Pitkästä aikaa sananen tänne, lukaissut olen kyl kaikki läpi ja siinä onkin ollu välillä hommaa
Neuvolassa kävin torstaina ja kaikki oli ok. Hb:kin oli noussu jo 122, eikä kyl ihan niin paljoa oo väsyttänykään enää. En oo syöny lisärautaa, mut paljon vihreetä ja hedelmiä, niin kai se sit on auttanu. Painoa oli tullu 1,5 kiloo vime käynnnistä, mut en tosiaan muista, millä vaatteilla silloin siel kävin, et saattaa olla ihan niistäkin kiinni, nyt oli aika paljon päällä. Kotivaa'an mukaan kun ei ois ollu yhtään painonnousua. No, väliäkö sillä, kun ihan normaalipainossa ollaan =)
Tänään kiertelin kaverin kans
kirppareita ja löysin sopivankokoisia äitiyshousuja peräti kolmet!! Nyt on sit ihan riittämiin ainakin niitä
Mut en voinu jättää ostamatta ku muutaman euron vaan maksoivat ja niin hyväkuntosiakin. Yksistä teen kyl keväämmälle kaprit, kun on mulle hiukan lyhkäset puntit, pitkäjalkanen ku oon. Siinä oli kahdet farkut ja yhet sellaset jotku pellavaisen tuntuiset kesäisemmät housut. Ne oli sellaset ehkä hiukka suuret, mut kesällä voi ollakin aika sopivat
Sit löysin pinon aivan ihanan suloisia kestovaippoja. Kuosit oli ihan unisex-juttuja, vihreitä sammakkokuvioisia ja leppäkerttuja ja vaik mitä. Ja monenlaisia siinä oli, pelkkiä kuoria ja sit sellasia all-in-one- tyyppisiä ja sisävaippaa ja taskuvaippaa. Luulen et noilla alussa kokeilen ja hankin/teen sit vasta lisää, jos innostun ja hommasta jotain tulee... Olivat ihan pieniä vaippoja noi melkein kaikki. Vanhoista pyyhkeistä aattelin jotain lisäimujuttuja ommella lisäksi. Ja sit ois yks vanha fleeceaamutakki, mist kans sais tehtyä niitä.
Sen kirpparikierroksen jälkeen alkoi kyl jomottaa alaselkää ja alavatsaa ihan kunnolla.. Outo juttu, ku viikolla kävin lenkillä pari kertaa, eikä siinä tuntunut oikein mitään. Oisko se sit enempi se seisoskelu.
Eilen vietettiin kolmosen synttäreitä ja tuli herkuteltua ihan urakalla. Voileipäkakkua ja täytekakkua ja karkkeja ja sipsejä ja vaikka mitä hyvää :ashamed: Oli kyllä ihanaa leipoa oikein urakalla pitkästä aikaa =)
Mulla
aika matelee kans, ei millään jaksais vartoa ja töissäkäynti on tervaa
Mun ajatukset on jo niin ihan kotona ja pesää täälläkin on rakennettu =) Yläkerran vessaremontti viittä vaille valmis ja keittiöön tilasin uudet kylmäkalusteet. Iso korkee jääkaappi ja toinen korkee pakastinkaappi. Teräksen väriset, niin kuin astianpesukone ja hella ja uunikin
(niin kuin sillä nyt paljon väliä, mut tykkään kovasti). Nyt on pakastintilaakin kunnolla, kun kumminkin niitä marjoja ja mehuja sun muita tykkään laitella pakkaseen ja leipoa =) Ennestään meil oli jääkaappipakastin ja lisänä sellanen jenkkikaappi toisella puolella keittiöö, niin oli aika tyhmän näköinen ja epäkäytännöllinen systeemi.
Varusteet alkaa olla koossa isommat, kun kaverilta saan viel takasin oman vanhan sitterin ja kantorepun. Meinasin kirpparilta ostaa kantorepun tänään ihan vaan siks ku oli niin ihanan värinen, sellanen limenvihreä
Samanlainen babybjörn kumminkin mitä itellä jo on (siis kunhan saan takasin), niin onneksi tulin järkiini. Vielä se tila-auto on hankkimatta, mutta varmaan jää johkin kevääseen, eipä oo kiirettä.
Pikaista helpotusta teille kivuista kärsiville!! Inhottavaa, kun joutuu olla pikkusista huolissaan....
Aurinkoterveisin Elli ja Terho 15+1