[QUOTE="vieras";22227677]Eiköhän sitä saa aina menemään tulojen mukaan rahaa. Ei 300 paljon ole verrattuna tuhlareihin, mutta tulee sillä toimeen oikein hyvin. Suunnittele vähän etukäteen, osta tarjouksesta ja suosi kauppojen omia tuotteita, rainbowta ja pirkkaa. Meillä käytetään paljon broileria, naudan jauhelihaa ja suikalepaistia. Kallista lihaa ostetaan harvoin ja yksittäinen tuote ei maksa yli 10 euroa. Harvoin edes yli 5. Joskus sillä saa pienen uunipaistin, joskus vain pari pihviä tai sit ollaan ilman.[/QUOTE]
juu,kyllä tässä kekseliäisyyttä tarvitaan....jotenkin vaan masentaa että en saa sitä riittämään.Voisin kulkea autolla vähemmän,mennä rattailla lähikauppaan,mut siellä on taas suhteessa markettiin kallista.Olen vaan aika loppu tähän tilanteeseen ja kun kyse ei ole siitä ettei miehellä olisi rahaa,hänellä menee omiin ostoksiinsa päivässä,tupakat,karkit,lehdet,rahapelit,joskus kaljat,huomattavasti enemmän kuin päivän ruokaraha on.Hän itse vielä toivoo että olen lapsen kanssa kotona,hänen mielestä minun ei tarvitsisi edes hakea töitä,mutta silti on itse joustamaton...