<3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

Niin tuosta painosta vielä... Mulla on tullu koko tämän raskauden aikana tuo 2kg.
Mutta mulla menikin tossa joulu-tammikuun aikana 5viikkoa niin ettei mikää sopinu vatsalle vaan kaikesta maha sekaisin :(

Tänään on sitten ukko-kullan kans juostu pitkin kauppoja koko päivä etsimässä esikoiselle radio-ohjattavaa autoa synttärilahjax. Minä tääl tippa linssis ollu koko päivän ja miettyny et mun pieni esikoispoika täyttää huomenna jo 6vuotta :heart:

joannah&poikavava 21+4
 
Heipä hei! Ja terveisiä yövuorosta.. saa tulla tekemään mun puolesta jos haluu... :) Kysyin jo jos mun 6 vuotias kummityttö olis halunnut tuurata, mutta hän sanoi että on kipeä, liian pieni ja hän nukahtaisi pystyyn :D Ihan hyvät perustelut!! hah

Päärynärouva pirtelö mmm... kylmä mansikkapirtelö :D

Meidän pikkuinen oli 277g ja 19+5 että viikon olis nuorempi kuin ollaan ajateltu.. mutta enpä tiedä.. oon ollut kipeä ja antibiooteilla ja mulle ei oo kiloakaan ilmaantunut. Muutaman päivän voikin heittää mut oireet alko niin aikaisin että eipä toi viikon heitto varmaan ihan oikeessa oo.. Mulla oli niitä rinta juttuja ja tuli "maitoa" jo heti hedelmöittymisestä lähtien. Just luin artikkelin ettei se ole mahdollista että oireita tulee jo niin pian.. Hyvät naiset se on puppua :D
 
Jousku: kaikki on omia yksilöitä jo siellä masussa :heart: kyllä se vaavi vielä kasvaa, ja ultraajilla voi tulla virheitäkin..Eikä alla 3kiloinen kuulosta ollenkaan pieneltä, kun tosiaan oma pikkuherra oli täysillä viikoilla syntyessään 2065g ja häntähän tarkkailtiin masussa kun nimenomaan tuo vartalonympärys jätätti, eli esim. pään ymp oli ihan niissä "oikeissa" raja-arvoissa, ja on kuule tiitterä pieni herra ja niin tempperamenttinen että :heart: :heart: :heart: äitin kulta!

Onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista :heart: :flower:

Piku ja Tintti 21+6
 
Huomenet pitkästä aikaa.

Jousku älä välitä varmasti terve vaavi syntyy.Ei kaikki ole yli 3kg .Mullakin esikoinen alle ja täysaikasena syntyi.

Joannah:harmi,kun sun ultra käynti ei ollut mukava.Syntymäpäiväsankarille onnittelut :flower:

Painoista olette puhuneet.Mulla on koko raskauden aikana tullut 5kg :ashamed:
Makeenhimo on valtava ja kun ei ole päässyt liikkumaan,niin....

Hankintoja en ole muta tehnyt kuin muutaman nb vaippakuoren ostanut.Edelliset olin kerennyt jo myymään.
Odotan lääkärineuvolaa ja ultrauksen tulosta sukupuolesta.

Onnea kaikille ultrakuulumisista :heart:

äiti-kengu ja pikku-kengu 21+2
 
Heipat!

Nyt on meikäläisella menossa varmaan se ihana aika tästä raskaudesta, kaikki on ihanaa ja aina vaan ihanaa ja elämä hymyilee kaikin puolin :)
Mieskin on saanu rauhan mun kiukkuilulta :) Ja jaksan olla pe-la illat hyvin töissä :)
Tosiaan kilot alkaa ottaa jalkoihin jo jonkin verran kun juoksee (ehkä huonoilla kengilläkin) 5h.
Elikkä kiloja on tullu kaiken kaikkiaan 5kg. Mut ei siis kai kauheesti...?
Ihan kamalasti haluis jo ostella rinsessa vaatteita pikkuiselle, mut en uskalla, JOS sit kuitenkin saadaan poika.... :) Ei voi tietää 100 varmasti kumpi tulla tupsahtaa...
Vaikkakin elämä on nyt niin ihanaa ja onnellista ( :D ) niin on ne liitoskivut, jotka ei oo kivoja kun oikein koviksi yltyy.... Nivuset ja lonkat on välillä ihan turtana... Ja polvet myös tuntuu tykkäävän huonoa tästä painon noususta :/ Onneksi ei ole selkäkivut vielä päässeet yllättämään... Niitä odotellessa siis :headwall: Vauvan liikkeet tuntuu ja näkyy jo oikeinkin hyvin :heart:
Tänään taas töissä kun tuli dirlandaa -biisi niin pikkuinen alkoin masussa tanssahtelee :D
Oikein huvitti kun ei nimittäin ollu eka kerta kun se "tanssi" sen biisin tahtiin :headwall:
Nyt pitää lopetella, mies tulle näillä näppäimillä töistä kans ja tuo mulle MÄKKÄRI ruokaa :p

Onnellisia odotuksia kanssa sisaret :heart:
Ja kiitos synttärionniteluista B)

Annu & Neiti 22+2
 

Yhteistyössä