Heippa Naiset! :wave:
Tallella ollaan.. Oon käyny tosiaan välillä kurkkimas ja "tykkäämäs" teidän jutuista. Kovin on vaa hiljasta ollu.!?
Täälä pikkuhiljaa aletaa kaivautuun ylös tuolta kolosta.. Pysyn silti taustalla, ettei ainakaa viä kp listalle, mutta josko muuten alkais vähä aktivoituun.
Kp:stä en tosiaan oo ollu selvillä, mutta nyt on tullu sellaset ovisoireet, ettei jää arvailujen varaan missä vaihees kiertoo mennään.!
Eli, taidatte tietää mitä meillä tehdään tällä viikolla..!?!
Meillä duunataan kesävauvaa!!
Mitäs teille muuten kuuluu?? Kuinka viikonloppu meni? Kuinkas yläpään porukka, onkos oloja?? Mikäs vaihe
Embyllä on menos? :heart:
On mun kyllä ollu teitä ikävä.. :heart: Aluks oli oikeesti vaikeeta olla täältä pois. :ashamed: Mutta nyt meni jo v.loppu niin, ettän käyny ollenkaa! Pienet mulle, jee!!
Chiba Joulukuu lähestyy..! =) taidetaan molemmat odottaa joulukuuta yhtä innoissamme.? Me päästään meidän "uuteen" tupaan sillon!!
Jee, vihdoin ja viimein!
Tadalla on jännät paikat.. Koska ajattelit testata? Onko oloja??
Millä mielin muuten? ..tarkotan siis sitä gyne käynnin jälkeisiä oloja.. Onko muuten ollu viä kipuja, ku muistaakseni kirjottelit, että sulla oli ollu jotai kipuja kohdus.. Onko mitää kuulunu siitä ajasta koska pääset sinne tutkimuksiin? Määrättiinkö sulle mitää labroja..? Anteeks tää kysymysten määrä, mutta, en oo ihan kartalla.. :ashamed: Voi siis olla, että oot jo kertonu nää jutut, mutta mulla on menny vähä ohi.
Nii ja
Inieh jos oikein muistan nii sä taisit päästä kouluun!?! Onnea Hirmu Paljon!! Koskas sä ny koulun penkille meet? Vähänkö jännää..! Mun tekis "ajatuksena" mieli mennä kouluun, mutta ei nyt kyllä millää viitti.. En haluu luopuu tästä säännöllisestä palkantulosta!
Nyt varsinkaa ku se tupa ostettii! =)
Lemonadellako oli huomenna uus testaus, vai? Täällä odotellaan ja jännäillään!!
opcorn:
Kaikille ihanille :heart: teille Oooooikeen mukavaa alkanutta viikkoa!! Ja nyt se plussa-aalto tänne pinoon!! Niinku olis Jo!!