Onnea taas vauvautuneille!
Naene, muistan tuon hormonihikoilun niin elävästi edelleen.. Tosi kiva varmasti näiden helteiden päälle!
Uhh, vitsit kun on tukalaa.. Mulle iski Elsellin tapaan, ei nyt huono-äiti-vimma, mutta VIHDOIN muuten vain paniikki, kun on niin totaalisen paskanen kämppä. Koko aamupäivä siivottiin miehen kanssa, ja silti jäi keittiö viimeistelemättä, keittiökalusteet ja seinät jynssäämättä ja muuta pientä. Meillä kun noita elukoita ja taapero on, niin kaiken maailman tahmaa ja ruoantähteitä sekä eritettä löytyy mitä kummallisimmista paikoista.
Oon esim. ihmetellyt, kun keittiössä lehahtaa välillä kissankusi, joka ei tunnu lähtevän kalusteiden pyyhinnällä ja lattianpesulla. Muka puuliima haisee samantyyppiseltä, olen sitten tyytynyt tähän selitykseen. Kunnes eilen tajusin, mistä se lehahdus tulee! Meillä kun kissat ovat päättäneet käyttää vain ja ainoastaan koiran korokkeellista juomakuppia vesilähteenään, ja toinen kissoista ei osaa juoda siinä uittamatta tassuaan samalla likomäräksi. No se märkä tassuhan pitää sitten ravistella ja pisarat lentelee pöydälle saakka. Eilen aamulla tää kissa kävi ensin kaapimassa koko vessan ympäri sontareissullaan, ja tuli sieltä suoraan juomaan ja roiskimaan. Kunnon tuulahdus kävi nenään kun ravisteli tassunsa osittain mun päälle ja kaikkialle ympäristöön. Voi hitto mua alkoi iljettää! Meidän vitriini, pöytäkalusteet, verhot, seinät, kaikki varmaan kusensekaisissa roiskeissa!!! Pyyhin siitä samantien pöydän ja nostin vesikupin lattialle, niin eipä tartte toivottavasti enää uida siinä.
Vitriini ja seinät on viel pyyhkimättä, tänään sain ihmesienen niin huomenna konttaan ne. Ja verhot on pestävä. Varmaan samalla vaivalla pesen koko kämpän verhot. Tokko niitä on ikinä ennen pestykään, en ainakaan muista.
Että tämmöstä. Jospa tällä riehunnalla alkais lähiaikoina jotain tapahtumaankin!
Niin joo, sit mul oli tänään yllätysvauvakutsut. <3 Aivan ihana ylläri, muka kaveri kutsui meidät miehen kanssa mun synttäreiden kunniaks vähän syömään, niin siel olikin kasa mun ystäviä. Aivan mahtia! Jaksaa senkin voimin huomenna jatkaa siivousurakkaa.