*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Nyt on vatsassa muutakin kuin perhosia :heart: yksi niistä neljästä pääsi kohtuun ja nyt sitten vaan niin pirusti toivotaan, että siellä pysyisikin keväälle asti =)

Itse siirto oli kivuton, limakalvo ok ja lääkäri (eri kuin viime viikolla kesäloman takia) sanoi, että jos sä et tuut tästä raskaaksi niin sitten pakastetulla, koska soluissa ei näytä olevan mitään vikaa. Päällimmäinen tunne itsellä oli helpotus, että päästiin tähän pisteeseen ja uutta rumbaa ei tarvitse käynnistää ainakaan heti. Munasarjat oli vielä niin turpeat, että kielsi "vauvaliiman" eli gonapeptylin pistämisen huomenna ettei hyperi iske. Se oli arvattavaa, onneksi kuitenkin siirsivät!

Mitäs muuta täällä onkaan tapahtunut =) kiva kuulla kaisaekistä, ihanaa kesälomaa sinulle ja onneksi ajoitus oli puolellanne tässä kierrossa. Toivottavasti pääset seuraavan kerran näkemään miehesi odottavana äitinä :heart:

Myös Bahamasta on ihana kuulla, toivottavasti kiertojen pituus ei enää venkoile ja saatte pikkuisen alulle ennen syksyä, brrr mikä ajatuskin koko syksy! Ymmärrän tunnelmat tuosta kun alkaa olla käsillä ne ajat kun ensimmäiset "toivotut lasketut ajat" alkaa olla käsillä. Just tänään mietin, että mun kierukka poistettiin just samana päivänä kun ystävä plussasi, ja nyt hänen LA:nsa on ensi viikolla. Sovittiinkin jo, että tehdään läpsystä vaihto ja hän saa lähteä synnärille heti kun mä plussaan :LOL: olo alkaa kuulemma olla tukala, joten parempi ois plussata nyt tästä hoidosta ;)

Ja vielä iso kiitos :heart: kaikille teille ihanille ajatuksista, joita olette meidän suuntaan lähetelleet. Pitkiä päiviä on takana (..ja edessä...) ja on oikeasti auttanut päästä tänne avautumaan. Mä voisin myös liittyä piinailijoihin Meropen seuraksi, eli tänään

Ricardina................pp0 (~dpo5)............25.7.

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!!
 
Huuh, täällä on näköjään herkkistunnelmat. Mainitsin miehelle, että tää yrityskierto ja si seuraava ni sit ollaan lääketieteen näkökulmasta lapsettomia ja tais osua hermoon. Semmoset vastaukset sieltä sain.. Arka paikka itse kullekin, mutta olis kiva et siitä vois jutella.. :(

Mites muuten Iitukka, onko ollut oloja? Täällä vaan samaa pientä menkkamaista jomotusta eli ihan samoja "oireita" ku joka kierrossa..
 
Tiistai 15.7.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Hironea............35v.........kp 6/26..............yk 7...........luomu
Tikru-78..........35v..........kp 10/28-31........yk 5...........luomu
kaisaek............32v.........kp 19/25-28........yk 6...........luomu
Merope............29v.........kp 24/n.30..........yk 10.........kilppari


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Ricardina, Yritys10, Säihkiss

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Merope................dpo10..................19.7
Ricardina..............pp1 (~dpo6)........25.7.



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5
Chiligail...............35v.........ya 2012......9.6
Kerttuli82..........................yk 10.........30.4

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Bahama: Onhan se ihan kamala ajatus. Ja lähinnä se pelko siitä, ettei sitten onnistu ollenkaan. Ei me paljoa saatu puhuttua. Mies sanoi vaan, että ei ole kovin tsemppaavaa puhua tuommoisia ni mä sanoin siihen, että sehän on totuus, eikä se muutu vaikka voissa paistais. Meillä taitaa olla vähän erilaiset tavat käsitellä tätä asiaa. Mua helpottaa, että tunnustan tosiasiat ja yritän hyväksyä ne ja kääntää voitoks. Mies taitaa olla enempi sellainen ongelmien maton alle lakaisija. Ihana, että sun mies oli puhunut lääkärin kanssa! Se on tosi paljon!
 
Ricardina: Minäkin olen fiilistellyt miehelle teidän tilanteesta, että täällä me koko porukalla myötäeletään teidän tilanteessa ja jännätään! Eilen kun tulin töistä kotiin muistin, että nyt on toimenpide varmasti tapahtunut. Piti tulla kiireen vilkkaa katsomaan miten on käynyt. Hyvältä kuullosta edelleen :heart: Täällä pidetään peukut pystyssä ja sormet ristissä teidän puolesta! :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Ricardina
Ricardinalle jännäily tsempit :) ja tietty muillekin. Ette te muutkaan ole jääneet unholaan ;)
Meropen kyselyyn mun oloista, ei mitään oloja :D Mut eipä vielä kuuluskaan olla menkka tai muita. Täs on viel viikko aikaa. Onneks on ollu ihana loma ja kivaa tekemistä. Ei edes ehdi surkutella omaa kohtaloaan :D Mähän oon siis jo sen kirveen viskannut kaivoon vaikkakin on ihan kiva leikitellä ajatuksella, että jospa joskus. Eli se plussa joskus maailmassa ois niin kauheen suuri yllätys, että mä joutusin varmaan ottaa saikkua että selviisin :D
Niin ja hei te aurajuuston himoitsijat. Tuo Turun aura on tehty pastoroituun maitoon joten sitä pitäs pystyä syömään raskaanakin. Ja muistelen, että noita ruokasuosituksia on muutenkin höllennetty. Korjatkoon ken tietää paremmin.
 
Keskiviikko 16.7.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Hironea............35v.........kp 7/26..............yk 7...........luomu
Tikru-78..........35v..........kp 11/28-31........yk 5...........luomu
kaisaek............32v.........kp 20/25-28........yk 6...........luomu
Merope............29v.........kp 25/n.30..........yk 10.........kilppari


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Ricardina, Yritys10, Säihkiss

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Merope................dpo11..................19.7
Ricardina..............pp2 (~dpo7)........25.7.



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Kerttuli82..........................yk 10.........30.4
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5
Chiligail...............35v.........ya 2012......9.6


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Katselin tuossa, että meidän viimeinen kierto ja ovis ennen vuoden täyttymistä tapahtuu pahassa paikassa. Ollaan suurella porukalla mökillä. No, mainitsin asiasta miehelle niin saatiin sovittua, että tikut mukaan. Ja kun tikku hymyilee niin sitten meillä on vähän pidempi metsälenkki tai hauskempi saunareissu :) Hih, on se vaan ihana!

Mitäs tänne muille kuuluu? Onko lomia/lomasuunnitelmia? Kuinkas parisuhteet toimii? Mulla alkaa loma tämän viikon jälkeen! Saadaan meille kylään KAKSI vauvaa YHTÄAIKAA. Voi olla, että on hankala ilta, kun tunnemme varmasti olomme ulkopuolisiksi. Sitten onkin ihan rauhaisaa ja saan nauttia vaan mun murun (koiran) seurasta! Meillä parisuhde menee ihan todella arkisesti, ei negatiivista mut ei mitään erityisen positiivista.

Ja btw. tiedätteks kuinka lämpimiä järvien vedet on?
 
  • Tykkää
Reactions: Jonniss
Merope Loistavaa! toivotaan, että metsäreissu viimeistään tuo tulosta :D Olishan siinä jälkipolville kertomista (vitsi, vitsi) :D

Mulla alkaa loma reilun viikkon päästä! Jee! saatiin taas lupa porukoilta, että päästään mökille. Suunniteltiin menevämme kokonaiseksi viikoksi mökkeilemään rauhassa. Meilläkin parisuhde menee aika rutiinilla tällä hetkellä. Ei riitoja, ei ongelmia mutta ei mitään järisyttävää tunteiden ilotulitustakaan. Koirien sairastelut nyt vähän häiritsee, kun kellon kanssa juoksee yhden silmätippoja ja toisen kusinäytteiden perässä. Nyt vielä toinen hevonen satutti jalkansa niin nää elukat pitää sen verran kiireisenä taas, että ohhoh...

Meidän mökillä viime viikonloppuna lauantaina vesi oli 24 asteista. Sunnuntain järkyn paahteen ansiosta sunnuntai iltapäivänä mittari näytti jopa 26 astetta! Kyllä tarkeni uiskennella ihan ilman saunaa ja lotrata sekä kroolailla pidemmänkin aikaa.

*muoks. näppihäröt poies.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Merope
Moi ihanat ja pahoittelut vähäpuheisuudesta! Mulla on viimeinen lomaviikko käynnissä, ja koska hoitokierros on piinailua vaille valmis, lähdin mökkikierrokselle sukulaisten ja omalle mökille loppuviikoksi koirien kanssa, mies on tämän viikon töissä. Nyt sitten netti on lähinnä kännykän varassa ja jää toooosi vähiin surffailu ja sitä myöten palstailu. Viikonlopuksi palaan sitten taas jännäilemään kanssanne ja olen muutenkin paremmin läsnä =)

Meropelle toivotaan sopivaan aikaan vahvaa viivaa ja vinkkinä sellainen, että mökkisauna on kätevä paikka, peseytyminen saattaa helposti venähtää ;)

Iitukka jännäilee sit samaan aikaan mun ja Meropen kanssa, plussatuulia meille kaikille =)

Hironean ja Yritys10:n miehille tsempit kun jaksavat kuunnella vieraiden ivf-kokemuksia :D Ootte aika ihania, kaikki :heart:
 
Torstai 17.7.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Hironea............35v.........kp 8/26..............yk 7...........luomu
Tikru-78..........35v..........kp 12/28-31........yk 5...........luomu
kaisaek............32v.........kp 21/25-28........yk 6...........luomu
Merope............29v.........kp 26/n.30..........yk 10.........kilppari


c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Ricardina, Yritys10, Säihkiss

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Merope................dpo12..................19.7
Ricardina..............pp3 (~dpo8)........25.7.



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...........2/2014
murmelii..............32v........yk3.........2/2014
Jonniss................29v.......yk3............14.3.
Marjee................30v........yk8...........26.3.
Nonnna...............31v........yk3.............2.4
Matahari.............31v.........yk1...........13.4
Jofa....................30v........yk1...........huhtikuu
Kerttuli82..........................yk 10.........30.4
Pienestä kii..........31v.........yk 9...........8.5
Miri81.................33v.........yk 2..........14.5
Handis85.............29v.........yk 1..........16.5
Chiligail...............35v.........ya 2012......9.6


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Ihanaa lomailua Ricardina ota rennosti ja nauti! On kyytiläiselläkin leppoisammat oltavat, kun et stressaa turhia. :heart:

Mä yritän saaha asiat ja elukoitten ongelmat setvittyä siihen kuosiin, että päästäis jo tänä viikonloppuna myös mökkeilemään. Saa nähdä, kerrankin tuntuu että viikko loppuu kesken :D
 
Näittekö ensi viikon sääennusteen? Ja mulla alkaa siitä lomalomaloma! Mä niin aion virkata, kutoa, levätä, rauhottua :) Mun vauvanpeittokin on reunusta vajaa valmis. Ja Hironea: MISSÄ hipon kuva?!

Täällä on siinä mielessä outo loppukierto, että olen jotenkin tosi "tietoinen" kohdusta. Se tuntuu jotenkin hassusti. Mutta tädin tuloa se ennustaa. Nyt ei ole toiveetkaan enää nousseet niin korkealle. Vaikka kyllähän sitä vähän toivoo..
 
Mulle voi korjata listalle että tänään torstaina kp13 :)

Oi ihanuus te kaikki lomalaiset ja kohta aloittavat :) :) minä joudun kärvistelemään työmaalla vielä 2.5 viikkoa, toivottavasti kelit jatkuu hyvinä koko loppukesän!

Olettekos muuten te muut koiraihmiset suuntaamassa maailmanvoittajaan? Itse olen oman koiran kanssa menossa. Ensimmäistä kertaa osallistun oman kanssa, vuonna -98 kun se viimeksi oli suomessa, olin esittämässä kaverin koiraa. Jännää! Saman rotuisia kanssakilpailijoita on kehässä melkein 200! :)

(.) mulla taitaa alkaa olla ovis ihan lähellä. Eilen alkoi vienot kipuilut ja tuli vessakäynnillä aikamoinen kirkas limaklöntti. Tänään lämpö 3 kymmenystä alempi kuin eilen (tosin mä en noihin lämpöihin niin luota).
Eilen aloin tikuttamaan, ensimmäinen testi näytti tältä:
 
Tikru Sori, minä korjailen heti huomiseen listaan päivät oikein.

Maailmanvoittajaan en ole menossa, en edes turistina. Omat koirat ei ole mitää kedon kauneimpia kukkasia, joten meille riittää tuo agility. Olen mä nuorimman kans juossu sille sertin, mut siihen saa jäädä. Tuon koko on siinä ja tässä ettei ole ylisuuri niin en viiti maksaa siitä että tuomari mittaa ja heittää ulos.

merope vihdoin ja viimein sain aikaiseksi otettua kuvan hiposta. Tässä on jo menossa versio nro. 4! :D on tullu tehtyä eri väristä ja kokoista :D

Happypotamus

Ton tekemiseen jää niiin koukkuun!! :)
 

Yhteistyössä