<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

Hermo menee ihan totaalisesti tähän niukkaan vuotoon, kunnon kuukautiset eivät ole alkaneet, mutta vuotaa edelleen tosi niukasti. Plaaah. En usko, että kyse on kiinnittymisvuodosta, kun alkoi jo kaksi päivää oviksesta...huoh. Alkais nyt kunnon vuoto, niin pääsis tästäkin. Ihan ihmeellistä...
 
YP :hug: On ihan varmasti kamalaa luopua koirasta! Onnea kuitenkin lääkäriajasta - toivottavasti asiat alkavat selkenemään pian =) Pidetään peukkuja työsi puolesta.

Tsemppiä Filuuri sairasteluun ja paimentyttö tihkutteluun :hug: Juuri tuon tihkuttelun takia kävin itse lääkärissä.

Nyt pitkä sepustus omaa napaa; Kävin yksityisellä lääkärillä epäsäännöllisen kierron takia (kierukka poistettu 10/08 ja km 12/08) mutta kierrot sellaisia että tuhrutan vähän väliä ja pituus (sekä koknais, että luteaalivaiheen) vaihtelee melkoisesti. Lämpöjen ja ovistikkujen mukaan ovuloin, mutta aika myöhään (kp 17-19).

Söin Teroja viime kierrossa (aloitin kp17) ja lämmöt kyllä nousi, mutta ei tuntunut omalta lämmön nousulta, oli koholla vaan muutaman päivän. Sen perusteella olin sitä mieltä etten ovuloinut siinä kierrossa, vaan Terolutit nosti lämmöt. (Ovistikkuja en käyttänyt viime kierrossa.) Olin oikeassa, koska labrakokeet sen todisti - en ovuloinut. Juttelin lääkärin kanssa ja hän tiukkaan oli sitä mieltä että Terolutit ei estä ovista vaikka ne alottaisi ennen omaa ovulaatiota.

Koitamme nyt tässä kierrossa ilman Terolutia ja otetaan "ovulaatiokoe" taas loppukierrosta. Jos en nytkään ovuloi, väläytti hän jo clomeja... Luulen että odottelen syksyyn ennen kuin alan niitä popsimaan..mutta katotaan kuinka ovulaation käy tässä kierrossa.

Terveisin P123
 
Miltä näyttää paimentyttö, onko kunnon vuoto tulossa vai onko testin paikka? Mä olen innokas fertility friendin käyttäjä ja sieltä ainakin löytyy niitä joilla on ollut monena päivänä tiputtelua ennen plussaa.

P123 mitä teroissa on, onko niissä progesteronia? Sehän ainakin nostaisi lämmöt ja noin nopeasti kuvittelisi, että myös estäisi oviksen jos aloitettu ennen sitä. Mutta kai se sun lääkäri tietää.

Mä kävin lääkärissä ja mulla on poskiontelontulehdus. Sain lääkekuurin, joten enköhän pian ole entistä ehompi. Meinaskin jo hermo mennä kun ei pysty enää olemaan kun on niin kauhean tukossa.
 
:heart:KESKIVIIKKO 22.4.2009 :heart:



kaz..............kp23/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp8/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp54/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp19/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp56/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp5/30..............yk6(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp29/28-30....yk2(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp21/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp21/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
Alkoihan ne kuukautiset kuitenkin eilen eli nyt on kp 2. Plaaah. Varmaan ihan samoja ongelmia kun sulla P123. Ajattelin, että katson vielä tämän kierron ja sitten meen lääkäriin, jos vielä tulee noita välivuotoja. Kylläpä tuli haikea olo, kun eilen kävin katsomassa kaverin vauvaa... Vaikka yksi lapsi on, niin kyllä tämä on rankkaa, vaikka vasta puoli vuotta on ollut toinen lapsi toiveissa. Keskenmenon jälkeen pidettiin vaan pari kiertoa väliä, kun olin niin maassa. Mutta taas on uusi kierto ja uusi mahdollisuus, täytyy yrittää nyt tsempata.

Siis eikö tosiaan nyt saada plussaa huhtikuulle? Mites teillä joilla vielä olis mahdollisuus? Onko oireita?
 
:heart:TORSTAI 23.4.2009 :heart:



kaz..............kp24/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp9/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp55/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp20/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp57/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp6/30..............yk6(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp2/28-30....yk3(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp22/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp22/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
kaz
Kiitos yp pinon päivityksestä. Itse olen käynyt aina lukemassa täällä juttuja, mutta ei ole oikein ollut mitään sanottavaa. Vyöhiksessä kävin 3 kertaa tämän kierron aikana, mutta epäili se vyöhyketerapeuttikin, että ekasta tärppäisi. Neutraalein mielin siis odotellaan tätiä tulevaksi. Ovistakaan en jaksanut tikutella ja lämpöjäkään en jaksa seurata, ettei se aiheuta turhaa miettimistä. Kuitenkin on yritetty. Mutta ensi kuussa sitten tutkimuksiin. Itse en ainakaan odota äitienpäiväplussaa. :ashamed:
 
:heart:PERJANTAI 24.4.2009 :heart:



kaz..............kp25/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp10/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp56/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp21/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp58/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp7/30..............yk6(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp3/28-30....yk3(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp23/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp23/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:




HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
Voi tylsyys paimentyttö! Toivottavasti tämä kierto menee paremmin ja päättyy plussaan. :hug:

kaz kerro lisää vyöhyketerapiasta? Mä olen sitä itsekin miettinyt ja soitin jo varatakseni ajan tossa joskus, mutta numerossa ei juuri silloin vastattu ja sitten se jäi kun tuli muita rahareikiä. Käytkö sä jollain raskauteen erikoistuneella ja mitä siellä tapahtuu, onko kallis ja missä päin Suomea?

Mulla olis testipäivä 2.5. jos olis jotain tarvetta, mutta enpä usko. Itse asiassa sain nyt reseptin estrogeenille jolla yritetään kasvattaa sitä mun kohdun ongelmallista limakalvoa. Sen kuuri aikana ei saisi mielellään raskautua joten me pidetään sitten varmaan parin kolmen kuukauden tauko yrityksessä ja katsotaan miten lääkkeet tehoaa. Tai jos niistä tulee pahoja sivuvaikutuksia, niin sitten annan suosiolla olla, koska lääkäri sanoi ettei oikeastaan usko niiden vaikuttavan, mutta kokeillaan, niin sitten on sekin tie katsottu.

Ihanaa kun tulee viikonloppu ja luvattu vielä lämmintä säätä! :D
 
Jaha, ei ole tarvetta testailla tästäkään kierrossta. Tuli vähän punaista paperiin ja mun kohdalla se ei ole kiinnittymistä vaan ennakkoilmotus viikon kuluttua alkavasta vuodosta. Ottaa niin päähän, vaikka ihan hyvin tiedän, että tää on itsepetosta koko "yritys". :( :( :( Mä olisin niin halunnut ison perheen, mutta niin ei nyt tule käymään. Kiitollinen olen tietty, että saatiin yksikin, varsinkin kun toinen on varmasti maailman ihanin. :heart: :heart:
 
:heart:LAUANTAI 25.4.2009 :heart:



kaz..............kp26/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp11/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp57/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp22/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp59/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp8/30..............yk6(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp4/28-30....yk3(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp24/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp24/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:


2.5. Filuuri


HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
Huomenta!

Kiitos YP kun jaksat päivitellä =) Joko olet saanut vastauksen työpaikasta?
Filuuri :hug:

Kyllä tässä kierrossa tarvitsee ihme tapahtua jos raskaantuisin kun ei oikein ole ollut tuola makkarin puolella "oikeaan aikaan" vipinää, oikeestaan en oikein edes ovistakaan tunnistanut, päivätkin hieman kateissa tai siis en onneksi niitä ole ns. tuijottanut ja nyt kaiken kukkuraksi ihan kamala yskä ja räkis :snotty: Sen tiedän et Vapun jälkeen se tätsy hyökkää, oisiko viim. 5.5 mut ei toistaiseksi siitä paineita, sit kun tulee niin sit vasta taas iskee masis ja turhautuminen :ashamed: Nyt yritän nauttia tästä keväästä mikä tekee tuloaan =)

Eilen juuri kattelin kuinka krookkukset nousee kukkapenkistä ja istutin orvokkeja amppeleihin, pikkuneiti seurasi vieressä ja hoki että "kukka" siis aivan ihana :heart:

Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:
 
Heippa te ihanat naiset! :wave:
Käyn edelleenki kurkkimassa teidän kuulumisia. Sydämeni pohjasta toivon, että te tänne plussia lisää saisitte! :heart:
Täällä eka neuvola takana ja eihän siellä mitään muuta tapahtunu kun normaali kokeet otettiin ja papereita täyteltiin. Huomenna mennään kullan kanssa varhaisultraan, että saa varmuuden onko tuolla masussa sykkivä sydän ja onko oikeassa paikassa. Pikkusen jännittää! :eek:

Jättisuuria plussatsempityksiä tänne! ++++++++++++++++++++++ :whistle:


Delfis 8+5
 
:heart:SUNNUNTAI 26.4.2009 :heart:



kaz..............kp27/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp12/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp58/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp23/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp60/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp9/30..............yk6(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp5/28-30....yk3(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp25/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp25/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:


2.5. Filuuri


HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
äiti vm70, kiitos kysymästä. ei sieltä oo vielä mitään ilmoteltu... toivottavasti pian tulis tieto :)
toivotaan nyt kuitenkin että joku pikku sintti ois tarttunu mukaan :heart:

delfis, ihanaa kuulla kuulumisia :) tulehan kertomaan sitten ultra kuulumisia, toivottavasti nätti pikku murunen siellä köllis pamppailevan sydämensä kanssa :heart:

mies lähti piiiiiitkälle työreissulle kaaaaaauas.. eli tässä on nyt sit vauva projekti melkeempä tauolla. en usko että tässä kuussa tärppää. torstaina kerettiin makkarin puolella hyöriä kun ukko jo perjantaina sit työkomennukselleen lähti.! eli hiljaiseloa täällä vietellään. harmittaa kyllä kovin ja ikävä on aivan valtava.!!! :'( :heart:
 
kaz
Filuuri Minä kävin sellaisessa modernissa vyöhyketerapiassa. Siinä painellaan korvista eri akupisteitä, jotka vaikuttavat kehon eri alueisiin. Eli myös kohdulle ja munasarjoille löytyy omat pisteet. Yhdellä kerralla käsiteltiin myös jalkojen akupisteet kokonaisvaltaisemmin. Nilkastahan löytyy esim kohtupiste, jolla voidaan saada jopa synnytys alkamaan. Vyöhyketerapeutti kertoikin, että oli juuri ennen minun viimeisintä käyntiä painellut akupisteitä, jotta olisi synnytys alkanut, mutta koska naisella ei ollut olleet viikot täynnä, niin aiheutti ainoastaan supistuksia... Suosittelen kyllä vyöhistä, sillä minulla ainakin kääntyy pää nykyään paremmin sivuille. :D

Tämä kierto eroaa aikaisemmista kierroista sillä tavalla, että yleensä menkkajuilinta alkaa viikko ennen tädin saapumista, niin nyt ei ainakaan ole tuo juiliminen samanlaista. Enemmänkin tuntuu että tulee kramppeja molemmin puolin alavatsaa :eek:
 
:heart:MAANANTAI 27.4.2009 :heart:



kaz..............kp28/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp13/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp59/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp24/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp61/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp10/30..............yk6(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp6/28-30....yk3(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp26/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp26/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:


2.5. Filuuri


HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
kaz kiitos valaisusta. Pitää tosiaan miettiä, jos vaikka kokeilisi tuota(kin). Miten sä löysit tollasen terapeutin joka on erikoistunut? Vai tekeekö ne kaikki yhtälailla tollasia hoitoja? Sanoitko etukäteen, että sulla olis raskautumistoive? Sorry, että utelen näin hirveästi, mutta toi tosiaan kiinnostaa mua. Kenties terapia tuo teille tässä kierrossa plussan, jos ei sulla ole tavallisia tuntemuksia... Pidän peukkuja!
 
mäkin tahdon kokeilla tota vyöhistä... mut vasta sitte ku miekkonen palaa työreissultaan.! ei siitä oikeen muuten oo mitään iloo ku ei pääse ees pupuilee.....

löysin eilen vaatekaapista viime kesänä ostamani sellaset kesäiset caprit, sillon ne ei oikee meinannu mahtuu päälle ja sit kun eilen niitä kokeilin ni humps vaan ku ne meni jalkaan, eikä meinaa pysyä jalassakaan ilman vyötä... kai multaon sit jonkin verran tota painoa tippunu :D

voi itku, mun ystävä just soitti et kummityttö on joutunu jorviin lasten osastolle viime yönä :'( raukka pieni nuppu ei saa henkee :/ ne on kuukauden sisällä käyny neljä kertaa päivystyksessä sen takia, eikä ne oo tehny siellä mitään.!!! viime yönä sit ku neiti ei saanu oikeesti enää henkeen ni ne oli lähteny sairaalaan ja sieltä suoraan sit jorviin.! pitää vaa toivoo et ei tarvii olla siel kauaa ja et ei mee keuhkokuumeeks...
 
kaz
Filuuri vyöhyketerapeuteille kuuluu tosiaan peruskoulutukseen nuo pisteet. Kerroin tietysti toiveista, että mihin haluaisin apua. Jos en olisi kertonut, niin voi olla, että kyseiset pisteet olisi jääneet kokonaan stimuloimatta. Ja tottakai saa kysyä. Muiden kokemukset on ensiarvoisen tärkeitä ennenkuin kokeilee uusia juttuja :D Muuten voisi jäädä kokeilematta. Ja minulla kyllä auttanut niska-hartioihinkin =)
 
Heippa naiset ihanaiset!

Täällä ultrassa käyty ja pikkuinen löytyi ihan oikeasta osoitteesta ja löytyi pieni tiheä syke. :heart: Koko vastasi viikkoja. Olo on ihanan huojentunut.
Sydämeni pohjasta plussia tänne toivon! :heart:
Pphhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh! +++++++++++++++++ :whistle: :heart:


Delfis ja Pikkudee 8+6 :heart:
 
Onnea delfis! Ensimmäinen ultra on mahtava kokemus. =)

Täällä alkaa lämmöt olla niin alhaalla, että täti ilmestynee ihan lähipäivinä. Ja sitten mä menen hakemaan estrogeenit apteekista ja poistun taas takavasempaan ainakin joiksikin kuukausuksi. Ehtii etsiä sitä vyöhyketerapeuttiakin. =)

Harmi YP, että sun mies joutui kauas pois. Toivottavasti pääsee kuitenkin käymään useasti.
 
:heart:TIISTAI 28.4.2009 :heart:



kaz..............kp29/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp14/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp60/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp25/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp62/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp11/30..............yk6(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp7/28-30....yk3(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp27/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp27/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:


2.5. Filuuri


HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
Filuuri Teroluteissa on tosiaan progesteronia ja kaiken järjen mukaan se mielestäni voi estää oviksen. Outoa että se lääkäri oli eri mieltä :eek:

DelfisOnnittelut ihanasta ultra kokemuksesta :hug: :flower: :heart: Kiitos puhureista *istuu täällä hiukset hulmuten* =)

kaz
jokos olet testaillut? :p b =) d

Terveisin P123 kp 11/~30 yk 6
 

Yhteistyössä