Nimalle PALJON ONNEA!
Pottu tuskin nämä mitä täällä kirjoittelee ym mitään huonoa onnea tuo. Ehkä sitä ihmiset vaan herkistyy kun vauvan saanti hankaloituu, eikä käykään niin mutkattomasti, että pelkäävät sitten yhden jos toisenkin asian tuovan huonoa onnea tai aiheuttavan jotain ikävää. Itse en kyllä usko, että tämmöisillä olisi mitään merkitystä näissä asioissa, kyllä niihin tarvitaan sitten jo ihan jotain muuta. Rauhallista mieltä ja ONNEA vielä kerran
:heart:
Tatja varmaan noi oireet vaihtelee joka kierrossa, kun kierto hakee vielä omaa paikkaansa, mutta hienoa, että kuitenkin ovistuntemukset löydät ja nekin hyödynnetty
Mulle kanssa tuli yllättäen tän kierron alussa tunne, että "hitto, kyllä kesän aikana raskaudun". Mutta toisaalta taas alan epäilemään itseäni ja kroppaani ja koko hommaa, että näinköhän kuitenkaan... Toivossa tietysti elän, niin kuin joka (hemmetin) kierto.. heh
Syksy :hug: Kyllähän tässä touhussa ajoittain masis ja pessimismi nostaa päätään, eikä jaksa uskoa mihinkään. Mutta hyvä, että tekevät sulle sen aukiolotutkimuksen, niin on taas sitten yksi asia pois suljettu ja se tuo taas uutta puhtia ja toivoa uuteen kiertoon. Voimia!
Kirpukka mulla on ollut ennen ovista, oviksen aikaan ja oviksen jälkeen sellaisia vihlontoja pääasiassa sillä puolella munasarjaa, missä folli on ollut kasvamassa. Tuollaista paineen tunnetta mulla on ollut, sitten kun menkat alkaa lähestymään. Mutta sitä paineen tunnetta mulla on ollut hyvin vähän ja vain jonkusen päivän ja sitten saattanut olla muutama päivä ettei mitään oireita ja sitten alkanut menkat. Toki mulla on tosi niukat menkat aina, että varmaan sen takia ei tota paineen tunnetta tule niin paljoa. Olen päätellyt, että kun kohdun limakalvo kasvaa ja alkaa rapistumaan, niin tulee sitä paineen tunnetta. Toki onhan ihmisillä noita tuntemuksia ihan muistakin syistä
KYLLÄ ME KAIKKI VIELÄ TÄSSÄ ONNISTUTAAN!!!!! VOIMIA ja TSEMPPIÄ KAIKILLE!!!