginger aivan mahtavaa, että kaikesta huolimatta saitte ihka oikean luomuplussan :heart: ja asenteesi on kyllä mahtava mitä tulee hermoiluun ja stressaamiseen raskauden jatkumisen suhteen :) kamalan paljon onnea vielä!

Kyllä se kuulkaas niin on, että tässä kai menkat on päällänsä. Kivut on kovin tutut ja vertakin tullut jo. Aika niukkaa tosin vielä, mutta eiköhän nuo menkat ole. Jeeee :D
Täytyy soitttaa lääkärille, että miten edetään. Seuraavat toimenpiteet piti olla ovisplussan jälkeen viikon päästä verikokeisiin ja lääkäriin, joten ehkäpä ne pitää paikkansa vielä. En tiedä tarviiko ultrata vielä ennen ovista, jää nähtäväksi.
 
Oi mahtavaa Ginger ja Neitipippuri! Mahtavat ylläriplussat!!! Onnea hurjasti!! :flower::heart:

Mandala mä voisin tulla takaisin jotta ei olisi niin lyhyen näköinen lista... Mua ei plussa-aalto vienyt taustalta mukaansa, tänään kp2.
Eli Wanda81...30v......kp 2/28-42........yv2,5v....(4*clomi)

Kävin viime kierrossa clomiultrassa ja siellä oli kp13 20mm munarakkula. Ikuna ei ole noin iso ollut ja vielä noin aikaisessa vaiheessa, toiveet oli suuret tälle kierrolle mutta kuinkas kävikään, menkat tuli ihan ajallaan ja kierto jäi 32 päivän mittaiseksi mikä on tasaantunut clomien avulla tähän lukemaan. Tässä kierrossa mun ei tarvitsekaan käydä clomiseurannassa kun gyneni on lomalla. Hän luottaa siihen ettei munarakkuloita kasva kahta enempää mitä aiemminkin on näkynyt.

Mieheni ei ole ollut tässä ja viime kierrossa kunnolla yrityksessä mukana kun on niin lapsellinen ettei haluaisi loppuvuoden lasta. Huhtikuun kierrosta sitten on luvannut olla tosissaan mukana. Riidat on tuostakin kehitetty ja onneksi jo sovittukin. Meinasi vieläpä viivästyttää kuukaudella inssiin menoa mutta siihen en suostunut. 2,5 vuotta yritystä ja odotusta on kyllä mun mielestä ihan tarpeeksi pitkä aika kun olen odottanut kärsivällisesti...
 
Wanda iso lämmin :hug: tuo miehesi käytös on kyllä inhottavaa :( mun mielestä miehen ei kyllä pitäisi alkaa aikatauluja sanelemaan, varsinkaan kun noin pitkään yritystä takana. Ja vaikka itsekään en mielellään haluaisi joulukuussa synnyttää niin ei se silti ole mikään syy lykätä suunnitelmia ja yhtä ihana se lapsi onkin vaikka on loppu vuodesta syntynyt!

Nyt ihan hirmusti tsemppiä sinne ekaan inssiin!
 
Demuli Kyllä tämän vuoden puolella ollaan sitten kaikki pulla uunissa. Näin olen päättänyt omalla kohdallani. Muuhun en suostu. Voi olla, että miestä joutuu välillä kovistelemaan kovin suoriutumaan makkarin puolella:whistle:

Wanda Vaikea noita miehiä on ymmärtää välillä. Vauvakuumeen ankaruus ei taida olla heille ihan selkeää.
 
Wanda, jos yhtään lohduttaa, niin meillä oli ainakin hyvin samankaltainen simppatilanne ja onnistuttiin, vaikka itse olinkin tosi epäileväinen. :kiss:

Jos joku pohtii tutkimuksia yms, niin itse voin kyllä suositella niissä käymistä tosi lämpimästi. Muuten en varmasti olisi vielä tässä vaiheessa raskaana. Neljä kertaa ehdittiin siis hoidoissa käydä, ja kolmas aikaansaatu ovis oli sitten se, mistä tärppäsi (ihan ekalla hoitokierrolla ei saatu ovista ollenkaan aikaan, kun oli niin pieni määrä Femaria). Ja tutkimuksiin hakeuduin jo yk 3, kun kierrot oli mitä sattui (uudemmille tiedoksi, että sieltä paljastui pco-tyyppiset munasarjat eli paljon pieniä munasoluja, joista yksikään ei kasvanut, joten ovista ei tullut). Eli aika nopeasti saatiin apua, onneksi. Kuukausiahan tässä silti noiden pitkien kiertojen vuoksi vierähti n. 10.

No, ainakin pääsin myös vähän yli neulakammostani, kun piti opetella pistämään itseään, ja lisäksi tässä vikassa kierrossa tuolla Naikkarilla otettiin ihan hurjasti verikokeita. :O Ja vaikka "palvelu" ei ollutkaan niin hyvää kuin yksityisellä, niin en voi kyllä tässä tapauksessa julkista puolta moittia kuitenkaan hoidon tehokkuudesta.
 
Viimeksi muokattu:
Wanda, tervetuloa takaisin! :wave: Meilläkin puhuttiin viime vuonna, ettei mies haluaisi loppuvuoden vauvaa, mutta tänä vuonna asia on ohitettu maininnalla. Eli enää ei mietitä sitä, jos vaan saataisiin se vauva aikaiseksi. Kuittailtiin kyllä, että kuitenkin sattuu juuri sopivasti, kun muitakin kuukausia olisi ollut tarjolla. Toivottavasti teillä hoidot onnistuu ja lopputulos toivottu!:)

Ja noista tutkimuksista. Kyllä minäkin kannatan tutkimuksiin menoa, kun eihän sitä ikinä tiedä, mitä voi olla. Ja tosiaan saa sitten ainakin varmistuksen, jos mitään estettä ei ole. Jos joutuu toimenpiteisiin tai hoitoihin, niin ainakin mun kokemuksen mukaan julkisella aina odotellaan se pari kiertoa ja sitten jatketaan, eli aikaa saattaa kulua paljonkin. Niin kuin olen moneen kertaan valittanut, että odotellaan ja taas odotellaan…

Mandala, mulla ainakin oli käynti ennen ovista (kp10-12), että nähtiin, onko siellä mitään kasvamassa. En tiedä, onko sillä mitään väliä, jos sitten oviksen jälkeen käy progesteroni-kokeen, niin tietää on ovis ollut. Hyvä juttu, kun menkat alkaa ja asia selkeytyy, vaikka muuten tätiä ei kaivattaisikaan.

Tatja, meilläkin pitää välillä muistuttaa, että alahan tulla puuhiin. Kumma juttu, kun sitä jaksaa jankuttaa, että kohta on oikea aika, niin kas kummaa, ei miestä näy illalla sängyssä. Siinä sitten saa odotella ja sitten menee hermot, että eikö tästä ole vihjailtu?? Ei kuitenkaan joka kerran kehtaisi ”käskeä”, että nyt ukko hommiin. Vaikka suorittamiseksihan tuo välillä menee.
 
Voi hurja, meillähän on ollut oikein plussatsunami... !!!:O Joka tapauksessa onnea kaikille plussanneille ja oikein ihanaa masunkasvattelua!!!:heart:

Tänään käyty sitten hoidonsuunnittelukäynnillä ensi kierron inssiä varten. Paikat jälleen ultrattu, nyt tosin ei ollut lääkkeitä käytössä. Ensimmäisen kerran lääkäri mulle tänään sanoi, että on PCO-tyyppiset munasarjat, joten eiköhän se ovuloimattomuus siitä johdu. Kohdun limiskin oli taas vähän ohuenpuoleinen, vain 6mm, vaikka käytössä ollut greippimehut sekä muut poppaskonstit. Hän koki erittäin lupaavana kuitenkin tän kemiallisen raskauden. Noh, kaikkia kokeita otettu ja ens kierrossa inssi, ovulaatiota haetaan jälleen femareilla. Kunhan nyt tää kierto vaan ei venyis ihan hirveen pitkäksi...
 
Tatja, juu ei noita miehiä aina ymmärrä. Onneksi ollaan nyt saatu puhuttua nämä asiat läpi. Ymmärsi esim. että mulla ovulaatio näyttää vaativan lääkityksen toimiakseen kunnolla ja kalliisiin pistoshoitoihin ei kannata siirtyä ilman inssiä. Menee rahaa hukkaan jos ei maksimoida onnistumisen mahdollisuutta... Jännästi ymmärtää kun pistää asiat järkitasolle raha ja terveys-lähtöisesti.

neitipippuri, kyllähän tuo tosiaan lohduttaa! Antaa uskoa että kyllä se meilläkin voi vielä varsin hyvin onnistua!

Demuli, kiitos takaisin tervetulotoivotuksista! Miksi ihmeessä olen edes pois mennyt kun olette kaikki niin mukavia ja jaksatte tsempata! Kiitos teille kaikille siitä! =)
 
Ginger, valtavasti onnea yllätysplussasta! :) Kyllä se plussa voi tosiaan tulla, vaikka mahikset olis mitättömät. Kyllä mäkin tätä mahassa kasvavaa tyyppiä kutsun ihmeeksi, kun matka tähän pisteeseen tuntui niin kivikkoiselta.

Paljon plussatuulia, tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille! +++++++++
 
Voi miten ihana plussatuuli täällä on jatkunut. Hirrmuisesti onnea plussanneille ja miljoona tarrasukkaa!!

Itse tulin tuolta odottavien puolelta tänne tarkistamaan plussauspäivääni. Tuli nimittäin huolia tuossa ar-ultrassa ja pelkään pahoin, että saattaa edessä olla paluu tänne (vaikka seura onkin mitä parhainta!). Ehkä juuri tutun ja turvallisen seuran vuoksi tulenkin nyt myös tänne avautumaan.

Elikkä, kuvittelin olevani noin raskausviikolla 7, kun menin tänään ultraan. No, viikot tippuivatkin rysäyksellä viikkoihin 5+6 sikiö koon perusteella. Eikä sieltä tietysti sitä sykettäkään löytynyt (lääkäri luuli eka nähneensä, mut ei sittenkään). No ei siinä vielä mitään. Lääkärin mielestä viimeisten kuukautisten (29.1) ja 34 päivän kierron mukaan päivät kyllä täsmäävät ja "tässä on kaikki mahdollisuudet normaaliin raskauteen". Mutta kun pääsin kotona vähän laskeskelemaan, niin tämähän tarkoittasi kaiketi sitä, että CB:n digitaaliseen tuli (muistaakseni) "raskaana 2-3" raskausviikolla 3+0 ja pregchekin haamut liuoskoihin jo 4 päivää aikasemmin!! Eihän tämä voi pitää paikkansa. Tai sitten en vaan osaa laskea, enkä ymmärrä noista jutuista mitään. Tää on oikeesti aika surullista. Pelkään nyt pahinta, vaikka pientä toivonkipinää tietysti elättelen. Voi itku! En halua missään nimessä ketään masentaa tai pelotella. Mutta tällaista tämä elämä näköjään on...
 
Herttileeri sentään, mitä täällä on tapahtunut! Onnittelut kaikille plussanneille!!! :flower: Kyllä äsken taas ärsytti pahemman kerran, kun ostosreissulla tuntui, että koko ajan tulee joku raskaana oleva nainen vastaan. Ja kohta kun taas kevät tulee ja vaatteet vähenee, niin johan alkaa noita näkyä kaikkialla :( Mäkin haluun!

Mukavaa viikkoa ja plussatuulia!
 
Viimeksi muokattu:
Tiistai 20.3.2012



Wanda81........30v........kp 3/28-42...........yv2,5v....(4*clomi)
Avonlea..........35v.......kp 14/27-29...........yk9
SL..................30v.......kp 15/30-48..........yk9.....(2*clomi)
Demuli............32v.......kp 16/29-32...........yk17
Jocelyn...........30v.......kp 16/30...............yk2.....(km)
pipsa79..........32v........kp 18/30-40...........yk11 (1kkm)
Tirpu..............33v.......kp 18/27-31...........yk5
intoilija...........30v.......kp 20/??.................yk1
Anncherie........31v......kp 25/17-61...........yv1,5v....(3*km)
Mandala..........32v......kp 28/23-35..........yk15
Vissyliini..........30v.....kp 28/27-36...........yk3.....Dpo13
Tatja..............35v......kp 35/36-48...........yk17....(terolut tauko)
Syksy2010.......31v.....kp 35/28-41...........yk16




Taustalla:
Lila79
Papsu
NettA79
Wanda81
Sintu74
Edyla
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Neah
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat




plussanneet

-2012-

Ginger......................................plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8.........plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Sakara............35v.......yk8.........plussa 4.3.
Indico.......................................plussa 1.3.
Mirtsu81..........30v.......yk2.........plussa 28.2.
Sanja...............32v......yk8.........plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......plussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........plussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........plussa 17.2.
Jo..................30v........yk11.......plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2........plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8......plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3.........plussa 23.12
Sissi_81.....................................plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Mirtsu voi eiii, toivotaan parasta ja pelätään pahinta vai miten se meni :hug: vaikka ei sua (eikä ketään muuta odottajiin siirtyneitä) huolittaiskaan tänne ennen kuin 9kk on tullut täyteen niin tottakai olet tervetullut aina! Ja tämä on juuri oikea paikka kertoa negatiivisistakin asioista, elämäähän ne valitettavasti on myös :hug:

Pipsalle kauheasti tsemppiä ettei kierto venyisi ja että kaikki sujuu hoidoissa kuten suunniteltu!

Vissyliinistä ei ole kuulunut vähään aikaan, mitenköhän siellä voidaan noilla dpo:lla? tulehan kertomaan :)
 
Huomenta jälleen!

Kai se on nyt sitten tullut aika sanoa pinolle näkemiin! :heart: Täti ei siis tänään minua yllättänyt, ja apteekin testiin piirtyivät nopeasti vahvat viivat.

Todella hienoa on ollut saada olla teidän kaikkien ihanien kanssa täällä jakamassa murheita ja iloja. Siitä kaikesta huolimatta toivon, että ei olisi enää paluu tänne edessä, vaan jatkettaisiin kaikki juttua tuolla toisella puolella. :heart:

Menen tosiaan nyt pe jo yksityiselle gynelle katselemaan, näkyisikö mitään tuolla kohdussa. Naistenklinikalle sain varhaisultraan ajan to 5.4.

Kummallista on kyllä tämä olotila. Ei vielä oikein vahvoja oireita ole näkynyt. Tissit on kyllä kasvaneet ja vähän arat. Toisinaan masussa jotain pientä tuntuu, ja hyvin harvoin ihan pienesti etoo. Mutta esim. nännit eivät ole arat ollenkaan (oire, jota aina odotin plussasta kertovaksi).

Täytyy nyt vaan toivoa, että kaikki menee hyvin. =) Kauhea pelko on läsnä on joka päivä, mutta yritän parhaani mukaan ottaa rennosti. Odottajissa tavataan, aivan varmasti pian! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Ginger onnea <3

ja mahtavaa neitipippuri että asiat menee oikeaan suuntaan!:heart:

Mirtsu Onpa ikävä uutinen.. toivotaan että asiaan tulisi silti vielä iloinen käänne:hug:

Mulla oli tänään sitten vika ovistestailu(blanco), melkein yhtä vahvan viivan ku testiviiva sain kp16, 17 ja 18. Ens kiertoon ja sitä seuraaviin ostan vaan cb:n ovisdigin, ihan naurettavaa tällanen arpominen noiden viivojen kanssa! Mutta nyt on kiva kun tietää about millon se ovis saattais sieltä paukata. Ja nyt alkaa myös eka kunnon jänskäily että tuleeko se täti, vai voisko muka olla niin hyvä tuuri, että yk1:stä nappaisi.. no sen näkee, hui! Ja kun ei tiedä kierron pituutta, ei edes tiedä millon sen pitäis tulla..

ihanaa tiistaita kaikille, kevät on täällä!:flower:
 
Mirtsu, toivotaan parasta kuitenkin! Tsemppiä! :hug:

neitipippuri, onnea vielä kerran! Onnellista masunkasvattelua! Nähdään odottajissa! :cool:

Saas nähdä miten tämän kierron kanssa käy, huomasin aamulla clomeja aloittaessani että eihän niitä pillereitä ole kuin neljä! Piti siis viitenä päivänä niitä nappailla. En tiedä yhtään mihin se yksi on hävinnyt kun kyllä niitä vielä viime kuussa oli oikea määrä jäljellä. En kyllä usko että olisin ylimääräistä viime kierrossa ottanut kun merkkaan aina kalenteriin että olen ottanut. Kait se on vain pudonnut lattialle ja mennyt imuriin. : /
 
Wanda, mulla olis yllimääräisiä clomeja varmaan 10 kpl, jotka voin kyllä lähettää, jos olet kiinnostunut. Juuri tässä mietinkin, että mitä niille teen.... Ymmärrän toki, jos haluat hoitaa asian jotenkin muuten! Laitan yksärinä viestiä, jos kiinnostaa!
 

Yhteistyössä