*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Sunnuntai 14.10.2012



Kirpukka..............36v..........kp 3/33........................yk11
miss_piggy..........31v..........kp 6/27........................yk6
Avonlea..............35v..........kp 8/26-28....................yv2
Viola77................34v.........kp 16/23-25...................yk6
lady1979............33v..........kp 16/28-33...................yk8
Regalo................29v..........kp 18/30-56...................yk6 dpo4
zapata................31v..........kp 20/28-33...................yk2
Miisu78baby........34v..........kp 21/26-28...................yk13
Kiiltis-75..............36v.........kp 21/24-30..................yk10 dpo7
Saippo................35v..........kp 26/32-50..................yk9
Dazzler...............36v..........kp 29/30-33...................yv2 (3*km, 1ku)
Pauge83.............29v..........kp 33/25-27...................yv2 dpo21

Taustalla:
hiisi-78, Sakara, Syksy2010, Pipsa79, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä

plussanneet :
-2012-
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5......pl ussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3...... ...plussa 23.12
Sissi_81................................ .....plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........ plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........p lussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1..... ...plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24..... plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.... ...plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1...... ..plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8....... .plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1...... ..plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2...... ...plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis................................. .........plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4...... ..plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......p lussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2..... ...plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v.............. ......plussa 24.6.
KattiMattis............................. .......plussa
Miimau...............31v................ ....plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.

-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Melkein uskallan sanoa, että kp 3!!! Sen verran voimakkaampaa on nyt vuoto ja kivutkin menkkamaiset. Jee, huraa, jipii!!!!! :) :) :)

Pääsisinkö takas listoille? Kierron pituus on vielä hiukan epäselvä, mut tän kierron pituudeks tais tulla 33, jos alan laskea siitä tyhjennysvuodon alkamisesta eli ihan normi kierto mulle. Ja yk 11 käynnistyi.

Olin torstaina gynellä, kun koko ajan on ollut tuhruttelua. Mut kohtu oli siisti ja tyhjä. Jos ekojen menkkojen jälkeen tuhruttelu jatkuu, sit pistetään kierto kondikseen hormoneilla. Siihen en haluis, mut mikäs siinäkään, jos muu ei auta. Mut koskaan ei oo menkkojen alkaminen tuntunut näin hyvältä!!!!!

Ihanaista sunnuntaita teille kaikille! :) Paugen tilanne kiinnostaa kovasti muakin ja kohta saadaan jännittää Kiiltiksenkin tilannetta... :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Miisu78Baby
Jee, suuret onnittelut menkoista Kirpukka!! :D Ja ihanaa, että kohtukin oli siisti ja tyhjä, eiköhän se tuhruttelu lopu menkkojen jälkeen :)

Tulispa jo pian plussia tähän pinoon! Tänne ei kuulu ihmeitä, ovikset oli ja meni, mutta en usko että tärppäisi heti, joten ei ole oikein mitään jännitystäkään.
 
Heippa, saako ilmoittautua mukaan? Olen 34 avomieheni 32 ja esikoisen yrityksessä on nyt menossa 6 kuukaisi. Välillä on niin toiveikas olo ja toisinaan masentaa kun ei vieläkään... Mulla kierto on 23-25 eli aika lyhyt. Clomit sain gyneltä ihan vaan vauhdittamaan yritystä mutta ainakaan ekalla kerralla ei auttanut. Sovittiin miehen kanssa että hän käy antamassa spermanäytteentämän kierron jälkeen ja jos siinä on kaikki ok niin sitten kai mulle tarkempia tutkimuksia. Perus ultra on tehty ja siinä kaikki ok. Ei kai tää vielä pitkä aika ole mutta kun 35 tulee täyteen vielä tänä vuonna niin jo jännittää..
Nyt mulla siis menossa kp16 ja jo totuttuun tapaan menkkanippailut alkoivat jo tässä vaiheessa reilu viikkoa ennen menkkoja, aaargh!!! Taidan siis pysyä kuumeilijana edelleen :(
 
Hienoa Kirpukka, toivottavasti pääset tuhruttelustakin eroon ilman hormoneja.

Tervetuloa Viola77, tämä on mitä parhain paikka jakaa ilot ja surut hengenheimolaisten kanssa :)

Täällä ei ole taaskaan minkäänlaisia tuntemuksia, mutta se ei kai vielä tarkoita mitään. : /
Onneksi ensi viikoksi on paljon kivaa tekemistä, niin ei ehdi niin pahasti piinailemaan. Lähden työnantajan piikkiin urheilemaan ja rentoutumaan maanantaista perjantaihin :) Koneen otan kyllä mukaan, niin pääsen vierailemaan täällä :wave: Jos vaikka pauge kävisi ilmoittelemassa kuulumisiaan ;)
 
Syksyistä sunnuntaita kaikille!

Miisu Hienoa että ovis on saatu siellä hyödynnettyä. Toivottavasti saisitte ihan luomuplussan tästä kierrosta niin ei tarttisi sitten mennä sinne polillekaan ihmeteltäväksi. :)

Lady Oi kun ihana matka teillä luvassa. Lämpöä, aurinkoa ja hyvää ruokaa. :D Ja JEE täältäkin kun pääset jo joulukuussa laparoskopiaan! :) Ja jos se "väärä" puoli antaiskin yllärin jo tästä kierrosta...

Dazzler Itse ainakin syksyimmeisenä niin tykkään näistä syksyn säistä, vaikka välillä vähän sataakin. Tänään ainakin täällä on vuoroin satanut, vuoroin paistanut. Odotan oikein innolla niin pikkupakkasen aamuja, kun on vielä vähän valoakin mutta jo mukavan kirpakka sää. :)

Kirpukka JEE, onnea menkoista! :flower: Toivottavasti tuo tuhruttelu jäisi historiaan ihan ilman lääkkeitäkin.

Tervetuloa Viola mukaan murisemaan ja maata parantamaan! :) Jos vähänkin ketuttaa/huolettaa/ilottaa, on tämä ketju mukana!

Kiiltis Heh, kannattaa ottaa kone mukaan, ettei vaan vieroitusoireita ehdi tulemaan. :LOL: Kuulostaa tosi kivalta viikolta!

Paugen kuulumisia täälläkin odotellaan. :popcorn:

Täällä ei ihmeitä, kiirettä pitää kun viimeiset viikot vanhassa työpaikassa vähenee, yritän saada kaikki hommat kunnialla luovutettua. Ja sitten jännittää jo valmiiksi uusi työ. Ei tässä sitten kauheasti enää ehdi mitään tuntemuksia kyttäillä. Viime viikolla oli muniksien kohdilla kovin vihlontaa ja aivastaessa meinas itku tulla, kesti pari päivää. Saapi nähdä parin viikon päästä miten muijan käy. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miisu78Baby
Kirpukkalle jeejeejee -huudahdukset menkoista, sekä siististä ja tyhjästä kohdusta!! Hieno homma. :)

hiisi äläs sano vielä, että et usko tärppiin.. Kaikki on mahdollista ja ylläri plussat ihan parhaita. Eli, tuntemuksista huolimatta, koskaan tiedä mikä salamatkustaja kyytiin jää.. =) Ja tämän sulle kirjotti nainen, joka on tyyliin dpo 2 nostamassa kädet ylös ja sanomassa heti, että tuskin tässäkään kierrossa tärppää.. :LOL:

Viola77, ihan tosi hienoa, että saadaan uusia tuttavuuksia tänne.=)
Tietysti samalla toivotaan, ettei kuumeilu ketjussa tarvisi kovinkaan kauan hengailla. Mutta nyt alkuun, tervetuloa pulisemaan iloista ja suruista ja ihan kaikesta mikä mielessä liikkuu. Täällä ollaan samassa botskissa koko lössi. :D

Kiiltikselle mukavaa urheilullista ensi vkoa ja täälhän me sun kuulumisia sit ootellaan loppu viikosta. Ja todella POSITIIVISIA sellaisia.. :heart:

zapata sullahan onkin ihan kiva, että kun uudet tuulet alkaa työn puitteissa puhaltaan, niin jospa vaikka sitten vauva asiassakin. Näin toivon. :heart:
Ja veit muuten sanat suusta tuossa sää asiassa. Mä kanssa niin nautin pikku hiljaa pakastuvista aamuista ja kirpsakoista keleistä, joissa on jo pieni lupaus talvesta.. Tällaisia juttuja sää rintamalla tänään. ;)

(.) Tää päivä vietetty ihanasta syys säästä nauttien, kauniissa maisemissa piknikin merkeissä.. Ja olipas kyllä kivaa. :)
Ja tänään on sitten mulla myöskin kp1/29-33 Mutta ei haittaa yhtään, (vaikka aikas hemmetin kipee on vatsa ja selkä ollut) nyt taas vaan toiveikkain mielin uuteen kiertoon. =)

Hyvää sunnuntain jatkoa ja alkavaa viikkoa kaikille!! :flower:
 
Tervetuloa mukaan Viola! :) Tutun kuuloisia ajatuksia, minuakin tämä vanhuus ja ajankuluminen aina välillä hirvittää. Me ollaan yksi tärppi ja alkuraskauden keskenmeno saatu aikaan, mutta ties koska seuraavan kerran tärppää vai tärppääkö enää ollenkaan. Auttaako Clomit ovulaatioon vai mites se nyt oli? Tosi nihkeesti lääkärit tuntuu mitään apuja määräilevän ennen vuoden yritystä/tutkimuksia. Ja mulla kanssa lyhyt kierto, 24-26 päivää, sekin vähän huolettaa.

Kiiltikselle hauskaa urheiluviikkoa, kuulostaa tosi kivalta!

Dazzlerille kiitos kannustuksesta :D Mutta kyllä mulla menkat taitaa kohtsillään alkaa, ihan sellanen olo. Täytyy yrittää tähdätä siihen marraskuun tärppiin vai mitäs me Kirpukan kanssa sovittiinkaan :D Ja nauttia syksystä odotellessa, mä kans rakastan tätä alkusyksyä ja näitä ihania värejä ja kirpeitä ilmoja, eikä sadekaan haittaa kun on kunnon varusteet. Se loppusyksyn pimeys ja loska ja räntä onkin sit ihan kamalia..
 
Juu, marraskuussa me ajateltiin plussata Hiisin kanssa :) Jos mun tuhruilut nyt vaan loppuu ennen sitä... Enää en ole ollenkaan varma, onko nää menkat vai vähän runsaampaa tuhrua vaan. On tää nyt muutaman päivän ollut selkeesti aiempaa runsaampaa, mut silti vielä hiukan epäilyttää... Elän nyt kuitenkin toistaiseksi siinä uskossa, että kp 4 on meneillään.

Mä olen ihan kevätihminen, mutta tää vaihe syksystäkin on oikein mukavaa, kun ei ole vielä kauheen kylmää, kuraista ja loskaista. Eilen illalla kävin sienestämässä ja kyllä virkisti kulkea hiljaisessa, raikkaassa ja happirikkaassa metsässä. Siellä murheetkin unohtuu hetkeks :)

Kiiltikselle mukavaa viikkoa minunkin puolestani!! Ja Violalle tervetuloa mukaan!! :)
 
Moikka ja kiitos vastaanotosta! Onpa ihanaa kun on tälläinen foorumi missä voi jakaa fiiliksiä :)

Mä varasin meille ensi viikolle tutkimusajat Fertonovaan. Saadaan sitten ainakin tietää että onko jotain oikeeta ongelmaa ilmassa vai kestääkö tää projekti muuten vaan näin kauan...

Ihanaa viikkoa kaikille ja voisin todellakin liittyä mukaan tuohon marraskuun plussaajiin Kirpukan ja Hiisin kanssa. Tosin kyllä vois onnata jo tässäkin kuussa mun puolesta.. Vielä viikko menkkoihin.
 
Ota sä Viola varaslähtö ja plussaa sä jo tässä kuussa!! Ja vedä sit imussa mut ja Hiisi marraskuussa plussaajien puolelle!! Tai jos ei nyt jostain syystä tärppää, niin sit plussataan kaikki kolme ens kuussa :) Mulle kyl riittäis toistaiseksi sekin, että saisin tän kropan taas pelittämään ja tuhruttelun loppumaan... Kyllä mä sen plussan sit taas joskus saan :)
 
Mä lähen kans messiin, jos Hiisi ja Kirpukka on päättäny päästä plussa listalle marraskuussa.. Ei mitään paineita, mutta pidetäänkin sitten huoli, että meijän nimet (ja toki muutkin saa liittyä) siellä listalla koreilee.. :D
Johan tässä taas onkin jo 5 kiertoa edellisestä tärpistä vierähtäny... No vähän mustaa huumoria.. ;)

Viola, eiköhän se ole ihan normaalia, vaikka ei mitään vikaan löydykkään, niin projektiin voi vierähtää se vuosi ja jopa ylikin. Mutta tosi hyvä, että olet ajoissa ottamassa asioista selvää. Mutta toivottavasti mitään kummempaa ei löydy, ja vauva saa pian alkunsa... Tässä kuussa siis jo =)

(.) Täällä vuodot alkaa pikkuhiljaa oleen tyrehtymään päin, mulla aina aika tarkkaan 4 pv kestää menkat ja pari vikaa päivää menee lähinnä tuhrutellessa.. Nyt vaan kauheen päänsäryn kourissa, yök! Toivottavasti ei ole syys flussa iskemässä. :stick:
No mutta, nyt vaan ootellaan, että vuodot loppuu ja sitten... Marraskuun plussa listan kiilto silmissä....Voi mies parka!! :LOL:
 
Jihuu Dazzler, tervetuloa mukaan vaan!! Sovitaan, että jos joku meistä ei marraskuussa listoille pääse, niin se olen minä. Mua hiukan arveluttaa, ettei mun kierto ehdi tasaantua siihen mennessä, mut ei hätää... Mä kyllä plussaan sit hiukan myöhemmin :)

Violaa haluan mäkin lohduttaa ja kannustaa, että hyvin todennäköistä on, että kaikki on kuitenkin kunnossa. Mutta on se ihan oman mielenrauhan takia hyvä käydä varmistamassa asia. Mulla itselläni tärppäsi vasta yk 10 ja olin jo ihan toivoni ehtiny menettää. Tutkimuksiin piti lähteä samassa kuussa, kun plussa pärähti. No, se raskaus ei kuitenkaan jatkunu kovin pitkälle, mutta nyt ainakin tiedän, että raskautuminen onnistuu. Toivottavasti seuraavalla kerralla paremmalla onnella...
 
  • Tykkää
Reactions: Miisu78Baby
miss_piggy
Anteeksi maalaisuuteni, mutta nyt kiroan ja sanon, että voi vittu.

Mulla menossa kp 8 ja menkat jatkuu EDELLEEN! Luulin että loppui jo, kunnes taas eilen alkoi...en tajua mistä nyt tuulee... Kaikenlisäks terolutit pitäs alottaa taas kp 15 ja mietin tässä että alotanko nyt sitte vai en... Koskaan ei oo näin pitkiä menkkoja ollu, eikä välivuotojakaan pahemmin... tää on jotain ihan uutta. Neuvolassa eivät osanneet neuvoa kyllä juuri mitenkään.
Mistähän tääki nyt vois johtua...tuskin raskaanakaan oon ku viime kierrossa testasin ainaki vielä kp 25 negan..
 
Tiistai 16.10.2012



Dazzler...............36v..........kp 3/29-33...................yv2 (3*km, 1ku)
Kirpukka..............36v..........kp 5/33........................yk11
miss_piggy..........31v..........kp 7/27........................yk6
Avonlea..............35v..........kp 10/26-28....................yv2
Viola77................34v.........kp 18/23-25...................yk6
lady1979............33v..........kp 18/28-33...................yk8
Regalo................29v..........kp 20/30-56...................yk6 dpo6
zapata................31v..........kp 22/28-33...................yk2
Miisu78baby........34v..........kp 23/26-28...................yk13
Kiiltis-75..............36v.........kp 23/24-30..................yk10 dpo9
Saippo................35v..........kp 28/32-50..................yk9
Pauge83.............29v..........kp 35/25-27...................yv2 dpo23

Taustalla:
hiisi-78, Sakara, Syksy2010, Pipsa79, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä

plussanneet :
-2012-
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5......pl ussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3...... ...plussa 23.12
Sissi_81................................ .....plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........ plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........p lussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1..... ...plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24..... plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.... ...plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1...... ..plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8....... .plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1...... ..plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2...... ...plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis................................. .........plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4...... ..plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......p lussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2..... ...plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v.............. ......plussa 24.6.
KattiMattis............................. .......plussa
Miimau...............31v................ ....plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.

-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Kirpukka aikun se oliskin niin helppoa, että vaan valkkais minkä kuun plussa listalle haluaa, sitten tärppi käy ja nimi koreilee listalla.. Mutta kun ei niin ei:headwall:
Mutta ajatuksella on niin kiva leikkiä, haaveilla ja positiivisin mielin uskoa, että se nimi siellä pian näkyy. =) Toivottavasti se nyt alkaa sunkin kierto pian tasaantumaan ja hus pois tuhruilut!! :stick:

Miss_piggy kurja tilanne sielläkin.:( Heittäiskö nyt hormoonit jotenkin tai jotain.. Toivottavasti vaan ihan harmitonta. Pitäiskö kuitenkin testata varmuudeksi.. :confused:

(.) Täällä kp 3 ja vielä pitkä aika odotella ovista.. :|
Mähän olen tässä nyt hehkuttanut sen rennon meiningin puolesta ja että, tikuttelut jää tässä tulevassakin kierrrossa... Mutta mutta... Mä kun tulin kaupasta ja mies purki kauppa kassia, niin kas kas, sieltähän sen käteen osui mun ostamat OVIS TESTIT!! :ashamed: Vähän alkoi sitäkin hymyilyttään... Ens kierrossa en sitten tikuta, yeah right!! :p

No mutta kun en itselleni taas mahtanut mitään! Se oli vaan joku korkeemman johdatus kävellä kohti testi hyllyä..... Niin tai sitten vaan mun selkärangattomuus ja kauhee halu tietää, just ne otollisimmat päivät saada se pieni alulle... :heart: :D
 
*ärrinmurrinpurrin* Se tunne kun työpäivän jälkeen avaat Facebookin ja ruudulle lävähtää kahden kaverin ultrakuvat peräkkäin :headwall:
Pitkään tässä on jo mennytkin tosi positiivisella fiiliksellä, nyt sitten tihrustan itkua täällä :( Fiksuinta oliskin varmaan pysyä poissa naamiksesta, siellä on näköjään melkoinen raskausbuumi menossa. Itse kyllä olen päättänyt että jos joskus tärppi käy niin ainoatakaan ultrakuvaa en tule naamakirjaan laittamaan. Lapsettomuus kun ei näy ihmisistä päällepäin, enkä halua kenellekään pahaa mieltä aiheuttaa.
Pahoittelut negatiivisesta päivityksestä, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekin :D
 
Miss_piggy sulla taitaa sit vaan olla pikkasen pitkittyneet menkat. Tai ei voi sanoa vaan, toi on inhottava tilanne, kun menkat muutenkin on niin v..tumainen juttu ja sit vielä kun ne kestääkin odotettua pidempään. :( Pidän peukkuja, että pian vuoto loppuu ja pääset normaalissa aikataulussa ottamaan ne terolutit. =)

Regalo :hug:
Tiedän tunteen, kun facen etusivulta kyseisiä kuvia löytyy. Kyllähän ne aina pienen piston tuolla sydämessä aiheuttaa, vaikka aina iloinen pyrin olemaan toisten puolesta. Mutta silti olisi niin kiva, kun pääsisi omia ultra kuvia katselemaan. : / Mutta täällä kanssa ehdoton nou nou, tuo faceen kuvien laitto. Itse koen sen sillai, että omaani "esittelen" sitten valmiina vauvana ihan kasvotusten, perheelle ja ystäville.. =)
Toivottavasti sun mieli pian paranee ja kiva, että tulit tänne avautumaan. Täällä me ollaan jakamassa ja kuuntelemassa (tai siis, lukemassa) näitä kaikkia ilosia ja vähemmän iloisia, *ärrinmurrinpurrin* -vuodatuksia. :D
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 17.10.2012



Dazzler...............36v..........kp 4/29-33...................yv2 (3*km, 1ku)
Kirpukka..............36v..........kp 6/33........................yk11
miss_piggy..........31v..........kp 8/27........................yk6
Avonlea..............35v..........kp 11/26-28....................yv2
Viola77................34v.........kp 19/23-25...................yk6
lady1979............33v..........kp 19/28-33...................yk8
Regalo................29v..........kp 21/30-56...................yk6 dpo7
zapata................31v..........kp 23/28-33...................yk2
Miisu78baby........34v..........kp 24/26-28...................yk13
Kiiltis-75..............36v.........kp 24/24-30..................yk10 dpo10
Saippo................35v..........kp 29/32-50..................yk9
Pauge83.............29v..........kp 36/25-27...................yv2 dpo24

Taustalla:
hiisi-78, Sakara, Syksy2010, Pipsa79, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Anskilia, Uusijännääjä

plussanneet :
-2012-
Tatja..................36v.......yk 20....plussa 21.8.
NettA79
Sintu74.............38v........5.IVF.... .plussa 9.7.
SL.....................30v.......yk11... ...plussa 27.6. (Clomifen*4)
Edyla
Vissyliini..........30v.......yk5....... ..plussa 15.6.
sintti -79.........32v.......yk37........plussa 15.6. (2. IVF)
Nima..............31v.......yk19........ Plussa 22.5 (3.ICSI 1.PAS)
Pottu78...........34v.......yk4......... Plussa 18.5 (1km)
Wanda............31v.......yv2,5......pl ussa 17.5.
Jocelyn...........30v.......yk2
Nuinnikkaa......29v.......yk3..........p lussa 7.5.
Sopla.............31v.......yv2......... .plussa 1.5.
Tirpu..............33v.......yk5........ ..plussa 6.4.
intoilija...........30v.......yk1....... ...plussa 2.4
Anncherie........31v.......yv1,5v.....pl ussa 29.3.
Ginger.................................. .....plussa 16.3.
Neitipippuri......31v.......yk8......... plussa 15.3. (Gonal-F)
PauhaavaSydän
Tunafish-78......34v.......yk11.......plussa 11.3. (2. inssi)
Indico.................................. .....plussa 1.3.
Sanja...............32v......yk8........ .plussa 25.2.
Ronjaliina.........30v......yk16.......p lussa 17.2. (2*clomi)
Joku_raja........29v........yv2........p lussa 17.2. (1. ivf)
Kiiriminna78....33v........yk8.........p lussa 17.2.
Jo..................30v........yk11..... ..plussa 26.1.
Kiinu...............33v........yk2...... ..plussa 22.1.
Punanuttu........32v........yk 5.......plussa 19.1.
Syrän.............30v.........yk~8..... .plussa 9.1.

-2011-
Minuli.............30v.........yk3...... ...plussa 23.12
Sissi_81................................ .....plussa 21.12.
RauRau...........28v.........yk1........ plussa 23.11.
Hansman.........34v.........yk2........p lussa 20.11.
Brita...............31v.........yk1..... ...plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v.........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24..... plussa 22.10.
Kippi................31v........yk13.... ...plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1...... ..plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8....... .plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1...... ..plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2...... ...plussa 3.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis................................. .........plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4...... ..plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......p lussa 25.8.
Killiäinen............30v. .....yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2..... ...plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v.............. ......plussa 24.6.
KattiMattis............................. .......plussa
Miimau...............31v................ ....plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.

-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viola77, tervetuloa mukaan jutustelmaan. :) 6 kuukautta ei periaatteessa ole vielä kovin pitkä aika yritykselle, mutta mulle gyne iän puolesta suositteli tutkimuksia puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Ei sitten "mene aikaa hukkaan", jos onkin joku hoidettavissa oleva vaiva. Ei se todellakaan tarkoita, että olisi jotain vikaa, jos et ole vielä onnistunut tulemaan raskaaksi. Joskus se vain kestää kauemman.

Kirpukka, mahtava homma, että menkat alkoi! :)

Dazzler, mukavia hetkiä miehenkaatoon.... Toivotaan, että on oikein tuottoisaa. :cool:

miss_piggy, toivottavasti vuoto pian lakkaa ja tilanne rauhoittuu.

Regalo, ei se kyllä ole yhtään kiva katsella toisten raskaus- tai ultrakuvia facebookista. Mulla ainakin tulee sellaisista kuvista todella surkea olo. Olen myös päättänyt, että jos minä raskaaksi tulen niin en tarkoituksella laita ainuttakaan vatsakuvaa faceen.

Onko Pauge83:sta kuulunut mitään??

).( Vaikuttaisi siltä, että uusi clomiannostus taitaa siirtää ovista. Normaalisti tänään (kp11) olisi jo ollut plussa tai ainakin melkoisen vahva viiva ja huomenna plussa. Mutta ei, kovin oli hailakka viiva vielä nyt illalla. Jospa se enteilisi hyvää... No, huomenna on folliultra niin selviää mikä on tilanne.

++++++++++++:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Dazzler eikös sulla ollut nyt se viallinen puoli vuorossa? Eli osasit vähän tätä oottaakin... Marraskuussa sitten! Kirpukka, Hiisi, Viola ja sinä voitte kyllä täräyttää meille marraskuun plussatilin ainakin auki, jos minä vaikka saisin tälle kuulle vielä aikaiseksi sellaisen tilastomerkinnän. :whistle: Aika hiljaista on plussaus ollut tällä porukalla viime aikoina. :( Toivottavasti ovistikut tuottaa tulosta, ja jos niistä huolimatta fiilis pysyisi rentona! ;)

Viola kiva että pääsette tutkimuksiin, toivottavasti auttavat teitä kovasti! :)

miss_piggy Kurjuus! Miten tuo sinun kierto nyt noin sekaisin on mennyt? Toivottavasti loppuu pian, menkat muutenkin hirveä riesa, sitten vielä tuollainen megapitkä kierto. :(

Regalo Onneksi en ole itse tuolla FB:ssa, en varmaan kestäisi ainaisia vauvauutisia. :ashamed: Vaikka yleensä olen vilpittömästi kavereiden puolesta onnellinen, en silti heidän ultrakuvia haluaisi aina tuijotella sieltä seinältä. Toivottavasti purnaus auttoi mielialaan. :)

Pauge Mikä on tilanne? Onhan kaikki ok?

(.) Vähän piinailu nostaa päätään mutta onneksi on hirveä kiire, en ehdi kamalasti pysähtyä asiaa ajattelemaan. Jos ei ensi viikolla tätiä näy, testaan varmaan loppuviikosta. Onneksi kotona ei ole yhtään testiä digin lisäksi, enkä sitä raaski tuhlata arvailuun. Ei tule ainakaan houkutusta testata liian aikaisin. :D
 
Tää foorumi on ihan mahtava!!! Mieletön helpotus olla täällä samassa veneessä teidän kanssa ja wau mikä tsemppaus, Kiitos teille!
Pianhan me kaikki tosin hypätään plussanneiden puolelle :)

Mulle tää puolen vuoden rajapyykki on ollu kova kolaus, tähän asti yritystä on ollu vain muutamia kuukausia ja nyt on puoli vuotta..Tiedän ettei se oo paljon tän ikäiselle mutta ahdistaa silti. No enköhän mä kohta rauhotu. Vuoteen on kuitenkin vielä matkaa ja sekin on kaiketi normaalia. Meillä on ollu pitkä tie tää lapsiprojekti kun sain lähes kaks vuotta suostutella miestä aloittamaan koko hanketta :( Hän kun on vähän nuorempi eikä muutenkaan olis halunnu kiireillä vaikka ties mulla kellon raksuttavan. Noh, niistä kriiseistä selvittiin ja nyt ollaan yhteisymmärryksessä ymmällämme kun ei sitä vauvaa noin vaan tilatakaan. Nyt sitten hänen hyvä kaveri ilmoitti vauvauutisista viikko sitten ja tottakai se sai lisäpontta hänenkin lapsitoiveelleen... Miehet...

Ens viikon tutkimukset jännittää kans. Miehellä on aika tiistaina ja perjantaina mennään yhdessä ja samalla aloitetaan mun tutkimukset. Klumps!
Oon ollu tässä kierrossa ihan maani myynyt ja siksi varma ettei taaskaan, mutta mutta nyt kun menkkoihin on vajaa viikko niin johan alkaa samat jokaisen pikku oireen tulkinnat, tissien kopeloinnit ja pienenkin vatsatuntemuksen ihmettely, hullu mikä hullu!! Kun toivoo niin paljon... Ens tiistaina viimeistään ratkeaa tämä näytös.

Hyvää yötä ihanaiset kanssakuumeilija :)
 
  • Tykkää
Reactions: zapata ja lady1979
Juhuuu-uuu naiset! Linjoilla muutaman hiljaiselopäivän jälkeen.
Nyt hieman naisellisia juttuja kehiin. Seksistä. Siitä itsestään. Ja siitä, jos mikään ei tunnu miltään ja missään. Luit oikein. Mutta nyt sitten sunnuntaina. Voi jeesus. Meinasin kuolla. Tai ainakin olin pyörtymisen lähimailla. Jotenkin tämä lapsenteko on saanut mun aivot ympäri johonkin ihme moodiin ja vaikka se peittojen heiluttelu onkin ollut kivaa, niin ei se mitään maailman järisyttävää ole ollut. Noh, olen ihminen joka nostaa kissan pöydälle ja sitten puhutaan. Puhuttiin asiasta ja ajateltiin, että sekstaillaan jos sille tuntuu ja ei mitään paineita. Johan alkoi tapahtumaan. Thank God meillä ei ole seinänaapureita. Beltorit olis olleet tarpeen :LOL:!

Anyways, tästä sen taas huomaa ettei lapsenteosta tule tehdä pakkopullaa. Jos ei huvita, niin sitten ei huvita. Nyt ollaan taas back on the track ja seksikin sujuu..jipiii :heart:

Harjoittelut jatkukoon, hahahah!

Tsemppiä teille muillekin ja häntä pystyy. Plussatuulia ja isoja onnentoivotuksia täältä!

Xoxo
 
Wau Lady1979!! Meillä on tää vauvaprojekti kyllä vienyt seksihaluja ja vähän pakkopullalta on maistunu... Välillä harmittaa ja ollaan juteltukin asiasta ja tultu siihen tulokseen että kyllä se vielä paremmaksi muuttuu sitten kun ei ole tällänen projekti päällä.
Tänään aamulla heti herättyä oli maha niin kipee ettei voinu laittaa housun nappia kiinni. Aamupalan jälkeen alko ihan kauheesti kramppailemaan ja maha meni ihan sekaisin. Pitkän vessaistunnon jälkeen helpotti mutta vieläkin on vähän pingotusolo. Varmaan ihan vaan jotain mahapöpöilyä mutta niin se vaan saan toivovan mielen nousuun josko syy olisikin jotain postiivisempaa. Yllättävän vähän on ollut myöskään tavallisia menkkamahakipuja jotka mulla siis alkaa aina jo viikkoa ennen menkkoja..

Oih ja voih.
 
  • Tykkää
Reactions: Miisu78Baby

Yhteistyössä