*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Kirjoittelempa minäkin pitkästä aikaa. Oon kyllä ahkerasti käynyt lukemassa teidän juttujanne, mutta on vaan tuntunut ettei itsellä ole mitään sanottavaa...
Kurjaa, ettei tänne mitään hirveän suurta plussa-aaltoa ole syntynyt. Ehkä tässä kuussa sitten!
Mä en tässä kuussa tikuttanut ovista ja on vahva fiilis, että ovista ei ollut, koska mulle tyypillisiä oireita ei ilmaantunut...
Tänään tein raskaustestin ja se oli negatiivinen. Mitään menkkaoireita ei kyllä myöskään ole. Saa nähdä tuleeko tästä joku ylipitkä kierto vai mitä ihmettä...
Tsemppiä meille kaikille! Itse niin kovasti haluaisin juuri kevätvauvan
 
Huomenta!

On varmasti mielenkiintoista Tilulilu seurata niitä ovulaatiosovelluksia, kun on syöttänyt jo useamman kuukauden tiedot sinne ja sovellus tavallaan jo tuntee sua. Mulla se Ovia päätti yks aamu siirtää sitä hedelmällisyysikkunaa aikasemmaksi ihan oireitteni perusteella. Sinänsä hauskaa, että reagoi ja elää sen mukaan, mutta itseni tuntien ne oireet ei vielä kerro ovulaatiosta vaan mulla on esim niitä munasolun kasvukipuja muutaman päivän jo ennen kuin edes limat alkaa. No, katsotaan palauttaako se kalenterin alkuasetuksiin. Nythän se siis samalla lyhensi mun kierron 25 päivään!? Ja epäilee, että ovis saatto olla jo. :LOL:

Niin ja Tilulilu onhan siitä hyötyä, jos sattuu tuntemaan jonkun lääkärin. Kiva, että laittaa sulle sen lähetteen! :) Nyt vaan ovista hyödyntämään! (y)


Miu84 niinpä olikin. Muistan nyt lukeneeni tuosta kohdun ulkoisesta. Toivottavasti olet toipunut siitä hyvin ja kroppa toimii kuten siltä taas toivois. Kyllä naisten elämässä vaan paljon tapahtuu, kun mies siinä sivussa elää normaalisti ja nauttii samalla lemmen iloista. Heiän ei tartte juurikaan muuttaa elintapojaan eikä kestää seurauksia, jos kaikki ei menekään kuten toivois. Toki psyykkisellä tasolla vastoinkäymiset on raskaita enkä sitä yhtään vähättele. Miehet saa vielä paljon vähemmän huomiota ja tukea muilta ihmisiltä, kun yleensä naista halataan ja kuunnellaan. No mutta nyt ootte sitäkin kokemusta vahvempia ja ansaitsette sen suuren ilon ja onnen kohdallenne. Joten tsemppiä! (y)

Mustikk4 varmasti kokeilemisen arvoinen juttu tuo vyöhyketerapia! :) Oisko se tän kierron tärpin salaisuus ;) Onnea matkaan! Ja koitahan päästä menkkafiiliksistä yli. Ovulaatiota pääset jo fiilistelemään seuraavaksi. Anna kesän ja kesäsateenkin piristää mieltä :) Nautitaan valoisasta ajasta ennen kuin on taas syksy.

Merope
jännää ettei ovulaatiota muka tapahtuis!? Jos LH kuitenkin nousee. Mielenkiintoista myös toi, että miehen simpat on hyötyny noin paljon gelee royalesta! :) Jos meillä lähdetään uuteen kiertoon (mitä en halua vielä edes ajatella) niin voitais molemmat alkaa syödä gelee royaleja. Nyt ne loppu multa kesken kp9 enkä viittiny uutta purkkia ostaa.

Lili85 kinkkinen tilanne. Toisaalta haluais tietää ja testata. Mut saisko sitä kuitenkin mielenrauhaa jos testais vasta reissun jälkeen. Olettaen ettei menkat ala siellä. Nää päivät on joka tapauksessa raskaita ja jokainen tietää itsessään kumpi vaihtoehto on "helpompi" sietää. Plussa sieltä kyllä varmaan pärähtää :love:

Lillans onneksi mies pääsi reissuun mukaan ja saitte hyödynnettyä lähestyneen oviksen! (y) Pitäishän tuon riittää, kun aina sanotaan, että simpat siellä elelee useammankin päivän. Ja teillä peitot heilu just ennen ovista. Kiva saada jännäilykaveri loppukiertoon. :) Isoja juttuja sullakin työrintamalla. Ihan hullulta tuntuu, että joutuu vaihtamaan alaa, kun haluaa perustaa perheen. Isoja päätöksiä ja ratkaisuja. Mutta niin se sitten vaan menee. Aikansa kutakin. Eiköhän se perheonni olis kaiken sen arvoista! :love:

Täällä odotetaan, että miehen kesäloma alkaa tänään klo 16! :) Sitten lomaillaan samaan aikaan pari viikkoa. Ovulaatio kolkuttelee ovia ja pupuillaan varmasti koko viikonloppu. :whistle: Jostain syystä se oma kiima-aika ei oo vielä samoissa mitoissa, ku yleensä tässä vaiheessa kiertoa. Alkais nyt! :ROFLMAO: No mieskin toivo, että ovis tapahtuis vasta viikonloppuna, että pääsis rentoutumaan lomafiiliksiin.

Tuntuu, että näin kesälomalla kiertokin menee ihan hurjaa vauhtia. Yleensä saa odotella kierron etenemistä, mutta lomalla kauhistelee miten loma on jo puolessa välissä ja samalla hyvänä puolena myös kierto on jo puolessa välissä.

Kivaa viikonloppua kaikille! :) Ollaan positiivisia ja koitetaan ottaa rennosti! Kalenterin mukaanhan pitäis olla yks parhaista kesäviikonlopuista! Säästä sitä ei kyl hoksaa :ROFLMAO:
 
Ohhoh, onpas tänne tullut muutamassa päivässä paljon tekstiä, kiva niin toki :)

Miu 84 Harmi ettei heti tärpännyt ja että mielesi on matalalla..

Lili85 Sulla on kyllä lupaavat oireet, nostan hattua ettet ole jo uittamassa testiä (y) Multa ei onnistuis odottaminen, on vaan niin utelias ja malttamaton persoona..

lillans Sama juttu, toivon että jos kierto venyy jatkossakin niin olisi silti ovispäivät suunnilleen samoina kiertopäivinä niin osaisi ajoittaa paremmin. Joo en uskalla syöttää niitä Geleejä, vaikeutuu homma entisestään jos mies tukehtuu :ROFLMAO:

Merope Outoa tuo ovuloimattumuus jos kaikki testit sanoo toista :unsure:Hei peukut pystyyn, että maca- kapselit saa täälläkin peitot viuhumaan vielä enemmän ;) Toivottavasti piikitykset ei menneet pieleen unohduksen takia...

Tilulilu Hyvä että sentään jotain positiivista ja pääset testiin!

Mustikk4 Ostin Grouponilta juuri tällä viikolla vyöhyterapia kerran tarjouksesta. En ole käynyt vielä, osaatko sanoa missä vaiheessa kiertoa kannattaisi käydä vai onko sillä väliä? Pakko on kaikki keinot kokeilla...

Keinuilija Harmi jos ovista ei ollut ollenkaan ja vielä huonompi jos kierto meinaa venyä pitkäksi ilman syytä :confused:

Fiidu Oioi, sitten vaan hyödynnätte kierron "parhaat päivät" koko viikonlopun kunnolla (y) Niin ja on ne miehet ihania kun osallistuvat syömällä eteen tuodut tabletit mukisematta!

Itselle ei kuulu mitään ihmeellistä, Maca tabletit nyt pilleriarsenaalivahvuudessa mukana ja tänään loppu vihdoin kuukautiset, viikonloppuna voisikin sen kunniaksi hieman paneloida :LOL:

Mukavaa viikonloppua kaikille :)
 
Täällä ollaan hieman huolestuneita oviksen ajankohdasta. Käytin ensimmäistä kertaa clearbluen kaksoishormooni -testiä ja sain vilkkuvan naaman ensimmäistä kertaa kp10 sunnuntaina. Seuraavana päivänä sain taas vilkkuvan naaman. Sen jälkeen testien tekeminen jäi ja eilen tein vielä kerran ja sain pysyvän hymynaaman kp14. Eilen vielä oli kunnon tuntemukset, eli toivon ovulaation olleen eilen. Tänään tosin bongasin venyvää limaa.

Viime kuussa kiertoni venyi kolme päivää, mikä on erittäin harvinaista minulle. En muista, niin käyneen viimeiseen kahteen vuoteen.

Täällä siis pohditaan, pääsenkö jännäilemään kunnolla tässä kuussa.

Keinuilija Sun tilanne on todella ärsyttävä. Itsellä oli täysin sama tilanne viime kuussa. Negatiivinen testi ja menkkoja ei kuulu, ne lähes kellonntarkat menkat oli kolme päivää myöhässä. Olin ihan ihmeissään, mitä nyt tapahtuu. Tovottavasti saat selkoa tilanteesi pian, epätietoisuus on todella ärsyttävää.

Fiidu ihanaa ovis-viikonloppua ja tietenkin hyvää lomaa. Piinailut menevät varmaan sujuvammin ja nopeammin lomalla, kun saa muuta ajateltavaa ja rutiinit unohtuvat. Eiköhän rento lomafiilis auta tärppiin(y)

Ja kohta piinaillaan.

Mustikk4 Vyöhyketerapiasta on varmasti apua.

Itse kävin ennen edellistä plussausta akupunktiossa, tosin muuten kun raskautumistarkoituksessa. Uskon kuitenkin, siitä olleen apua nopeaan tärppiin. Jos joku haluaa kokeilla, voin ainakin suositella Helsingistä loistavaa akupunktiohoitajaa.

Toivon pääseväni taas Helsinkiin ja akupunktioon pian, jos ei muuta ainakin se rentouttaa todella hyvin ja lisää energiaa.
 
BlackCat joo ei todellakaan kannata miehelle syöttää Gelee, muuten homma vaikeutuu todella.
Ja kannattaa ehdottomasti kokeilla vyöhyketerapiaa. Mun akupunktiodaami sanoo, että pitäisi tulla hoitoon kierron ensimmäinen tai toinen päivä, eli luulisi olevan vähän sama homma. Hoidot varmaankin kannattaa ottaa alkukierrosta.

Ehkä mä vielä kerron akupunktiosta ja siitä miten se toimi kohdallani.

Varoituksen sana, tämä ei ehkä ole kaikken herkimmille.
Mullahan oli keskeytynyt keskenmeno ja sain tyhjennyslääkeet, jotka otin lauantaiaamuna. Vuoto alkoi illalla ja jatkui aika rajuna sunnuntaihin. Maanantaina vuoto selvästi väheni ja tiistaina aamupäivällä oli tullut vain muutama tippa.

Koska olin lievästi sanottuna stressaantunut, ajattelin mennä akupunktioon, jos se auttaisi stressin ja rentouttaisi minua.
Tiistaina iltapäivällä menin siis akupunktioon ja daami, joka hoitaa minua oli kauhuissaan kerrottuani, mitä minulle oli käynyt. Hän on siis kiinalainen ja hän oli järkyttynyt, kuinka minua ei ollut tarkistettu, että kaikki raskausmateriaali oli tullut ulos.
Kerroin tämän olevan normaali käytäntö Suomessa. Tekisin muutamien viikkojen päästä raskaustestin ja siitä sitten selviäisi olisiko tyhjennys onnistunut.

Hän lupasi tehdä minulle hoidon, jossa yritetään tyhjentää kohtua, mikäli siellä olisi vielä jotain. Hänen mielestään minulla oli joku pieni tai alkava tulehdus päällä.
Hoito kesti pitkään ja oli selvästi erilainen, kun aikasemmin.
Aika pian, kun olin lähtenyt akupunktiosta, tunsin jotain tulevan ulos. Se oli alkio, selvästi tunnistettava, ilman verta. Vuoto alkoi uudelleen samana iltana ja kesti noin viikon.

Akupunktiosta olis siis suuri apu kohduntyhjentämisessä ja uskon sen myös auttaneen raskautumiseen.

Pakko oli jakaa tämä kauhea kokemus ja toivon ettei kenenkään tarvitsisi kokea sellaista.

Hyvää viikonloppua kaikille!:)
 
lillans, kiitos jaoit tuon kanssamme, on mukava kun täällä jaetaan kokemuksia, vaikkeivat olisikaan mitenkään kivoja... Oppii tuntemaan ja ymmärtämään toisia paremmin :) Hui mikä tapahtuma sinulla on takana :( Uskon, tai haluan uskoa noihin vaihtoehtohoitoihin, tuo tarinasi taas vahvistaa ajatustani myös muun kuin länsimaalaisen lääketieteen toimivuudesta... Oletan, että auttaa se vyöhyketerapia kohdallani ainakin varmaan stressiin, joten vaikka ei suoraan tuolla alapäässä auttaisikaan, niin kun pääkoppaan edes auttaa eivät ne rahat hukkaan mene!
Kiitos vastauksesta, taidan varata sitä aikaa sitten loppukierrosta kun on jotain fiiliksiä mahdollisesta tärpistä tai kuukautisten alkupäivästä...
 
Fiidu ja BlackCat, ette arvaakaan miten paljon se testi tuolla polttelee, mutta kyllä mä odotan sunnuntaihin/maanantaihin kun palataan reissusta. Ehkä mä perustelen sen itselleni, että on helpompaa huomata veriviirut vessapaperissa kuin nega raskaustesti käsissä.

Oireet on kieltämättä lupaavat, mutta hiukan olisi hyvää säkää, jos yk kakkosella tulisin hormonihäiriöisenä raskaaksi ja miehenkin lääkitys voi viedä simot :D.

Nyt nippailee vasemman muniksen kohdalta aika kovaa. Joko se on se keltarauhanen tai alkavat menkat.
 
Lili85 Toi on kyllä totta, että menkat ei ehkä oo niin paha kun se yksi viiva, joka tuntuu kuukaudesta toiseen oikein ilkkuvan ainakin meikäläisen testeissä.. Grrr!!! Toivottavasti pääset maanantaina viimeistään testaamaan kaksi viivaa :)
 
Blackcat: Mulle hän sanoi, että olis hyvä käydä aina kuukautisten aikaan, jolloin tehdään sellainen puhdistava hoito ja sitten juuri ennen ovulaatiota tehdään toinen hoito joka on vähän erilainen. Jos ei halua käydä kaksi kertaa kuussa, niin sit mennä ennen ovista. Sanoi että tietenkään ei aina voi tietää sitä ovulaatiota tarkasti, kun aikaa varaa, mutta siinä suunnilleen ennen sitä. Mutta kuulemma kaksi kertaa kuussa on parempi. Kerro sitten kun kävit, että millaista oli! ;) Mietin kanssa samoin, että jospa se auttais mullakin ainakin stressiin, vaikkei sitten raskaaksi tuloon auttaisikaan. Mulle kyllä tuli heti ihan hyvä mieli sieltä lähtiessä. Sellainen, että nyt on ainakin kaikkensa yritetty ja ei auta kun vaan odotella. :D

Kauheeta lillans. Onneksi sun tuli mentyä sinne akupunktioon ja sun kertomuksen perusteellakin selvästi se kehossa jotakin aikaan saa. Oon lukenutkin, että akupunktio on vyöhyketerapian lisäksi toinen josta voi saada apua raskaaksi tuloon. Tuli sitten varattua tuonne vyöhyketerapeutille aika, kun ystävä suositteli sitä.

Fiidu, oot ihan oikeessa, kesäkin kun menee niin nopeesti. ;)
Mulla on elokuu kesälomaa, elän toivossa et osaisin silloin rauhottua ja rentouduttua. Toisaalta kyllä pelkään, että stressaanko sillon vaan kahta kauheemmin näitä asioita, kun on aikaa enemmän miettiä kaikkea, no toivotaan että ei. :rolleyes: :LOL:

Mukavaa viikonloppua! :)
 
Pikapäivitys mummolan sängystä; vähän on olo, että huomenna on kp 1. Mahaa nippailee,kiukuttaa,itkettää ja koko ajan on tunne, että pöksyissä on jotain. En vaan jaksaisi lähteä asiaa tarkistamaan alakertaan.

Kumma kyllä, mä vannotin itselleni, että yritystä ei saisi ottaa liian vakavasti, mutta kyllä sitä vaan näköjään pettyy, jos menkat alkaa. Mieskin tokaisi, että häntä pelottaa, jos me ei saadakaan lasta.
 
12.7.2015



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat...........29v.....kp 7/24-28.........yk 12.........luomu
Tilulilu..............34v.....kp 12/27..............yk 16.........lz+l
Keinuilija...........31v.....kp 34/30-32.........yk 7...........luomu
Jännää.............33v.....kp ?/27-34...........yk monta....luomu/1.IVF 1.PAS
Lennis………….…..30v…...kp 6/28……………...yk 5
Vanessaaa………..36v…..kp ?/28…………...…..yk 6
Lili85……………..….30v.….kp 28/30……………….yk 2 ...........luomu
Mirassa…………....31v……kp 32/32-39…….…..yk 2 ..........luomu
Fiidu................34v.....kp 14/26-31...........yk 3...........luomu
Miu84...............30v....kp 2/28..............yk 19..........luomu
Lillans...............37v....kp 17/27..............yk 2............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Tikru78, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Huomenta!

Ihanan paljon tekstiä tullu! Kaikille en nyt ehdi vastaamaan, mutta halusin tuon listan päivittää.

Miu84 tsemppiä! :) Tää on se teidän kierto! Plussa siintää neljän viikon päässä (y)

Täällä on oltu ihan villinä ovulaatiosta :oops: Eilen sain aamupäivällä vahvan plussan ovistestiin ja olin koko ajan märkänä. Miestä en jättäny hetkekskään rauhaan. ;) Kahdet talletukset tehtiin kaiken lemmiskelyn lomassa. Laskin nyt, että talleteltu on kp7, 9, 10, 11, 12 ja 13. Ovistesti näytti plussaa kp12 päivällä ja kp13 aamupäivällä. Kp13 illalla alko jo haalistumaan.

Lili85 eikös ne raskautuntemukset voi olla ihan menkkojen kaltaiset. Ja nyt ootte vähän pelokkaina muutenkin siellä. Noi päivät on kyllä rankkoja, kun pelkää niin kovin uutta kiertoa. Josko tulisitte kotiin testaamaan ja saisitte yllättyä positiivisesti. Pidän peukkuja kunnes toisin todistetaan. (y) Teillähän on vasta toinen yk menossa, joten sen puolesta ei pitäis olla mitään pelkoja lapsettomuudesta. En nyt muista oliko teillä keskenmenoja tms taustalla. Halauksia ja positiivisia ajatuksia kuitenkin! :love:
 
Fiidu on pistänyt tuulemaan talletusten osalta (y)

Täällä ei vielä lähelläkään ovista mut talletellaan huvin vuoksi vaikka sitten :ROFLMAO:
Aion nyt kokeilla tuota aivapesun toimivuutta,päätän että tässä kierrossa ollaan raskaana.saas nähdä tuleeko toimimaan :rolleyes:
 
Fiidu, nyt ollaan matkalla kotiin. Siis meillä on kummallakin taustalla hormonien matalat pitoisuudet, miehellä testo ja minulla estrogeeni. Miehen testosteronilääkitys saattaa lopettaa siittiöiden tuotannon ja oma estrogeenitaso lähinnä enää aiheuttaa kuivat limakalvot.
Minulla on lisäksi perinnöllinen sairaus, jonka vuoksi me olemme joutuneet käymään ennakkoon perinnöllisyyspolila. Eli ei siis ei ehkä kovin lupaavat mahdollisuudet lisääntymiseen. Toki vielä ikä tekee tehtävänsä.
 
13.7.2015



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat...........29v.....kp 8/24-28.........yk 12.........luomu
Tilulilu..............34v.....kp 13/27..............yk 16.........lz+l
Keinuilija...........31v.....kp 35/30-32.........yk 7...........luomu
Jännää.............33v.....kp ?/27-34...........yk monta....luomu/1.IVF 1.PAS
Lennis………….…..30v…...kp 7/28……………...yk 5
Vanessaaa………..36v…..kp ?/28…………...…..yk 6
Lili85……………..….30v.….kp 29/30……………….yk 2 ...........luomu
Mirassa…………....31v……kp 33/32-39…….…..yk 2 ..........luomu
Fiidu................34v.....kp 15/26-31...........yk 3...........luomu
Miu84...............30v....kp 3/28..............yk 19..........luomu
Lillans...............37v....kp 18/27..............yk 2............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Tikru78, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.


***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Vanessaaa ja Jännää haluatteko lisätä itsellenne kiertopäivän tonne listalle vai siirränkö teidät taustailijoiksi? Oon itse niin innoissani näistä kaikista pikkutiedoista ja kiertojen seuraamisista, että tykkään päivittää listaa nähdäkseni missä kukin menee :) Toi Ovia sovellus on kans ihan koukuttanu mut :ROFLMAO: Mun hedelmällisyysikkuna sulkeutu ja nyt se kertoo lapsen mahdollisen lasketun ajan jos hedelmöitys ois tapahtunu tässä kierrossa :D

Lili85 no onpas teillä tiedossa molempien hormonitilanteet. Ilmeisesti selvinneet ihan muista syistä jo aiemmin ennen lapsiprojektia. Täällä taas ollaan onnellisen tietämättömiä vaikka olisikin jotain häikkää. (n) Jännät hetket teillä kuitenkin käsillä. Joko olet testannut? En halua udella teidän perinnöllistä sairaustaustaa, mutta mitä perinnöllisiä sairauksia yleensä seurataan/arvioidaan/hoidetaan perinnöllisyyspolilla? Minkälainen mahdollisuus teillä on, että lapsi tulisi perimään kyseisen sairauden ja voidaanko periytyvyyteen jotenkin vaikuttaa?

Lennis hyvähän se on pitää siittiöt virkeenä ja treenailla ovista varten. Kaikki mikä tuntuu hyvältä edesauttaa hedelmöittymistä ;) Mulla on muuten ihan sama taktiikka! (y) Uskon vahvasti, että nyt olen raskaana! ;) Uskottelen raskauden ja mies on kuvitelmassa vahvasti mukana. Oon tässä jo pari päivää vähentäny kahvin määrääkin :LOL:

Keinuilija mikäs tilanne siellä on viikonlopun jäljiltä? Testailitko uudestaan? :)

Mirassakin olis kierron jännillä päivillä menossa. Ootko jo testannu? :)

Olikos tosta greipistä muuten jotain hyötyä vielä oviksen jälkeen? En oikeen löytäny mitään faktaa asiasta. Punaviiniä en ajatellu lähteä maistelemaan kiinnittymisen toivossa, koska onhan se kuitenkin alkoholia ja kuvitelmissani olen nyt vahvasti raskauden alkumetreillä ;):ROFLMAO:
 
Fiidu, me olemme siis jo ennen pariutumista :D käyty kumpikin tahoillaan lääkärissä hakemassa vaivaan apua. Olihan se kieltämättä aika hupaisaa, kun suhteen muuttuessa vakavaksi toinen kaivaa lisäestrogeeninsä ja toinen testosteronigeelinsä ja kertoo, että tälläinen vaiva on! Eli uskomatonta sattumaahan tämä on.

Sattumaa on myös tämä sairauteni, sillä viimeisimmän tiedon mukaan meitä on Suomessa kaksi, joilla on tämä geenivirhe. Vanhempani ovat oireettomia ja minulla tauti puhkesi vasta parikymppisenä, mutta nykyisin olen oireeton. Lapselle sairaus siirtyisi vain jos miehellä olisi sama geeni, mutta näin ei ole. Ennen virallista diagnoosiahan ehdin jo henkisesti varutua lapsettomuuteen, sillä en tieten tahtoen haluaisi lapselleni mitään sairautta. Edes näinkään lievää mitä minulla.

En siis vieläkään ole testannut, aamupisu lirahti puoliunisena ja en edes tajunnut koko testausta. Täytyy kokeilla seuraavasta :D
 
Äääh Lili85! Täällä niin odotettiin aamun testitulosta! :LOL:
Eli on sit tosi harvinainen sairaus kyseessä,toivottavasti ois kuitenkin tärppionnea,ei koskaan voi tietää ;)

Uskaltaskohan tuota greippimehua koittaa.Oon sitä vältellyt kun on niin paljon yhteisvaikutuksia eri lääkkeiden kanssa,vaikka en syökään kuin macaa ja levosetiritsiiniä allergiaan.o_O

Fiidu,täälläkin käytetään Oviaa.On kyl tosi hyvä sovellus ja kun "haistelee" niitä oireita :)
 
13.7.2015 Plussan kunniaksi toinen listan päivitys tähän päivään! Onnea Lili85! :love:



Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus.....yk.......luomu/lääk.kierto
BlackCat...........29v.....kp 8/24-28.........yk 12.........luomu
Tilulilu..............34v.....kp 13/27..............yk 16.........lz+l
Keinuilija...........31v.....kp 35/30-32.........yk 7...........luomu
Jännää.............33v.....kp ?/27-34...........yk monta....luomu/1.IVF 1.PAS
Lennis………….…..30v…...kp 7/28……………...yk 5
Vanessaaa………..36v…..kp ?/28…………...…..yk 6
Mirassa…………....31v……kp 33/32-39…….…..yk 2 ..........luomu
Fiidu................34v.....kp 15/26-31...........yk 3...........luomu
Miu84...............30v....kp 3/28..............yk 19..........luomu
Lillans...............37v....kp 18/27..............yk 2............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Tikru78, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Voi teitä, mä täällä vetistelen näistä ihanista viesteistä. Siis melkoinen ihmehän tämä on, käytännössä lapsen saaminen olisi lääkäreiden mukaan edellyttänyt lisäteston pois jättämistä,mehän ei edes ehditty simppatestiin asti. Nyt vain toivotaan, että kaveri pysyy matkassa.

Kyllä mä itse vannotan greipin nimeen, ekan kerran tuli kunnon limatkin. Mehun pitänee kuitenkin olla täysmehua kuten Tropicanaa tai sitten ihan oikeaa greippiä.

Nyt lisää plussia tänne, että saan tuttua seuraa tuonne odottajiin <3.
 

Yhteistyössä