<3 KEVÄT/KESÄ PLUSSAT 2010 <3

ainiin.. viimeyö oli yhtä helv*ttiä.!!! ylävatsaan sattu ihan sairaan paljon... tuli tosi voimakkaita kouristuksia, tuntu välillä et lähtee taju. ja sit oli ERITTÄIN paha olo, siis sellanen et joutu ihan miettimään, lähteekö oksentamaan vai ei.. ja tota kesti koko yön, joten paljoa ei siis oo nukuttu :snotty: ikinä mulla ei oo ollu tollasta ylävatsakipua, mistä kummasta vois johtua.? :eek:
 
YP nyt pidän kyllä kaikki varpaat ja sormet pystyssä että se plussa huomenna tulis testiin... Tuosta kivusta en osaa sanoa, voi olla joko raskauteen liittyvää tai sitten ei. Voisiko sulla olla ollut jotain kystia ym. joka ois voinnu puhjeta??? Mutta todella toivon että vaaratonta ja vauva on matkassa.

Terkuin E-V-A ja nuppu 7+4
 
meille ei taideta sitä pikkuista koskaan suoda :'( tai ei näköjään ainakaan helpolla... tuli taas hirveet itkupotkuraivarit, vaikka toisaalta osasinkin odottaa tädin saapumista.! kaippa mä jään tänne sit tsemppaamaan teitä ikuisesti :D :heart: tai no väki tietysti vaihtuu, mut mä taidan jäädä vakkariks...
 
:heart:KESKIVIIKKO 15.4.2009 :heart:



kaz..............kp16/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp1/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp47/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp12/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp49/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp27/28-35..............yk5(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp22/28-30....yk2(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp14/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp14/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:


17.4 Annien


HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
YP :hug: oon todella pahoillaan teidän puolesta,, oiskos aika jo käydä lääkärin puheilla? Jos ette siis viel ole käyneet. Kyllä se vauva teillekkin suodaan, joskus se vaan ottaa aikansa. Tiedän että tää ei lohduta yhtään :ashamed:
 
E-V-A, tälle vaan kun ei voi mitään... jokakerta sama homma :ashamed: kyllä mä huomen aamusta ajattelin soitella lääkärille aikaa ja kysellä et mites tästä nyt edetään. on taas sellanen olo, että ei tää onnistu koskaan. mut jotenki kummasti sitä muutaman päivän päästä on taas mieli parempi ja katse tulevaan :)
 
siis voi taivas....! ukko kävi migreenin takii meijän omalla lääkärillä ja se määräs sille flunssalääkkeitä :eek: arvatkaa vaa tekeekö mieli mennä sille puoskarille kertomaan, että kun en raskaudu.. määrää mulle varmaan silmätippoja....... yksityiselle menisin heti jos vaan ois varaa.! huoh... mitä mä teen.?!?!?!
 
YP :hug: :hug: mä olen myös tosi pahoillani puolestanne :'(
Mitäs jos soittaisit tuonne neuvolan puolelle ja sinnehän on soittoajat yleensä puolenpäivän aikaan et vielä tänäänkin voisi olla mahdollista sieltä joku tavoittaa. uskon että asia etenisi sitä kautta paremmin.
Kovasti jaksuja ja haleja sulle :hug: :hug:
 
YP :hug: :hug: Tosi tosi tylsää, kyllä sulle olisi jo pitänyt plussa tulla. :( Lääkärissä käynti voisi olla tosiaan ihan hyvä juttu. Vaikka se teidän omalääkäri onkin noin pöllö, niin eihän sen tarvitse kuin kirjoittaa lähete muualle, johonkin kunnon lapsettomusspolille, mikä teillä sitten lähellä onkaan. Ymmärrän kyllä, että ei tee mieli mennä sellaiselle flunssalääkärille juttelemaan, mutta jos saisit vaan lähetteen siltä irti. Jono julkisen puolen tutkimuksiin on varmasti koko maassa niin pitkä, että ehdotan pikaista käyntiä. Sitten teillä on todennäkösesti vielä puol vuotta aikaa yrittää kaikessa rauhassa ennen tutkimuksia, mutta jos sinäkään aikana ei ole mitään tapahtunut, niin pääsisitte kuitenkin asiassa eteenpäin. Ajattele, jos se vaikka vaan on joku pieni juttu joka voidaan korjata esim. muutamalla pillerillä jossain vaiheessa kiertoa. En nyt ehdota, että teissä tarvitsee olla yhtään mitään vikaa kummassakaan, mutta jos niin olisi, että pieni apu olisi paikallaan, niin saisitte siitä selvyyden. Säästyisit joka kuukausi tulevalta pettymykseltä. :hug:
 
Voi itku, YP! Olen niin pahoillani puolestasi. Jos olisi jotakin lohduttavia sanoja, niin kirjoittaisin ne tähän. Uskoa siihen, että saatte lapsen ei kannata ainakaan menettää. Elämä vaan voisi joskus olla vähemmän epäreilu. Tosi kurjaa. Niin sydämestäni toivoin sulle nyt plussaa. :hug: Toivottavasti lääkärikäynnillä selviäisi jotain ja tutkimuksiin ei olisi ihan tolkuttomat jonot.

Täällä ihmettelen edelleen vuotoa, joka alkoi pari päivää ovulaatiosta ja jatkuu edelleen, tuhruttelua ja tiputtelua. Alkaa jo hermo mennä ja ainakin toivo siitä, että tässä kierrossa tärppäisi. Ihan kummallista, kun ei minulla ikinä ole ollut mitään tällaista välivuotoa...
 
kiitos tuesta Filuuri ja paimentyttö :) vaikka näin virtuaalista onkin tuo, niin kyllä se helpottaa.!

soittelin just lääkärille ja he sieltä selvittävät, että mennäänkö miehen kans samalle vastaanotolle ja soittavat mulle sieltä takaisin... voivat rueta kenkkuilemaan mun diabeteksestä, mutta ihan yhtälailla mulla on oikeus lapsiin kuin muillakin.! ja jtn se hoitaja sanoi siitä, kun olen niin nuori.. mutta muuten oli kyllä erittäin mukava täti puhelimessa ja ottaa minuun sitten yhteyden kun saa selvitettyä :)

onko täällä muista kellä olisi diabetes.?
 
Voiiiihh yp Olen niiin suunnattoman pahoillani! :ashamed: :hug: Ota tosiaan yhteyttä sinne lääkäriin. Kyllä se plussa teille sinne vielä suodaan. Aivan varmasti! :heart:


Koko ihanalle porukalle jättisuuret plussatuulet toivottelen! Ehkä se valo ja kevät tuo tänne niitä roppakaupalla! Teidän kanssa on tullut niin paljon kirjoteltua, että kovasti teitä ikävöin ja toivon, että kaikki pääsee pian tuonne toispuol palstaa. :D


D & pikkudee 7+1
 
:heart:TORSTAI 16.4.2009 :heart:



kaz..............kp17/29-30..........yk10...........ensimmäinen toiveissa
yöperhonen-...kp2/28.............yk16.............ensimmäinen toiveissa
kujakatit.........kp48/27-29...........yk6................kolmas toiveissa
äiti vm70........kp13/29-33.............yk7................neljäs toiveissa
Niinuska05....kp50/27-29............yk5...............toinen toiveissa
Tinkerbelle.....kp?/28.................yk?..............toinen toiveissa
P123..............kp28/28-35..............yk5(km12/08)....kolmas toiveissa
pikkupikkarainen.kp?/29-34....yk?.............ensimmäinen toiveissa
paimentyttö....... kp23/28-30....yk2(km12/2008)......toinen toiveissa
Filuuri.................kp15/27-31......yk5......................?
Hemmi................kp15/28-31.........yk?............?

TESTIPÄIVÄT:


17.4 Annien


HAAMUILIJAT



PLUSSANNEET:

JOULUKUU 2008
P123 (viime kierrosta)..... (km12/08)
TAMMIKUU 2009
Helinä83 :heart:
Millukka :heart:
zeny :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Flora-79 :heart:
HELMIKUU
SantaMaria :heart:
vatukka :heart:
Valtsukka :heart:
MAALISKUU
Alisa84 :heart:
E-V-A :heart:
äippäliini83 :heart:
delfis :heart:
 
:wave:

Tervehdys.


Ihana Delfis ja E-V-A kun käytte meitä "katsomassa" , kertokaahan miten on mennyt? Oletteko käynyt jo ultrassa/ neuvolassa?

Kaikille muille tasapuolisesti plussatuulia ja aurinkoisia kevätpäiviä!


Itse en ole jaksanut viime aikoina kirjotella. Johtuen suurimmaksi osaksi siitä etten usko tässä kierrossa juurikaan olevan mahkuja.

Huhtikuu on jo näin pitkällä, eikä yhtään plussaa?!

Terkuin P123
Yk 5 , kp 28/ ~30 (dpo 10)
 
P123 sulla alkaa olemaan päivät täynnä.. toivotaan sitä plussaa :heart: ja tietysti tasapuolisesti kaikille plussatuulia :heart:

(.) Neuvolassa käyty ja ihan perusjuttuja läpi käytiin. Tiistaina olis ultra ja se kyllä jännittää.. ällöolo edelleen ja päätä särkee.

nuppu RV 8 poks*
 
P123 miltä näyttää, päivät alkaa olla jo pitkällä?

ON: mä en tiedä olisko mulla ovuloimaton kierto, vai sotkeeko flunssa sitten kaiken. Ovistesti näytti eilen plussaa ja mulla on oireista ja lämmöistä päätellen ollu ovis viime aikoina samana päivänä kun testi näyttää plussaa, mutta nyt ei ole tuntunut miltään ja lämmötkin vaan hiipii ylöspäin, ei ole sellaista yhtäkkistä nousua niin kuin aiemmin. Ja lämmön nousu taas voi olla pelkkää tätä karmivaa räkätautia. Voihan se ovis tietty olla vielä tulossa, pitänee olla kärsivällinen. Toisaalta limojakaan ei oikein ole... Vaikka sama kai se, ovis tai ei ovista, kun ei tästä mitään tule kuitenkaan. Mutta on hauskempaa huijata itseään toivomaan kun on jotain mihin toiveensa perustaa. =)

Delfis ja E-V-A aika menee hirveää vauhtia kun katsoo teidän raskausviikkoja. Pian tulee jo np-ultra aika. =)
 
P123, pidän täällä sormet ja varpaat ristissa ja rastissa, että se täti tajuis pysyä poissa ja plussa sulle saatais d:)b

delfis, tulehan sitten kertomaan neuvolakuulumiset :)

E-V-A, alkaakos olo jo tuntua todellisemmalta kun on eka neukku takana.? varmasti ultran jälkeen vasta kunnolla.. oletteko miettiny, haluatteko tietää sukupuolen sitten jossain vaiheessa.?

ON: täällä täti näyttäis pakkailevan jo kamojaan :eek: en taas ymmärrä miten kesti näin vähän aikaa tää vuoto... kai mussa on jtn vikaa :ashamed:
huomenna tulee kummityttö hoitoon :heart: pääsee mamma ja pappa vähän rilluttelemaan yhessä :D

mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille.!! :)
 

Yhteistyössä