3,5 vuotias rattaissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä taas ihmettelen sitä, miten äidit/isät viittii oottaa lapsensa mukaan jollekin 10 km kävelylenkille? Ite tällasena peruskuntoisena kävelen viittäkin kilsaa tunnin verran, eli tohon 10 km menis sit jo ainakin kaks tuntia...

Toki omaakin esikoistani lykkäsin vaunuissa, kun oli vauva, silloin tein pitkiä lenkkejä. Kuopuksen kanssa en niinkään, kun tuplarattailla kärräilin lapset lähimpään puistoon ja vauva nukkui siellä.

Juu, mutta en usko, että noi mun 2- ja 3-vuotiaat pojat hirveällä riemulla istuis kahta tuntia rattaissa, jos haluaisin pitkälle lenkille. Poikkeuksena ottetaakoon esim. pitkä kävelyretki kesällä, mukaan lukien puolen tunnin stoppi jätskikiskalle tms. :D

Tää oli vähän ohi aiheen kylläkin, mut ite kyllä lähden sitten lenkille yksinäni ja jos se ei millään onnistu niin sit en mene ollenkaan. :P

Joo, ja tohon kysymykseen rattaista niin meillä hyvin harvoin enää käytetään rattaita, ainoastaan jos menen nuoremman poikani kanssa kaksin jonnekin tai jos on kurja keli ja halutaan käydä vaikka kaupassa. Mut kyllä musta tollanen 3,5-vuotiaskin voi viä hyvin olla rattaissa jos siltä tuntuu, kukas sitä estää.

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Mä taas ihmettelen sitä, miten äidit/isät viittii oottaa lapsensa mukaan jollekin 10 km kävelylenkille? Ite tällasena peruskuntoisena kävelen viittäkin kilsaa tunnin verran, eli tohon 10 km menis sit jo ainakin kaks tuntia...

Ei ole paljon vaihtoehtoja. :D Jos haluan kävellä, on lapset otettava mukaan. =)

Yhteistyössä