3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Hei @hill4 , mehän alotettiin letroilut samoilla kulmilla. Onko mitään tuntemuksia? Bongailitko ovista (tai ilmeisesti, kun dpo tiedossa)? Meinaatko testailla vai oottaa menkkoja?
Mulla nyt kp22, Pregnyl-piikistä pp8 ja oviksesta (ehkä??) dpo7. Oireita miljoona, mut oon luultavasti kehitelly ne kaikki, koska mielikuvitus.. :D Mulla se Pregnyl voi näkyä vielä testeissä, joten ne ainaski kaapissa vielä muutaman päivän. Kovasti yritän olla lauantai-aamuun saakka testaamatta, kun sillon yhet kekkerit illalla. Toki se ei välttämättä sillon vielä näytä mitään, vaikka siellä jotakin olis.. Mut yritän uskotella itelleni negan, etten sitte pettyis niin. Onneks mies on niin peruspessimisti, että katkasee kyllä siivet heti kaikelta hössötykseltä :LOL:

Ja noista ruokailuista, ni kesägrillaukset ja roskaruuat menny kurkusta alas hyvinki sujuvasti koko kesän. Ja muutamat älyttömät humalatkin tullu kesän aikana otettua. Ei varmasti helpota tilannetta, mutta onpa tainneet huonommillakin elämäntavoilla saada lapsia.. :cautious:

Tämmöstä tänään.. Jännäillään!

Heippa! Sellainen iloinen yllätys oli meillä eilen, että testi näytti kuin näyttikin kahta viivaa! Vahvistettiin tulos vielä digitestillä tänään ja kyllä, se sanoi että raskaana 1-2!:barefoot: Tämä oli meidän yk 6 ja minut voi siirtää plussanneisiin 11.6.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: atvk87
@Mamushka32 onnea!

Täällä vihdoin ehkä uskottava että raskaus on totta, ultrassa todettu sykkivä sydän ja kooltaan jopa päivän isompi kun mitä oikeasti on :whistle:

Rennon letkeästi oon ottanut ruokavalioiden tms suhteen, kiellettyjen listalla nyt ei hirveästi sellasia muutenkaan ole mitä kauheasti söisin. Ennen raskautta myös juhlin ja tupakoinkin aika paljon, että lohdutuksena niille joita se huolettaa niin näköjään en mäkään ole lisääntymistäni tuhonnut :)

Tsemppiä vielä odotusta odottaville, toivotaan että kesä tuo kaikille odotettuja uutisia!

@ToukkaHaave87 Mulla ei ollut letrojen kanssa mitään oireita, mutta oon kyllä tosi oireeton tyyppi ylipäätään. En tietäisi ovuloivani ellen testaisi. Nyt oli siis ultrassa kp 11 hyvä iso folli ja seuraavana päivänä CB:n digillä hymynaama. Ihan uutena asiana mulla on ollut dpo 9 lähtien ihan himpun rusehtavaa vuotoa. Testasin eilen dpo 12:na kyllä, kun olin utelias. Putipuhdas nega tuli apteekin testiin. Eiköhän ne menkat sieltä siis kohta ala, jos eivät niin perjantaina tai lauantaina testaisin uudelleen - tuskin sinne asti päästään kyllä... :cautious: Toivottavasti teillä tärppäisi! (y)

@Mamushka32 voi ei (n) No ehkä tämä nyt virittää kropan vastaanottamaan seuraavassa kierrossa pysyvän tärpin!

Täällä alkoi odotusten mukaisesti kp1 (26-29), yk 9. Heräsin aamulla ja päässä oli ajatus että tähän kiertoon ehtisi tehdä inssin ilman että täytyy kaikkia aikatauluja säätää, seuraavassa tulee sitten lomamatkaa ja muuta siihen vähän huonosti. Sain jo soiteltua klinikalle ja tarkoitus on nyt sitten tässä kierrossa syödä niitä letroja taas ja tehdä inssi. Eli vähän lisätään kierroksia tähän yritykseen!

Tänään saatu digitestiin raskaana 1-2 viikkoa, joten minut voi siirtää plussanneisiin 18.7. :love: Jään taustailemaan, ei tätä usko ennenkuin on ultrassa nähnyt pikkukaverin, jos sinne asti menee kaikki hyvin.

Isot tsempit kaikille jatkoon! Ja jos jollain on ollut ongelmia ovistestien kanssa, niin mulla tosiaan ei tullut koskaan oikeaa positiivista tulosta ovistestiin, vaikka testailin parhaimmillaan 3-4 kertaa päivässä, mutta niin vaan ovis on tapahtunut. Eli ei kannata masentua, vaikka testit ei suostu yhteistyöhön :LOL:

• Tykkää
Reactions: Shuubiduu
Onnittelut @Jesy :love:
Päivitän tänne samalla vähän omaa tilannettani. Viime torstain terkkarilla tulleen negan jälkeen aloin odottelemaan kuukautisia ja uutta kiertoa. Palattuamme viikonloppureissusta toissapäivänä päätin tehdä vielä vikan testin ja kas kummaa! Kaksi selkeää viivaa! Pikkasen oltiin huuli pyöreenä kun se terkkarin hoitsu sanoi vielä, että pissasta otettu tulos on 100% varma. No tänään kävin sitten varmistamassa asiaa verikokeessa ja kyllä, raskaana ollaan sitten kuitenkin! Huh, näinkin voi näköjään käydä. Pysyttelen myös taustalla koska jos jotain tästä oppi niin tilanteet tosiaan voi vaihdella aika hurjasti.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: IinesAnkka82
Onnea @Jesy ja @Mamushka32 , muiden plussat antaa kyllä uskoa omankin plussan tuloon :)
Täällä se tilanne, että kp29/29 menossa. Pregnylin pistosta (kp14 aamulla) nyt 15,5vrk ja dpo14. Sekä menkkaoireita että raskausoireita, mahollinen haamu testattu (hätähousu) la-aamuna (dpo11), sunnuntaina (dpo12) testi oli omaan silmään nega. Joka kerta vessaan mennessä odotan, että menkat alkaa ja toivon että ei. Jännätään!
Kivaa viikkoa kaikille!

• Tykkää
Reactions: Mamushka32
18.7.2017

***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Toukkahaave87...30v......kp 29/??..............yk 6................lz
Shuubiduu..........31v.......kp 23/30..............yk 7............luomu
Lallastiina............35v......kp 20/28?........yk 2 (tm jälk.)..luget
hill4.....................36v.......kp 6/26-29...........yk 9...........lz
Sano Pirkka........34v................................yk 10.............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini, Ihanapa

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1.
Sekopuolinen..........................................22.3.
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4.
Sonara................37v.........yk11..............31.5. (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5.
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6. 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6. (tuulimuna)
hill4....................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya.................31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84................32v..........ya 11/13........2.11. luomu
BlackCat........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto
ReiRei85...........31v.......yk 6................

Plussanneet 2017:
Sinikukkanen......34v..........yk 18.............7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk 17.............7.2. luomu (tm)
Avokado83.........34v.....ya 01/16…........19.2. luomu
Taaartsan............35v........yk 2................6.4. luomu
Miinula................32v.........yk 13.............10.5. luomu
MamaBlue..........38v.........yk 12.............14.5. lz
Maaria1980........37v.........yk 3/8...........29.5. luomu
SannuB...............33v.........yk 5...............1.6. luomu
IinesAnkka82.....34v..........yk 7..............20.6 luomu
Risukko..............29v.........yk 3..............28.6. luomu
Mamushka.........32v..........yk 6.............11.7. luomu
Jesy....................34v.........yk 2.............18.7. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.

Viimeksi muokattu:
Onnea @Jesy plussasta ja @Mamushka32 uudelleen ilmestyneestä plussasta!
@ToukkaHaave87 Tsemppiä, toivottavasti se plussa pian ilmestyy näkyviin!

Plussanneiden lista sen kuin venyy - ja hyvä niin - mutta meidän muiden lista on jo ihan tynkä! Tarvitaan uutta verta joukkoon.

Täällä dpo6 tänään. Eilen käväisin gynellä ihan vaan tsekkaamassa ja juttelemassa, kaikki näytti hyvältä ultrassa, limakalvo ok ja keltarauhanen hyvä. Gyne meinasi kuitenkin ettei yhdestä lugesta iltaisin ainakaan haittaa ole eli sillä mennään. Tänään treffasin kavereita ja tuli otettua vähän punkkua, sidukkaa ja sen sellaista :p. En oikein jaksa suuria odotella tästä kierrosta kaikkine mahavaivoineen, mutta kai se on silti pari PC:tä haettava lähikaupasta ens viikolle...

• Tykkää
Reactions: Mamushka32
Heippa! Pääsiskö tänne mukaan? Meillä mahdollinen yllätysvauva tuloillaan ja mikäli ei kuulu, niin tästä toivottavasti aloitetaan yrittäminen. Menossa kp24/29-30 ja mahd 7 dpo.

Itse toivon tätä vauvaa enemmän kuin mitään niin että olen hulluksi tulla. Mies ei oikein vielä tiedä omaa kantaansa. Nyt tuntuu että tämä saattaa olla ainoa mahis pitkään aikaan, koska mies ei tod näk halua vielä yrittää.

Kylläpä lista on lyhentynyt, onnea vaan plussanneille! :love:

Kävin folliultrassa tänään, kyllä siellä jotain kypsyy, ensi maanantaina uudelleen jolloin pystyy varmaan jo sanomaan tarkemmin. Johonkin aikaan alkuviikosta tai viimeistään torstaina varmaan inssi. Ihan jännää tällainen. Nyt on peukut ja varpaat pystyssä että joku folli kypsyy hyväksi ja limis paksuuntuu...

Mäkin voisin nyt tulla tänne, vaikken ihan kolmekymppiä olekkaan,aikas lähellä kuitenkin.

Meillä starttasi nyt yk 1 ja kp 1. Vauvahaaveita ollu jo pitkään, mut nytten vasta on "sopiva" kohta yrittää. Kovin helppoa tietä ei ihan takuulla oo luvassa, mulla epäsäännöllinen kierto, todennäköisesti pcos myöskin. Ovuloin välillä, mutten jokakierrossa - siksi pitkiäkin kiertoja. Miehen kanssa ei aina oo kovin aktiivista toi makuuhuone elämä , mut nyt on hyvä syy petrata :love::ninja:

@Adiela88 Tervetuloa joukkoon!

@Naturamama Älä nyt vielä luovuta, dpo10 on vielä aika varhainen plussalle (y). Mulla eka hailun hailu haamu tm:stä tuli vasta dpo12.

Nyt onkin muuten dpo12 ja PC puhdasta negaa, eli mulla kyllä alkaa toivo kohtapuoliin olla mennyttä. Menkkojen pitäis alkaa parin päivän päästä. Ei ole mitään lupaavia oireitakaan.

Viimeksi muokattu:
@Adiela88 Tervetuloa joukkoon!

@Naturamama Älä nyt vielä luovuta, dpo10 on vielä aika varhainen plussalle (y). Mulla eka hailun hailu haamu tm:stä tuli vasta dpo12.

Nyt onkin muuten dpo12 ja PC puhdasta negaa, eli mulla kyllä alkaa toivo kohtapuoliin olla mennyttä. Menkkojen pitäis alkaa parin päivän päästä. Ei ole mitään lupaavia oireitakaan.
Ai tuli vai? Itse oon vaan nähnyt netissä kasapäin näitä 8 dpo-10 dpo haamuja ja tulee sellainen fiilis että siinä kohtaa pitäisi jo jotain näkyä. Tein huvikseen ovistestinkin ja näytti haaleeta viivaa, kuten mulla se lähes aina näyttää. :(

Olen niin epätoivoinen kun pelottaa, että tämä on ainoa mahdollisuus lapseen. :(

27.7.2017

***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Toukkahaave87...30v......kp 38/??..............yk 6................lz
Shuubiduu..........31v.......kp 32/30..............yk 7............luomu
hill4.....................36v.......kp 15/26-29...........yk 9...........lz
Lallastiina............35v......kp 1/28?........yk 3 (tm jälk.)..luget
Sano Pirkka........34v................................yk 10.............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini, Ihanapa

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7..............23.1.
Sekopuolinen..........................................22.3.
Lillans.................37v.........yk2(13)..........3.
Särki...................31v.........yk 1...............29.4.
Sonara................37v.........yk11..............31.5. (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3................28.5.
Mustikk4.............28v.........yk19..............21.6. 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.............29.6. (tuulimuna)
hill4....................36v...........ya 4/16.........luomu (keskenmeno)
Maya.................31v............ yk 1..............luomu
Liinu_................3xv............yk 3..............luomu
mamihaave.......33v...........yk 6..............luomu
miu84................32v..........ya 11/13........2.11. luomu
BlackCat........................ya 1/14..........26.12. 1.ICSI/tuoresiirto
ReiRei85...........31v.......yk 6................

Plussanneet 2017:
Sinikukkanen......34v..........yk 18.............7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk 17.............7.2. luomu (tm)
Avokado83.........34v.....ya 01/16…........19.2. luomu
Taaartsan............35v........yk 2................6.4. luomu
Miinula................32v.........yk 13.............10.5. luomu
MamaBlue..........38v.........yk 12.............14.5. lz
Maaria1980........37v.........yk 3/8...........29.5. luomu
SannuB...............33v.........yk 5...............1.6. luomu
IinesAnkka82.....34v..........yk 7..............20.6 luomu
Risukko..............29v.........yk 3..............28.6. luomu
Mamushka.........32v..........yk 6.............11.7. luomu
Jesy....................34v.........yk 2.............18.7. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.

Innostuin tilailemaan ebaystä vähän testejä. :whistle: Mies oli ihan että ei kai taas. En taas yhtään tiedä millanen tästä kierrosta on tulossa, kun viime kierto oli tollanen sikapitkä. Ainakin menkat oli suht "normaalit" joten toivotaan että olis ovuloiva kierto. Pakko olla noita testejä paljon että saa vähän apua, vaikka aika hyvin tunnistankin ovulaation - jos ja kun se tulee.

Yhteistyössä