3 kuppia sumppia melkein peräjälkeen ja 17. viikolla raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvia kahvia!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahvia kahvia!

Vieras
Onko vaarallista? Olen hirveä kahvinarkkari! Alkoi loma justiinsa ja tekee mieli valvoskella. Siksi sumpit.

Juoko kukaan noin paljoa kahvia kerralla? :ashamed:

Hirveetä :o Raskaana ollessa ensimmäinen oire oli se, ettei kahvi maistunut. Enkä ei-raskaanakaan pysty juomaan kuin kupin päivässä. Menee pää sekaisin siitä, vainoharhainen olo tulee. Yhden tutun masussa oleva vauva tuli aina aktiiviseksi, kun äiti joi kupin espressoa. Kai se kahvi vauvaankin vaikuttaa piristävästi. Toivottavasti vauva ei saa vierotusoireita...Ite saan päänsäryn, jos en saa sitä yhtä kuppia.

Alkuperäinen kirjoittaja kahvia kahvia!:
Onko vaarallista? Olen hirveä kahvinarkkari! Alkoi loma justiinsa ja tekee mieli valvoskella. Siksi sumpit.

Juoko kukaan noin paljoa kahvia kerralla? :ashamed:

pöh. ei vaikuta mitenkään. join kahvia älyttömästi raskauden aikana, kun teki mieli. tulos: todella rauhallinen poika. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Avomaankurkku:
Hirveetä :o Raskaana ollessa ensimmäinen oire oli se, ettei kahvi maistunut. Enkä ei-raskaanakaan pysty juomaan kuin kupin päivässä. Menee pää sekaisin siitä, vainoharhainen olo tulee. Yhden tutun masussa oleva vauva tuli aina aktiiviseksi, kun äiti joi kupin espressoa. Kai se kahvi vauvaankin vaikuttaa piristävästi. Toivottavasti vauva ei saa vierotusoireita...Ite saan päänsäryn, jos en saa sitä yhtä kuppia.

Juu, en ole vielä vauvan liikkeitä tuntenutkaan mutta nyt alkoi nykimään aikalailla kun join tavallista reilummin sumppia kerralla. :ashamed: Ei varmaan järkevää.

Minäkin olen aina juonut kahvia paljon. Kahvia juon päivittäin 8-10 mukillista. Käytän kyllä maitoa, mutta pelkkää kahvia meneen reilusti yli litra päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin, ja tiedoksi.. Olen aloittanut kahvin juonnin vasta hiljattain. En ole koskaan osannut juoda kahvia ja nyt olen koukuttunut siihen täysin! :o

Olen kuullut joskus, että raskauden aikaiset mielihalut kertoo sen ruoka-aineen (tai sen sisältämän vitamiinin) puutteesta elimistössä :laugh:

Yhteistyössä