Miltsu Ongelmia on täälläkin. Nännit kipeyty heti ja ihan tuskaa oli imettäminen alusta alkaen. Pyysin jo osastolla rintakumin käyttöön, kun muuten ei olis tullu mitään. Kotiin päästyä toinen rinta oli niin verillä ja pakkautunut enkä voinut imettää siitä pariin päivään lainkaan. Koitin vaan lypsää käsin ja kuumassa suihkussa hieroin rinnasta paakkuja pois. Pumpulla en saanut mitään ulos vaan tuntu että nännit lähtee irti :/ Tämän lisäksi poika vaan asuisi tissillä ja neuvolan kotikäynnin kohdalla (1 vko) tuomio: paino laskenut. Nyt olen joutunut antamaan lisämaitoa ja tuntuu, että vaikka imetän tunnin ennen lisämaidon antamista, poika vetäisi sitä ihan kuinka paljon vaan. Eli osittaisimetyksellä mennään ja tästä kierteestä ei varmaan enää pois päästä... Samanlaisia ongelmia oli esikoisenkin kanssa, mutta nyt tämä "epäonnistuminen" tuntuu jotenkin vielä ikävämmältä. Turhauttaa imettää tissit verillä tuntikausia päivässä ja silti se ei vaan riitä.
Mutta iloisempi asia on se, että muutaman viikon he*¤%¤tillisten selkäkipujen jälkeen näkyy valoa tunnelin päässä. Olen jopa käynyt jo ulkona vähän kävelemässä etanavauhtia ja olen voinut jättää jo tulehduskipulääkkeen pois ja pärjäilen panadolilla.
Paljon onnea kaikille vauvautuneille ja tsemppiä masukkaiden viimemetreille!
rockstone & mini 12 vrk
Mutta iloisempi asia on se, että muutaman viikon he*¤%¤tillisten selkäkipujen jälkeen näkyy valoa tunnelin päässä. Olen jopa käynyt jo ulkona vähän kävelemässä etanavauhtia ja olen voinut jättää jo tulehduskipulääkkeen pois ja pärjäilen panadolilla.
Paljon onnea kaikille vauvautuneille ja tsemppiä masukkaiden viimemetreille!
rockstone & mini 12 vrk