moi mamiskat
hurjasti tullu tekstii jossain 3pv:ssä jotka olin netin tavoittamattomissa
olin varmasti vähään aikaa viimesellä likkojen reissulla ja ihanaa oli!
ziki kiitos taas uudesta pinosta!
superheppuli onneksi olette vauvan kanssa suht kunnossa! olisi voinut käydä tosi pahasti. ärsyttää niin ne tyypit jotka ei tajua että busseissa ja metroissa on oikeesti osa paikoista varattu meikäläisten kaltaisille :kieh: mä kyllä sanon reippaasti jos tarttee päästä istuun et sorry vaan, meikä tarttee nyt sitä paikkaa enempi. on paikka tähän asti irronnu mut ei sitä pitäs tarttee kyl erikseen pyytää!!
mamiti87 ja zukkis ihania masuja teillä! zukkikselle mä veikkaan tyttöä :heart:
vaaveli75 tervetuloa mukaan :wave:
rentoutumispäivä öö, en tiä lasketaanko mut mä varasin meille viime perjantaina vihkiajan :heart: ja sit eletään ainaki yks kokonainen päivä hienosti hotellissa ja käydään jossain älyn hienossa ravintolassa syömässä
muutaki hemmottelujuttuu vois päivälle keksiä, jalkahoito kuulostais ainakin ihanalta
ziki ja jj-t ja muut kotona olevat, mä olen kade teille.:ashamed: kuulostaa niin ihanilta teidän päivät!! vaikka joo, ei sais valittaa, kun pystyy viel oleen töissä, mut aika zombie mä olen eikä selkä millään meinaa kestää 8h istumista
lisäbonarina on nää supistelut, joita kiire ei vähennä, ja viimestään lounaan jälkeen meinaan nukahtaa pystyyn, kun yöllä ei saa nukuttua suonenvetojen, närästyksen, selän ja pissalla ravaamisen vuoksi. |O myös vauva tykkää pitää äitiään hereillä yöaikaan, mutta siitä ei voi valittaa, niin ihanaa se kuitenkin on :heart: no, enää ois 3 vkoa ä-lomaan, jos jaksais edes osan siitä viel töissä.
isyysloma meillä mies pitää siin alkuun viikon talvilomaa + ainaki 1 vkon isyyslomaa. katsotaan sit selviinkö jo yksikseen ja säästääkö lopun esim kesäloman yhteyteen tai syksyyn. isyyskuukauden mies pitää varmaan sit heti vanhempainvapaan päätteeksi. ja hoitovapaataki heti, ku (jos!!) mä maltan lähtee töihin.
meil vauva taitaa olla jo niin iso ettei pääse vaihtaan enää asentoa helposti. on tuntunu jo pitemmän aikaa potkut ja puskeminen vasemmalla ihan nivusista kylkiluihin asti. liikkeet on tosi voimakkaita jo, säpsähtelen niden voimasta ja yritän sit löytää asentoa, jossa vauvalla olisi enemmän tilaa ja mä saisin vähempi iskuja, mut juu ei tosiaan onnistu
mulle alkaa tulla
paniikki, kun meil on edelleen vauvan varusteet isolta osin hankkimatta ja sit ne kaikki pitäs varmaan viel pestäki ja järjestellä kaappiin ym. sairaalakassikiaki pitäs kai suunnitella ja pinnis sisustaa. apua, en todellakaan ehdi jos vauva päättää syntyä yhtään etuajassa.
aurinkoista viikon alkua ja hyviä vointeja kaikille!
t. manna + lilli 31+5 :heart: (kohta loppuu jo 8. kk!!)