*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Tervetuloa mukaan neitipippuri! Olkoon visiittisi lyhyt ja onnekas. :)

Amandalle lohtuhali. Eipä tässä muuta voi sanoa. Kyllä saat tännekin pinoon purkautua, en usko, että ketään sillä masennat. Itse käyn tuolla lapsettomuuspuolellakin välillä kirjoittelemassa ja vuoden vaihteen jälkeen varmaan kirjoittelen jossain ivf-ketjussakin. Tällä hetkellä ei ole vielä sen kummemmin tietoa tulevasta. Täällä on kuitenkin tuttua ja samanikäistä porukkaa, joten koen tämän pinon rakkaimmaksi.

Sintti ja Sissi: Kateeksi käy noita teidän dpo-lukemia. Ikinä en itse pääse tuollaisiin lukuihin. Plussauksia kehiin nyt. :heart:

Viimeksi muokattu:
Lauantai 16.7.2011

Sissi_81...........30?v. .....kp3/28-30.......yk3
Marjutan..........28v. ......kp4/29-31.......yk3
Neitipippuri.......30v. ......kp6/?-46.........yk2
Killiäinen..........30v. .......kp7/?.............yk?
Anskilia............32v. ......kp7/28...........yk4
Amanda77........34v. ......kp8/32-37.......yk16
6*ovulaation induktio, 1km
Ginger.............35v. ......kp11/??.............yk19.... 1kkm
Ronjaliina.........29v. ......kp12/24-29........yk9
Syksy2010.......30v. .......kp14/31-38.......yk9
Wanda_81........30v. .......kp14/28-42.......yk10
Mandala...........31v. ..... kp18/25-35........yk6
Joku_raja.........29v. .......kp23/27-29.......yk6 .... dpo7 (4*clom)
Sara_78...........32v. ......kp23/33...........yk6
Sakara.............34v. ......kp31/?.............yk4
Tatja...............35v. ......kp38/18-29........yk11.... terolut
Demuli.............31v. ......kp39/14-53........yk9
Rumor..............34v. ......kp52/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp64/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp100/31............yk6

Taustalla:
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel

plussanneet
-2011-

sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa minunkin puolestani, neitipippuri! :wave:

Amanda :hug: :hug: voin kuvitella miltä susta tuntuu!! En ehkä ihan täydellisesti, mutta samanlaisia tuntoja on ollut itselläkin, vaikka meillä onkin takana vasta kaksi hoitokiertoa. En yhtään ihmettele, jos viiden tuloksettoman inssin jälkeen ahdistus alkaa nostaa päätään, kun hoitoihin kuitenkin on ladannut niin paljon odotuksia; itse alan jo henkisesti varautua samaan tilanteeseen... Mun ymmärrys hormonitoiminnoista ynnä muista on hieman rajallista, mutta toivon, että teillä on kyse vain tilapäisestä viivästyksestä - että sun keholla on vain kestänyt toipua KU:sta ja leikkauksesta, ovathan ne olleet tosi kovia koettelemuksia. Mikään ei kuitenkaan mun mielestä vielä kerro, etteikö tilanne voisi kääntyä teillä parempaan! =) Ja vaikka ajatus koeputkihoidoista on tosi pelottava, tosiasia on, että onnistumistodennäköisyydet ovat sillä puolella paljon paremmat kuin insseissä. Mutta oli teillä jatkosuunnitelma mikä tahansa, pidän kovasti peukkuja, että teillä onni kääntyy ja saatte pian sen kaivatun plussan! :hug:

Täälläkin on tilanne se, että menkkoja edeltävä tuhruttelu alkoi taas kellontarkasti dpo12, ja varsinaiset menkat tänään... Eipä siis ole paljon kadehtimista noissa mun dpo-lukemissa, vaikka hetken aikaa hyvältä näyttikin. Siirryn nyt sitten taustalle ja jatkan varmaan syksyllä kirjoittelua tuolla lapsettomuuspuolella. Tulen kuitenkin varmasti kurkkimaan teidän kuulumisia aina vähän väliä - toivotaan että tänne saapuu pian oikea plussa-aalto! =)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

sunni, joku_raja ja sintti, iso kiitos lohdutuksesta! Kiva kuulla, että alakulo on sallittua. Eihän sille välillä mitään voi.

Sintti, oot oikeessa, et paljon on vielä mahdollisuuksia eikä oo sanottu, etteikö kevyemmätkin hoidot vois tuottaa tulosta, vaikka nyt se heikolta näyttääkin. Ja ei kai se ivf mikään tuomio ole suuntaan tai toiseen. Kai mulle iski myös paha ikäkriisi - ei muuten mut tän lapsiasian takia. Oon aina toivonu useita lapsia ja haave isosta perheestä ei vaan ota laantuakseen. Nyt kun on vaikeaa saada edes yhtä lasta ja ikää tuli 34 mittariin, väkisinkin miettii, et taitaa haaveista joutua vähän tinkimään... Nyt se yksikin lapsi olisi jo lottovoitto! :)

Nyt pitäis heittää toi pessimismi kankkulan kaivoon!! Ja vaihtaa tilalle ajatus siitä, että vaikka aikaa on mennyt, raskaus voi alkaa milloin vaan ja hyvin mahdollisesti heti syyskuussa! :) Siihen uskon!

Sintti ja joku_raja, olis kiva kuulla teidän kuulumisia! Oottehan kuulolla täällä tai tuolla toisilla foorumeilla! :)

Kyllä mä kuulolla pysyn.

Uskon kyllä niin tietäväni, miltä teistä tuntuu. Meillähän ei todennäköisesti inssejä edes yritetä vaan mennään suoraan ivf-hoitoihin. Edelleen haluaisin niin epätoivoisesti sen vauvan alulle "luonnollisesti". Ja välillä uskon, että niin se tulee tapahtumaan, koska eihän meidän kohdalle nyt lapsettomuutta tule. Ja mitä enemmän luen ivf:stä, sitä vähemmän sitä haluan. Ja kuitenkin nyt taas dpo7 ilman mitään oireita alakulo iskee ja tulee tunne, ettei tämä koskaan onnistu. Mulla on menossa todella kuiva kausi ja kaikki raskautuneet tuntuvat kärsivän kovasta valkovuodosta ennen plussausta, joten tuskin onnasi taaskaan. Ja entä jos ne hoidotkaan ei auta. No joo, tämä on taas tätä valitusta.

AmandaKiitos tsempeistä ja iso hali sinulle :heart:. Pitkiä on odotusta odottavan päivät. Purkaudu ihmeessä tänne. Sitä varten tämä palsta juuri on. Itse en ainakaan oikein jaksa kavereille purkautua. Tuntuu, että lapsellisille ei halua kaipuustaan ihan täysillä avautua. Yksi kaveri tietää, että vauva on ns. tilauksessa. Kyselee aktiivisesti tilannetta ja jotenkin se ahdistaa. Toinen kaveri ei kysele, vaikka tietää ja pidän sitä parempana tapana. Tänne voi kaipuustaan vapaasti huhuilla :)

(.) Negaa näytti r-testi eilenkin. Menkkoja ei vaan kuulu. Välillä luulen tuntevani alamahalla menkkakipuja ja kerran, kun aivastin, niin tuntui ilkeästi alamahassa. Pienetkin tuntemukset lisäävät luulottelua ja toiveita. Ihan hullua, koska nega testissä aivan selkeä. Kp 9 mulla tuli limaköntti ja ajattelin sen olevan limatulppa. Jostain luin, että se enteilisi ovista. Kuitenkin tikutin ovista kp 8-17 sitä löytämättä. Turhauttaa tämä kropan reistailu menkkojen osalta. Alkaisivat jo, niin pääsisi lomalla rentoutuneena edes yrittelemään.

Tervetuloa neitipippuri!

Tervetuloa neitipippuri! :wave:

Tatja, toivon todella että menkkasi pysyvät poissa oikeasta syystä!
d ;) b

Pyydän anteeksi jo heti tulevaa purkaustani ja sitä että en taaskaan pysty muiden tekstejä kommentoimaan. Viimeinen viikko on ollut yksi raskaimmista henkisesti itselleni. Sain tietää mieheltäni että hänen veljensä ja vaimonsa odottavat vauvaa. Tällä naisella joka on oikein hyvä tuttavani ei ole koskaan ollut minkäänlaista vauvakuumetta eikä ihan kiertokaan oikein toimi, hän oli myös hyväksynyt ajatuksen että ei koskaan lapsia edes tulisi. No eivätköhän heti ole raskaana kun pillerit pois jättivät. En käsitä miten tämä voikaan sattua sisälleni niin pahasti, itkin vuorokauden putkeen ja manasin maailmaa miten epäreilusti kortit toisille jaetaan. Viimeisimmän lisäksi myös facebookissa on pari uutta vauvamaa. Vielä kaikenlisäksi tunnen olevani paha ihminen kun olen näin kateellinen kaikille raskautuneille.

Ja sitten tiedän että pitäisi olla onnellinen ja stressitön jotta voisin ikinä raskautua. Mutta pelkään myöskin luovuttaa koska se olisi sama kuin hyväksyisin olevani ikuisesti lapseton. Yrityskiertojen (10 kiertoa) lisäksi on ollut 8 kuukautta tjottailua ja sitä ennen reilu vuosi keskeytetyllä jolloin toki toivoin jo vahingon käyvän. Olen siis kaksi ja puoli vuotta vauvakuumeillut pahasti. Nyt katkesi orsi niin sanotusti ja sain todellakin pahan romahduksen. Olen keräillyt palasia itsestäni kasaan ja päätin jättää ovistikut pois käytöstä ja en testaa myöskään raskaustestejä ennen kuin menkat oikeesti on myöhässä. En ole ihan siinä vielä onnistunut, tänäänkin testasin ovistestillä. Millä ihmeellä sitä saisi käännettyä aivot off-asentoon vauvakuumeessa? :(

Positiivista tässä on että verikokeideni tulokset osoittavat että minussa ei ole mitään vikaa. Ainakaan siis fyysisesti, henkisesti olen ihan rikki.

Wanda Tunteesi ovat ihan ymmärrettäviä.:hug: Muistan lukeneeni jostain, että heti e-pillereiden lopetuksen jälkeen olisi ns. helpompi raskautua. Olisiko näin sitten käynyt tuttujesi kohdalla? Hitto pitääkö tässä epätoivoisena aloittaa e-pilsut uudelleen ja lopettaa ne parin kuukauden jälkeen sitten heti yritys päälle. Itse kun lopetin, niin käytimme kortsua ehkäisynä, koska mies ei ollut valmis tuolloin. Minua nyppii facessa, kun jengi valittaa siitä, että lapsista saa aina olla huolissaan ymv. Kateellisuus on kyllä kalvava tunne. Tsemppiä Wanda, kyllä me vielä onnistutaan!

Pikaista päivitystä täältäkin näin iltavuoron lomassa. Lupaavat (kuvitellut) raskausoireet olikin vääriä, koska täti tuli täälläkin kylään. Ilmeisestikin nuo kovat kivut ja muut tuntemukset johtuikin oviksesta. Ei vain aiemmin ole noin kovia ollut, mutta tiedänpähän nyt sitten jatkossa. Viime kierto oli 30 päivää, ja nyt menossa uudesta kierrosta kp3. Ei tässä nyt muu auta kuin uutta yritystä vaan. Valtavia plussapuhureita kaikille!

Wanda, iso ja vahva voimarutistus! :heart: Ymmärrän kateuden todella hyvin. Jotenkin se on kamalaa, että myös läheisten vauvauutiset sattuu kovaa. Juuri heille sen onnen soisi, mutta silti se tuntuu pahalta … Oot ollu tosi vahva ja luottavainen pitkään ja tsempannut meitä muitakin, vaikka itselläkin odotusta jo aivan liian kauan. Sydämeni pohjasta soisin sulle jo plussan! Mullakin tuli jokin ”selän katkeaminen” tässä loman aikana. Jotenkin tuntuu, että 1,5 vuoden aikana on vaan hakannut päätään seinään ja nyt se pää ei vain enää kestä. Uskon kuitenkin, että tää lamaantuminen on vain tilapäistä ja sieltä se usko ja tsemppi taas löytyy! Varmasti sullakin! Tosiaan, mitään suurta hälyttävää ei varmasti ole, kun verikokeet on kunnossa! Tiedän, ettei se paljon helpota, mutta voihan olla et pienet hoidotkin auttavat! Kaverini yritti luomusti lasta 1,5 vuotta ja ekasta clomi-avusteisesta kierrosta tuli raskaaksi. Jonkin pienen ja riittävän sysäyksen sen antoi. Itsellä kun luomuplussa on lähes mahdoton, mulle lievemmät hoidot on tosi jees. Toivottavasti saatte niistä avun - tai tietty luomuplussakin voi yllättää aina! :)

Joku_raja, mä tiedän ton tunteen, ettei millään haluaisi joutua ivf:ään. Se on jotenkin kauhea peikko… Mietin kaikkia riskejä ja sen turvallisuutta sekä itselle että lapselle. Entä jos jokin menee pieleen. Haluaisin kiven kovaan yrittää vielä näin. Mutta kun ikää on, en oikein uskalla tuhlata aikaa… Mitä ihmettä pitäisi tehdä??? Lääkäri sanoi, että saamme itse päättää, jatkammeko vielä näin vai menemmekö ivf:ään. Mikä mä olen itse päättämään? Enhän mä tiedä, mikä on parasta ja mitkä on todelliset riskit, jne. Tämä on vaikein päätös ikinä. Mies tukee, mitä ikinä päätänkin. Hän sanoi jo kauan sitten, että hän menee sinne "lehtien kanssa samaan koppiin" vaikka sata kertaa, jos tarvitaan. Ihanaa toisaalta, että toiselle se vaihe ei olis vaikea. Mut mietin, pitäisikö yrittää vielä pari kiertoa näin ja vaikka päättää, että lokakuussa mennään eteenpäin, jos mitään ei tapahdu? Lähete julkisellekin on vireillä, joten ehkä sinnekin pääsisi hoitoihin sitten pian, eikä kaikki rahat menisi hoitoihin. Sori tämä valitus…

Tatja, mulla aika moni kaveri tietää yrityksestä sairaalareissuni kun tuli monen tietoon. Se on jännää, miten toisten suhtautuminen on parantavaa ja ”oikean” tuntuista ja toisten tuntuu pahalta tai sitä ei ymmärrä. Osittain on kivaa, kun ei kysellä ja on ihanaa puhua muista asioista. On kivaa, et muut suhtautuu rennosti eikä puutu tähän asiaan. Toisaalta mulla yksi läheinen ystävä, ja kummityttöni ja kahden muun lapsen äiti, ei koskaan kysy multa mitään. Puhuu kaikista asioista ihan kuin aina ennenkin, vaikka tietää mitä tapahtui vuosi sitten ja silloin kerroin, et hoitoja tarvitaan. Sekin sattuu ja ihmetyttää. Eikö hän ymmärrä vai eikö välitä? Luuleeko se, että iloisuuteni tarkoittaa, et kaikki on hyvin? Muutamalle läheiselle ystävälle kerron itse kysymättäkin näistä.

Hellurei, päätin nyt kirjottaa tähän ketjuun. N. pari vuotta sitten seurailin Kaksplussassa keskustelua ja kirjoittelinkin johonkin ketjuun eri nimimerkillä.
Taustana siis 2 vuotta sitten pillerit pois ja yritys alkoi. Kovien kipuilujen vuoksi sitten gynelle ja lähete jatkotutkimuksiin 2010, ja nyt toukokuussa 2011 iso endometrioosi leikkaus josta hyvin toivuttu. Jälkitarkastus vko sitten ja hedelmöitysjonoihin ( koeputki). Ensin pitää käydä verikokeissa +mies simppatesteihin, ja siitä sitten jatketaan. Luomuna saadaan yrittää nyt siihen asti enne kuin päästään hoitoihin ellei ala taas yhtäkkiä kovat kivut ja oireet.
Itse olen aivan tohkeissani että sai jättää pillerit pois, ja hyvä etten jo ole vauvanvaatteita kaupoissa hypistellyt, mutta toisaalta tiedän että todennäkösyys onnistua on aika pieni, mutta silti sitä vaan on niin malttamaton ja innoissaan. Pudotus tuleekin siten olemaan taas tosi kiva joka kuukausi...
Nyt on siis "pilleri" menkat juuri loppuneet, nyt on KP7, eli kova pupuili on nyt aloteltava ja kovasti toivon että tärppäis. Lääkärikin tosin sanoi että hyvin epätodennäköistä mutta myös että eihän sitä tiedä kun on nyt saatu leikattua kaikki endo pois, ja paikat näytti muuten hyviltä ja terveiltä. No, anysway, kovasti tässä lasta toivotaan ja kyllähän se raivostuttaa kun ympäriltä tulee näitä uutisia että oho, tulinkin ihan vahingossa raskaaksi...tai sitten toisaalta ne utelut että jokos te lapsia "TEETTE". Jos se tekemisestä olis kiinni niin johan tässä olis jalkapallojoukkueellinen kakaroita. Ikää 30 vee.

Killiäinen ja neitipipuri, tervetuloa! Toivottavasti vain käväisette täällä ja poistutte pian plussan kera!

Killiäinen, hurja tarina teilläkin. Tsemppimieltä on varmasti tarvittu monessa vaiheessa! Toivotaan, et luomuplussa tulee! Eihän sitä aina tartte uskoa epätodennäköisyyksiin, kun kaikki on mahdollista! :)

Killiäinen: Tiedän monia, joilla on onnistunut juuri leikkauksen jälkeen, joten onnea teille kehiin. Ilmeisesti leikkauksessa saadaan tuhottua niin paljon endometrioosikudosta, että niiden tuottamat vasta-aineet vähentyvät ja raskauden on mahdollista alkaa. Leikkausta ei kuitenkaan nykytutkimuksen valossa käytetä hoitokeinona vaan lapsettomuuden hoitona on varsinaisesti ivf. Näin gyne viime käynnillä sanoi.

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille ketjuun!!

Ja täältä yritän lähetellä lisää kaikille tsemppiä ja voimia ja jaksamista. Itse jään nyt lomalle ja pois netin ääreltä, en aio tai voikaan tikutella tätä kiertoa. Eli nyt mennään ihan vaan sillä että puuhaillaan kun puuhaillaan, mitään ovista oikein en voi laskeakaan kun tämä viimeisin kierto oli vain 25 päivää ja taitaa olla ihan elimistö sekaisin..

Joten palataan sitten elokuulla taas ja katsotaan mikä on tilanne.

Kiitos hirmuisesti Tatja ja Amanda tsempeistä! Tuli kyllä tarpeen! Olihan tuo selän katkeaminen odotettavissa kun on ollut masennusta ilmassa tässä vauvakuumeessa jo jonkin aikaa. Tänään on kyllä parempi päivä kuin eilen ja eilen oli parempi päivä kuin toissapäivänä. Kyllä tämä tästä. Pikkuhiljaa alkaa jo taas positiivisuus-taso nousemaan. :)

Amanda, aiemmassa kirjoituksessasi kirjoitit että pitäisi heittää pessimismi kaivoon ja uskoa että raskaus voi alkaa ihan milloin vain. Otetaan tämä asenne käyttöön tästälähtien, eikös juu! :cool:

Sissi, pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Killiäinen, tervetuloa!

Sunnuntai 17.7.2011

Sissi_81...........30?v. .....kp4/28-30.......yk3
Marjutan..........28v. ......kp5/29-31.......yk3
Neitipippuri.......30v. ......kp7/?-46.........yk2
Killiäinen..........30v. .......kp8/?.............yk?
Anskilia............32v. ......kp8/28...........yk4
Amanda77........34v. ......kp9/32-37.......yk16
Ginger.............35v. ......kp12/??.............yk19.... 1kkm
Ronjaliina.........29v. .....kp13/24-29........yk9
Syksy2010........30v. .....kp15/31-38........yk9
Wanda_81........30v. .....kp15/28-42.......yk10
Mandala...........31v. .....kp19/25-35........yk6
Joku_raja.........29v. .....kp24/27-29........yk6....dpo8 (4*clom)
Sara_78...........32v. .....kp24/33............yk6.....dpo-1
Sakara.............34v. .....kp32/?..............yk4
Tatja...............35v. .....kp39/18-29........yk11.... terolut
Demuli.............31v. .....kp40/14-53........yk9
Rumor..............34v. ......kp53/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp65/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp101/31............yk6

Taustalla:
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel

plussanneet
-2011-

-2010-

Viimeksi muokattu:
Nega testattu täällä dpo8. Aikaista toki taasen on. Viime kierrossa taisi tulla kiinnittymisvuoto dpo8 eikä kuitenkaan onnistanut. Nyt ei mitään oireita mihinkään suuntaan eikä vuotoa. Aivan kuiva kausi menossa.

Lis. Korjaan sen verran, ettei se ollutkaan aivan puhdas nega vaan viivanpaikka. Erilainen siitä aiemmasta sikäli, että tämä jäi myös kuivumisen jälkeen ja näkyy hieman selvemmin testiajan jälkeen. Väriä ei kyllä ole yhtään. Pregcheck-liuska kyseessä. Uusi dippaus siis dpo10.

Viimeksi muokattu:
Hurrjan paljon tullut juttua täällä, kaiken kyllä luin mutta en muista varmastikaan kommentoida kaikkeen.
Ensinnäkin joku_raja tuo viivanpaikka kuulostaa aika pirskatin hyvältä, toivotaan että väriä alkaa tulemaan pikku hiljaa kun dpot lisääntyy :) tsempityksiä ihan hullunaan täältä :whistle:

Tässä just mietin että jos täältä alkaa porukkaa siirtymään tuonne lapsettomuuspuolelle niin kyllä voi hiljaista tulla jossain vaiheessa :( Mielelläni kuitenkin kuulumisia lukisin vaikka edes silloin tällöin vaikka erilaisissa elämän/yrityksen tilanteissa ollaankin. Toisaalta taas onneksi näköjään uusiakin nimiä saatu mukaan eli tervetulotoivotuksia täältä myös Killiäiselle ja Neitipippurille :)

Tuosta endosta voin sanoa että ystäväni on kärsinyt siitä vuosikausia ja leikattukin jossain vaiheessa ja kovia kipuja ollut pitkin elämää. Hänhän piti itse lähestulkoon mahdottomana että voisi koskaa lasta saada mutta niinpä hänkin tällä hetkellä masua kasvattelee, joten mahdollisuus se pienikin mahdollisuus on :)

Itsellä ensimmäinen lomaviikko blakkarissa kohta ja olo mitä muikein ja rennoin :heart: Tiistaina lähdetään sinne Espanjaan, mutta ei oo kyllä edes vielä matkakuumetta. Kyllä se sitten siinä vaiheessa taas iskee kun istuu taksissa matkalla lentokentälle :D
Rentoa on ollut muutenkin kun en ole tikuttanut ovista ollenkaan enkä kirjannut tuntemuksia ollenkaan ylös. Tosin tuntuu että aika vähän mitään tuntemuksia tässä kierrossa on ylipäätään, en tiedä onko ovis ollut, tulossa tai tuleeko ollenkaan mutta nyt en stressaa siitä olleskaan. Ainoa mitä voisi toivoa on että ovis tulisi myöhässä ja siten myös sitten menkkojen tulo venyisi, koska muuten sattuu menkat juuri reissun ajaksi ja se siderumba on ärsyttävää niissä lämpötiloissa jne. Normaalistihan en kyllä toivoisi menkkojen alkamisen venähtämistä mutta tällä kertaa pakko.

Taidanpa mennä partsille lukemaan kirjaa. Toivottelen kaikille ihanan aurinkoista sunnuntaita :heart:

Tervetuloa uusille! joku_raja peukut pystyssä täällä, että nyt onnistaisi!

Pikainen oman navan päivitys; ovis löytyi tänään, vaikka tuntemuksia ei ollutkaan. Vaan testasin kuitenkin vielä tänään ja halpatestissä vahva viiva sekä Clearbluekin näytti hymynaamaa. Helpottunut olo, vaikka kierrosta tuleekin pitkä. Eli mulle voi huomenna laittaa dpo0.

Onnittelut Sara ovisplussasta! Päivittelin sen jo tuonne tämän päivän listaan.

Mun viivanpaikasta tuli roskishaamu, joka sekin kyllä hävisi kokonaan. Iltadippaukseen ei tullut edes viivanpaikkaa. Tiedän, että turha näin aikaisin ja näin usein testailla, mutta huvi se on pienikin huvi. Lähinnä toivoisin näkeväni edes yritystä, vaikka pysyvää plussaa ei tulisikaan. Nippailuja tullut nyt illasta ja aivan kuin menkkakivut olisivat jo alkamassa. Toivottavasti ei tule lyhyttä kiertoa.

joku_raja, huikeeta, jos tuliskin yllätysplussa! :) Viivan paikka enteilee todella hyvää! Pidän valtavasti peukkuja, et se vahvistuu oikeaksi plussaksi!

Sara, onnittelut ovisplussasta!

Mandala onhan se totta, et kai me voidaan täällä yhdessä kirjotella ja ihmetellä vauvahaaveiluun liittyviä asioita, vaikka oltaiskin eri tilanteissa. Musta on ainakin kiva seurata kaikkien vaiheita, vaikka en oliskin erilaisia. Käyn varmasti itsekin täällä kuikuilemassa, vaikka järeempiin hoitoihin jouduttaiskin. Mulla tulee muuten näihin aikoihin vuosi täyteen tällä palstalla! Se nyt ei varsinaisesti ole juhlan asia... :)

Ilmoittaudun uutena sivuille, yki1 takana ja yk2 alkaa pian (menkat alkanee koska vain, kp27/noin 30 nega ja tänään kp 30 eikä mitään oireita). Ikää 31 v, mies 46 v., yhdessä oltu 10 v. Plussatuulia kaikille, kivan näköinen keskustelupalsta, täällä tullaan viihtymään :)

Maanantai 18.7.2011

Tatja...............35v. .....kp1/18-29........yk12.... terolut
Sissi_81...........30?v. .....kp5/28-30.......yk3
Marjutan..........28v. ......kp6/29-31.......yk3
Neitipippuri.......30v. ......kp8/?-46.........yk2
Killiäinen..........30v. .......kp9/?.............yk?
Anskilia............32v. ......kp9/28...........yk4
Amanda77........34v. ......kp10/32-37.......yk16
Ginger.............35v. ......kp13/??.............yk19.... 1kkm
Ronjaliina.........29v. .....kp14/24-29........yk9
Syksy2010........30v. .....kp16/31-38........yk9
Wanda_81........30v. .....kp16/28-42.......yk10
Mandala...........31v. .....kp20/25-35........yk6
Joku_raja.........29v. .....kp25/27-29........yk6....dpo9 (4*clom)
Sara_78...........32v. .....kp25/33............yk6.....dpo0
Mansikkalime....31v.......kp30/30.............yk1
Sakara.............34v. .....kp33/?..............yk4
Demuli.............31v. .....kp41/14-53........yk9
Rumor..............34v. ......kp54/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp66/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp102/31............yk6

Taustalla:
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel

plussanneet
-2011-

-2010-

Viimeksi muokattu:
Mansikkalime, tervetuloa mukaan!

joku_raja ja amanda, kiitos. Tuntui kyllä helpottavalta saada se ovisplussa, vaikka myöhään tulikin. Niin mukava se hymynaama clearbluen testissä oli, että oikeasti tehtiin jotain aika epätoivoista ja hölmöäkin... :D Alkuillasta puuhailtiin lakanoiden seassa ja illalla laitoin kellon soimaan neljältä aamulla. Juu-u. Oikeasti. Herään töitä varten aamuisin puoli kuusi, joten nyt herättiin neljältä tallentamaan taas. On joo epätoivoista, nauratti kyllä molempia. Mutta koska miehen simpat voi olla huonossa hapessa sen menneen kuumeen vuoksi, ajattelin, että parempi yrittää aamullakin (tai yöllä...), jos siitä jotain hyötyä olisi. Illalla vielä uusiksi, joten ainakin on yritystä ollut :D

Yhteistyössä