<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

tiksutin Varovaiset onnittelut haamusta!! :heart: Anteeks etten huomioinu edellisessä viestissä, olin ilmeisesti just samaan aikaan kirjottamassa kun laitoit hyvät uutiset upean kuvan kera! Parin päivän päästä sit vahvaa plussaa jo!!!

Äipäksi91 Toi on NIIN hanurista!!! Varsinkin jos tulee tommonen tunne, että on SE kierto... Kamala pettymys... Koita sinnitellä... :hug:

Chiba Ihan koska vaan! Sitä varten me ollaan täällä, tukemassa toisiamme ja jakamassa hyvät ja pahat asiat! Musta ei ainakaan yhtään tunnu, että sä ruikuttaisit vaan kerrot aidosti miltä susta tuntuu, mä ainakin arvostan sitä. Hyvä, että täällä on semmonen ilmapiiri, että uskaltaa kertoa rehellisesti vaikeistakin asioista. Ja mä ainakin oon vuorostani saanut sulta tukea silloin kun sitä oon tarvinnu! :kiss:

Ansku83 Mä oon parissa kierrossa jatkanu testaamista plussan jälkeen ihan mielenkiinnosta mitä tapahtuu. Sekin voi olla yksilöllistä, kuinka nopeasti viivat tummuu ja haalistuu. Mulla digiplussa tulee noin puoli vuorokautta - vuorokausi ennen liuskaplussaa. Käytän siis digiä varmistamiseen silloin kun liuska alkaa näyttää vahvalta. Oon oppinu aika hyvin niitä tulkitseen eli yks digi kiertoa kohti on riittäny. Liuskan viiva on vahva vielä puolen vuorokauden päästä liuskaplussasta, jonka jälkeen se haalenee alkukierron viivan vahvuutta vastaavaks (noin vuorokausi vahvimmasta). Näin siis mulla, toivottavasti sait jotain selvää sepustuksesta. En kai sanonu sulle liian ankarasti niistä lämmöistä??? Ei kyllä ollu tarkoitus... ;)

lemonade Kiva kun tulit kertomaan hyviä uutisia! Toivottavasti clomeista on nopeasti apua ja saisitte plussan, vaikka jo ennenkin niiden aloittamista!!

Mikella Tossa vaiheessa on kyllä uskomisessa tekemistä kun mitään oireitakaan ei voi tarkkailla kun ei niitä periaatteessa vielä vois olla. Eihän siihen periaatteessa tarvita kun just se yks kerta, kunhan ajoitus on oikea ja niinhän teillä on ollu! Toivotaan, ettei se herpes siihen hedelmöittymiseen ja kiinnittymiseen vaikuta, en ainakaan muista kuulleeni semmosta, ovikseenhan vissiin virukset yms. voi kyllä vaikuttaa mut se teillä todistettavasti on tullu ennen sitä virusta!

Mirwu Joo ei oo kyllä kiva jos just kriittisillä hetkillä ryhtyy panttaajaks! ;) Ei kai nyt kuitenkaan tarkoituksella... Harmi kun miehillä ei ole meidän oviksen aikaan samalla lailla halukkaampi olo kun luonto hoitaa meille. Onneks ne simpat elää jopa sen 5 päivääkin (meijän yhdellä kaveripariskunnalla 6 päivää, kun tiesi ovisajankohdan ja oli harrastavinaan seksiä varmoilla päivillä ja tuli raskaaksi, niin epäreilua!) niin ei pitäis haitata vaikka vähän harvemminkin harrastelis ja kun tosiaan se ykskin hyvin ajoitettu kerta voi riittää!

tiuhti_ Oot kyllä ihana! Sullakin on tosi jännät paikat! Joko testasit onko se ovis vai SITÄ toista??? Vai säästeletkö aamupissaan? Mä en taida tässä kierrossa uskaltaa testata ennen kun on myöhässä, oon ladannu ihan liikaa odotuksia tähän kiertoon.

ON: Meinas jo itku tulla tänään kun zumban jälkeen tuli niin kovat menkkamaiset poltteet noin puoleks tunniks etten pystyny suorassa seisoon, voimakkuus oli tuplat normeihin menkkakipuihin nähden. Vessassa jännittää käydä kun pelottaa jos sieltä jotain tulee vaikkei vielä kyllä pitäiskään moneen päivään. Kohdussa edelleen niitä tuikkimiskipua, niitä on kyllä ollut ennenkin mutta ei näin paljoa. Keltarauhasjomotukseksi luokittelemaani toispuoleista kipua ei nyt taas tunnu ollenkaan, tiedä sitten onko hyvä juttu vai mitä...
 
Jonna: olipas kiva lukea tuota oirelistaa, nuo on aina niin tervetulleita :)

Chiba: Saadaankin jännittää yhdessä et miten käy, pien sulle peukkuja!

Lemonade: hyvä että sait clomifeniin reseptin. Ite olin ainaki tosi onnellinen kun lääkäri sen kirjoitti. ja näköjään ainakin positiivisia vaikutuksia tuon ovulaation suhteen näkyy tulleen :) Kerrohan sit et tuleeko sulle mitä sivuoireita kun alotat lääkekuurin. nii ja onks sulla kontrolliultraa clomien aikana?

Tiksutin: Täältä myös varovaiset onnittelut :) Ihanaa kun alkaa taas plussia satamaaan!

ON: täällä kp 23, ja on huono olo.. Oksu on noussu suuhun asti moneen kertaan tänä päivänä ja närästää. Ja tätä miulla ei oo ikinä. Viime yönä piti nousta kolmeen kertaan käymään vessassa ja on jano koko ajan. Väsyttää tuli nukuttua päiväunet töiden jälkeen 2h ja nyt nukuttaa niin et taitaa pitää nukkumaan lähteä. Alamahaa nippailee ja rintojakin vihloo. Olikos tänään siis dpo 3 tai 4. En tiedä menikö tuo kroppa tai mieli niin sekaisin tuosta ovisplussasta että kehitteleeköhän miun keho nyt kaiken maailman oireita? Ei oikein luulis et vielä mitään pitäis tuntua kehossa ku nii vähä aikaa vasta oviksesta.
Tosin samantyyppisiä oireilujahan mulla on ennen menkkojen alkamista, yleensä käyn yöllä vessassa muutenkin ja noita nippailuita ja rintojen vihlontaa on yleensä , mutta tuo närästys on outoo.. Nyt toivoo niin kovasti jo sitä plussaa ehkä jopa liikaa elättelen toiveita... :(
 
Gabrielle Ei ei, et sanonu liian ankarasti ollenkaan! Se oli ihan sopiva! Eikä ne lämmöt hermoilemalla mihinkää liiku! Ja sitäpaitsi se oikeestaan vaan helpotti miun oloa, että kiitos siitä! =) Tuosta oviksen jälkeisestä LH:sta kyselin siksi, kun itse aikani kuluksi ja uteliaisuuden vuoksi testailin oviksen jälkeen ma sekä ti ovistestillä. Eli LH huippu oli oletettavasti viime keskiviikkona-torstaina, koska torstaina ehdin vasta ekan kerran testata ja testiviiva oli lähes yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Perjantaina se oli haalistunut jo todella paljon, eli voinemme puhua haamusta. Pe-la välisenä yönä olikin sitten ennenkuulumattoman kivulias ovis. Sitten maanantaina testatessa ovistikun testiviiva oli samaa sarjaa perjantain kanssa ja eilinen oli lähes yhtä tumma kuin torstaina....tästä syystä olin kiinnostunut miten sen pitäisi käyttäytyä! :D
 
mimmu1984 Kerron! Lääkäri niistä varoittelikin, kuumista-aalloista jne. Ohjeisti että kun menkat alkaa niin soitto polille ja varataan ultraan aika kp 12-13. Clomeja söisin kp 5-9 1kpl/vrk.

Gabrielle Toivotaan, toivotaan! =) En hoksannut mainita muuten ikääni, eli olen 25-vuotias.
 
Aamulla testattu nega ja tätiäkään ei kuulu. Ahistaa!! Luultavasti johtuu kiireestä ja työstressistä, että menkkoja ei kuulu. Inhottavaa kun ei pääse alottaan uutta yritystä..Huoh..Tulleekohan meille ikinä vauvaa..:(
 
Mikella näinhän se on.. Pääasiassa miehen pojasta on mullekin todella paljon onnea ja iloa elämään, mutta kyllähän sitä välillä riipasee tosi syvältä..
Pojan äidistä mies on 7vuotta sitten eronnut, joten ei se sinäänsä ahdista, koska siitä on aikaa niin kauan.
Tämän jälkeen miehellä oli pidempi suhde toisen naisen kanssa, ja onhan se normaalia ettei vielä 9 vuotias ymmärrä sitä että mä en halua kuulla isän entisen parisuhteen onnellisista ja kivoista jutuista - ulkomaanreissuista ja kylpylälomista ym. Mutta eiköhän näihin aika auta.
Parhautta on se, että poika tykkää musta ihan kympillä, ja se että mullekin selittää innoissaan omista harrastuksistaan ja leikeistään.

Jokaisellahan meillä on entiset parisuhteet.. minullakin. Sitä vaan ei julkisesti kukaan muistele :D


Toivottavasti sulla Mikella oireet helpottavat pian. Katsottiin tossa just jotain asiaa seksistä ohjelmaa jossa herpes oli "tapetilla". Ohjelman mukaan on olemassa ihan jatkuvaakin lääkitystä jos on ärhäkkä herpes?

Meillä isäntä myös muksuna saanut herpestartunnan. Tosin onneksi ei sukupuolisellainen..Ei onneksi ole kipeä eikä kirvele ja jos mulle se on tarttunut (todennäköisesti) niin ei onneksi ole vielä aktiivisena ollut. Vähän harmittaa kun en tuostakaan tiedä. Mies kun siitä heti alussa kertoi niin menin tyhmänä googlettamaan herpestä, ja kyllähän sen tietää millaisia kuvia google tuo :D

Lilli88 elä vaivu epätoivoon!! Jokainen uusi kierto on uusi mahdollisuus! Vaikka kyllähän se harmittaa kun kovasti toivoo. Tiedän tunteen :(
 
Gabrielle siis sullahan on tosi lupaavia oireita muru :heart: nyt mua ihan tosissaan jännittää et tuleeko sulle plussa, mä niin toivon että tämä olisi se kierto kun saat plussan ja mä pääsisin sun perässä kun ikävähä mulla tulee jos jätät mut tänne :heart: mutta siis tosissaan ihan hirvee plussapuhuri ++++++++++++++++++++++:whistle: toivotaan että saat plussan ja mä tulisin edes kuukauden jälkeen perässä!

siis en tajuu, tein ovistestin, ei ollu yhtä vahvat viivat, mutta pregchek raskaustestiin piirtyi kaksi punaista viivaa joskus vähän ennen 10 min!?!? APUA, siis se toinen viiva oli sellainen että yläreunasta se näkyi ihan selvästi ilman siristelemistä ja alareunasta vähä.. siis mä en tajua! siis ihanku siinä olis ollut haamu ja kunnon sellanen.. siis puolikas oli se testiviiva ja toisesta reunasta vahvempi.. ja kuvaa yritin ottaa mutta ei meidän kameralla saa :ashamed: mä niin haluisin et joku muukin tulkitsi sitä et tiedän mitä se on.. aamulla mä ihan oikeesti sit unohdin (ja mä oon himotestaaja) tehdä testin aamupissasta kun pikkusisko oli meillä yötä niin oli hirvee hässäkkä ja kiire ja nyt harmittaa ku en sitä tehnyt.. olikohan se vaan joku virhe siinä testissä? jos se reagoiki ovikseen jotenki??? APUA :O oon ihan sekaisin.. ja mulla lorahtelee vähä väliä valkkaria missä on ruskeaa mukana ja eilen oli vaalenapunaista.. eli verta..

muoks* muuten kun Jomi teki noita testejä viime kierrossa niin se näytti samalta ku sun eka testi joka oli KP30.. eli tosi haalealta..

tervetuloa Ambrosia85
 
Viimeksi muokattu:
Hellurei, mahtuuko joukkoon?
Täällä yks 22v, yk4, kp36/28-? esikoisesta haaveileva hönttipää. Vaikuttaisi ainakin ikäjakaumallisesti ja muutenkin aika mulle sopivalta ryhmältä.

Lilli88 kyllä se siitä. :) Ittellä viime kierto veny 42 päivään ja hermot riekaleina. Yritä nyt kestää.
 
Kiitos kaikille onnitteluista.. :heart: Toivotaan, että plussatuulet tarttuu teihinkin. =)

Namppis88: Tervetuloa joukkoon! :)

Tiuhti
: Mä oon kans himotestaaja! Tein testin aamulla ja sitten äsken koulun jälkeen.. :D Mulla alkoi kans viivat ihan olemattomista (varmaan oman mielikuvituksen tuottamista) haamujen haamuista..

Lopulta tänään 2h pidättelyn jälkeen:

katso liitettä 12088

Ja nyt on KP 28, DPO 11

Gabrielle
: Sulla taisi olla ovis suurin piirtein samoihin aikoihin mun kanssa? Jokos testailet??? :p
 
tiksutin, kyllä tuo ihan selvä plussa on. Tai ainakin minusta tuo on liian tumma jo haamuksi. :D Paljon onnea! :heart:

Gabrielle, voi kun olet ihana, ainakin yksi joka minua jaksaa kuunnella. Kyllä olis taas semmonen päivä että vois antaa kaiken tulvan tulla, ku on taas kiukuttanut ja itkettänyt ihan olemattomista syistä, mutta ehkä mie en viitsi. :D Ihan taas meinasin alkaa itkemään lenkkipolulla ja alko vituttamaan kanssa-autoilijat, alkaa jo itkeäkin naurattamaan kun välillä tulee oikein puuskia, ettei tosikaan. Joko mulla on vaihdevuodet tai sitte oon pahasti valeraskaana. :whistle:

tiuhti: Nii mistä sen tietää. Kyllä vähän nää vatsakivut on ihmetelleet. Pitäis varmaan alkaa FF:ää käyttämään ahkerasti tai jotain päiväkirjaa, johon merkitä että minkälaisia oireita aina on. Mutta jotenkin taas tuntuu, etten taida raskaana olla. :(

ON: Eli pienessä hetkessä voi tulla huono ja kiukkupäivä, ihan vain sillä että käy koirien kanssa lenkillä ja ne eivät taas usko mitään vaan perseilevät minkä jaksavat, huuuooh. Dpo 5 olisi nyt perjantaista laskettuna. Tai sitte mulla on vaan hormonit ihan sekaisin.

Mutta vaikka minä en nyt plussaakkaan varmasti koskaan, plussatkaa te naiset. Ja ei, tämä ei ole kehoitus, tämä on käsky! :kieh: :D
 
tiksutin Komea viiva! Lämpöiset onnittelut! Päivitän pinon huomenna ja laitan sut plussanneisiin, eiks ni? Laitanko päivämääräks tän päivän? Onnea! :heart:
Kyllä me taidetaan suurinpiirtein samoilla dpo:illa mennä, sain digiplussan sunnuntaista kaks viikkoa sitten eli olisko nyt just dpo 10. Tekis mieli testata, mutta yritän jaksaa odottaa et menkat on myöhässä kun tää on tota 32 pidempi kiertokin, 35 on lähempänä totuutta. Lisäks tuntuu etten kestä enää niitä negoja.. Mutta eipäs nyt synkistellä kun noin komean plussan sait jo näillä päivillä!!

Chiba Kuuntelen sua mielellään ihan koska vaan murunen! :heart: Ja hyvä jos siitä on edes jotain apua... Olisit nyt vuodattanut vaan! Mullakin on tänään ollu huono päivä, jotenkin välillä aika pienestä rupee ärsyttään ja sit en pääse siitä yli ja loppupäivän ärsyttää kaikki... Kyllä säkin plussaat, ei me sua suostuta tänne jättämään! Vaikka ymmärrän kyllä, mullakin välillä tulee semmosia epätoivon tuulahduksia vaikkei varmaan vielä näillä yk:illa sais. Ja tähän kiertoon on kyllä tosta testaamisesta tullu niin pelottavaa, että venytän sitä vielä. Pidän sulle tiukasti peukkuja, että saisit sen kauan odotetun plussan ens viikolla, kyllä me vaan piru vie ansaitaan ne!!!

tiuhti_ Sehän tässä just on, että varsinkin niitä joiden kanssa täällä on jo pidempään pyöriny tulee armoton ikävä kun ne plussaa ja lähtee odottajien puolelle. Vaikka tietty sitä enemmän on tyytyväinen ja onnellinen toisen puolesta, mutta pientä haikeuttakin mukana. Jos mä joskus plussaan niin laahaan teijät saletisti mukanani!!! Kiitos taas tsempistä, oot kultanen! Pelottaa se testaaminen... Missäs sä muuten nyt oot, ootko värkkäämässä niiden testien kanssa?? Tuu heti kertoon mitä ne sanoo? Jossain muistan lukeneeni tommosesta osittaisesta viivasta, mut ei kai siihen nyt mitään tulis, siis pienintäkään osaa viivasta jos ei olis raskaushormonia havaittavissa. PLUUUUSSSAAAAA!! puuh puuh puuh!

Ambrosia85 Oon joskus miettiny että pystyiskö sitä puolison lasta rakastaan niinkun omaansa ja musta tuntuu et mä en pystyis, voin tosin olla väärässä kun en oo ollu siinä tilanteessa. Tietysti siihen vaikuttaa varmasti mikä kokonaistilanne on, esim. lapsen äiti ei kerta kaikkiaan ollenkaan kuvioissa. Toi on haastavaa, että lapsi on jo ton ikänen että sillä on paljon muistoja ja kerrottavaa, enpä usko että kukaan meistä on kamalan kiinnostunu kuulemaan puolisonsa tähtihetkistä exänsä kanssa.

lemonade Päivitän pinon huomenna ja lisään myös sun iän!

mimmu1984 Tsemppiä piinaviikolle! Toi on kyllä paha jos tulee jotain oiretta mitä ei oo ennen ollu, siinä nousee kyllä odotukset niin kattoon ettei mitään rajaa! Multa on tässä kierrossa puuttunu keltarauhaskivuiksi luokittelemani pistelyt ja sen tilalla on ollu voimakasta tuikkimista kohdun seudulla. Tänään jumpassa joudun huilaan kesken alavatsaliikkeiden kun tuntu niin ikävältä.

ON: Ihan järjetön närästys. Mulla on sitä kyllä muutenkin, mutta nyt ei oo ollu pitkään aikaan. Tosin se on ennenkin tullu mm. tietyistä mausteista (ikävä kyllä joku mitä on piparkakuissa ja maustekakussa) ja tänään söin maustekakkua. Mut ei oo näin voimakasta ollu aikoihin, Pepcid Duokaan ei auta..
 
Chiba Tsemppiä, kyllä säkin vielä palkintosi saat :heart: Mä ymmärrän sun tuntemuksias täysin vaikkei yritystä itsellä ole paljoa mitään, oon tositosi herkkä ja jos tässä nyt pitkäänkin vielä saa (joutuu) yrittää niin melkosia tunteiden aallokoita joutuis varmasti käydä läpi :)

tiksutin Onnea plussasta! :) :flower:

Ambrosia85 Juu, eiköhän aika helpota, ja hyvä että poika kumminkin pitää sinusta! :) Ja sitten kun saat sen oman lapsen, niin helpottanee entisestään? Toivotaan että teillä tärppää pian! :)

Namppis88 Minun puolesta, tervetuloa! Eläkähän viivy pitkään ;)
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle joo toivotaan ettei herpes vaikuta, vaikka taitaapa se vaikuttaa jollain tapaa kuitenkin, ainakin tosi kipeät menkkamaisen viiltävät kivut tulee jos joutuu vähääkään ponnistamaan kun käy veskissä :| Ovis on onneks tullu ja menny, että ei ois ku tätä jännittämistä :)

Närästys on kyl ikävää, mutta ei varmasti tuntuis niin ikävältä jos johtuisi plussasta :) Tsemppiä!

Huh, mies aina juo vesi-sooda litkua närästykseen.. :x
 
Heippa taas, ihanaiset! :)

Kiitos teille kaikille ihan hurjan paljon ihanista sanoistanne :heart: Viimeksi kun kirjoittelin, niin nieleskelin sen loppupäivän itkua ja olo oli ihan hirveä. Tuntui jotenkin kauhean pahalta ajatus siitä, että yritys pitää laittaa tauolle. Miehelle sit illalla purin pahaa mieltä ja juteltiin asiasta pitkään. Oltiin molemmat samaa mieltä, että koska raskaaksi tuleminen ei oo koskaan itsestäänselvyys eikä se olis mikään katastrofi tässäkään vaiheessa (vaikka joutuisinkin olemaan yksin maha pystyssä jonkun aikaa mailla vierahilla), niin ei varsinaisesti käytetä mitään ehkäisyä. Käytännössä se tarkottaa sitä, että ei tähdätä ovikseen, mutta ei myöskään kauheesti kuitenkaan väistelläkään... :whistle: Esimerkiksi kp 15 puuhailtiin ihan antaumuksella ja loppuun saakka :LOL: Ja mieskin kyllä tiedostaa, mitä siitä voi seurata. Epäilen, että ovuloin ehkä eilen (kp 17, kierto vois siis hyvin olla nytkin 32 päivää) ja silloin ei sit pupuiltu laisinkaan. En oo pitänyt mielessä noita kiertopäiviä jatkuvasti, välillä vaan katsonut kalenterista, missä mennään. Mutta joo, voi siis silti olla jännittämisen aihetta taas loppukierrosta :D

jonna_82 ja tiksutin Onnea plussasta! Ihana juttu :)

tiuhti Hui kun sun tilanne on jännä! Koska testaat taas? Raskaustestit voivat kuulemma reagoida myös ovikseen, mutta toivotaan kovasti, että tässä olis nyt ihan muusta kyse :)

Gabrielle Oon mielelläni taustailijoissa, kiitos vaan kovasti :) En olis hoksannut tuota itse ollenkaan. Ja sun oireet kuulostaa nyt NIIN hyvältä, että...! Pidän peukkuja!

Chiba Vai vaihdevuodet ne pukkaa päälle ;) Mä niin toivon, että pikkuinen siellä jo vähän ilmoittelis olemassaolostaan!!

Opiskeluista/vaihdosta ym. Täällä on näköjään enemmänkin kieltenopiskelijoita. Kielinaisia siis minäkin tosiaan oon, ja jos tuon harjoittelun saisin nyt kesän aikana hoidettua, niin uskoisin, että voisin valmistua keväällä 2012. Gradu on jo työn alla (joskin etenee aivan julmetun hitaasti) ja sen lisäksi ei enää ihan hirveästi puutu opintopisteitä... Mutta kattoos nyt kuinka tässä käy. Harjoittelu on meillä tosiaan pakollinen ja minimissään 2 kk, mutta tuo hakemani tuki myönnetään 3-6 kk mittaista harjoittelua varten. Pikkuhiljaa oon jo ihan innostumassa vaihdosta, vaikka miestä varmaan tympii jäädä tänne pyörittämään yksinään arkea kolmen koiran kanssa. Vähän muakin hirvittää, että mitähän siitä tulee, kun koiranhoito on 90-prosenttisesti mun vastuulla. Mä ruokin, leikkaan kynnet, harjaan ja pesen turkit, hoidan lääkitykset ja eläinlääkärikäynnit sekä lenkitän... Mutta toisaalta hirmu hyvä, että mies saa kokeilla tuota hommaa. Ehkä se tajuaa sitten, että voisin välillä kaivata vähän apua tossa paimentamisessa :) Ja onhan tässä aikaa harjoitella esimerkiksi kynsienleikkuuta, että eiköhän se sitten jotenkuten suju!

Tärppionnea teille kaikille! +++
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Tiksutin :heart: ei too ole enää mikään haamu! nyt vaaville liimaa ja tarrasukkia roppakaupalla!

Chiba :wave: täällä toinen joka jaksaa kuunnella sun "ruikutusta" (niinku itse sitä sanot)! jos on paha olo niin purkaa sitä mielummin tänne kuin miehellesi :D mut hei, jos sua kerta noin kiukuttaa ja itkettää niin oliskohan tuo SE oire? tärppionnea nyt muru :heart: mä puhaltelen sulle taas plussapuhuria +++++++++++++++++:whistle:

Gabrielle mä testasin eilen uusiksi, ja tyhmä kun mä tein sen cb plus testillä.. ne on ihan paskoja, koska taas ihan minuutin sisällä tuli ohut pystyviiva joka näytti et se olis tosi haalea koko leveydeltään kummiskin.. tänään aamulla en testannut! nyt muru plussaonnea :heart: ja kyllä, mä päästän sut menemään odottajien puolelle kun saart TÄSTÄ KIERROSTA SEN PLUSSAN :D puuh puuh puuh +++++++++++++:whistle: mä oon nyt meinaan ihan varma että teillä on tärppi käynyt!

Jomi mullakin on sellainen olo et testi reagoi ovikseen! tulee ikävä kun lähdet :ashamed: kun tulin tänne sinä olit menossa mun kanssa samoilla kiertopäivillä ja jännättiin yhdessä! saako kumminkin lähettää myös sinulle plussapuhuria?? *puhaltaa varuilta* +++++++++:whistle:

siis en olisi koskaan uskonut, että minulla voi tulla jonkinlainen side "nettiystäviä" kohtaan, musta tuntuu et jos yksin pitäis väkertää ja piinailla niin olisin ihan hermoraunio :heart: plussapuhuria tytöt!

tervetuloa Namppis88 :wave:

).:) juu mä kyllä luulen että mulla on ihan oikea ovis tulossa :D meinaan eilen tein kyllä cb testin ja siihen piirtyi kyllä minuutissa se paska paska paska ohut sininen pystyviiva, mutta olin näkevinäni et se olis koko leveydeltä kans hieman sininen, oi miksi mä menin tekemään sen testin, ÄLKÄÄ IKINÄ OSTAKO NIITÄ! tänään olis sit KP8 tai 9 ku en tiiä kummasta sen laskis kun viime torstaina alkoi se tuhru aamusta ja hanat aukes perjantaina kunnolla..
 
Voi kiitoksia kaikille kauniista sanoista ja tuesta <3

Onhan tää rankkaa.. tuntuu tosin että rankinta on tää kierron loppuvaihe.. oon äärettömän mustasukkanen menneestä elämästä joka on taas täysin tyhmää ja turhaa. Mua loppukierrosta harmittaa koko poika ja mies ja sen menneisyys. Nyt on alkanu taas loppukierron painajaiset siitä että mies pettäis ja viikonloppuna varmaan mennään tuttuun kaavaan unettomilla öillä hikoillen ja palellen.. eli menkkoja voi odotella =)

Anteeksi omanapaisuuteni.. nyt ei vaan jaksais (yhtään mitään tai ketään :/ ) Ihanaa olla nainen :(
 
Äipäksi91 :hug:

Namppis88 ja Abrosia85 Moi! :wave:
Meillä tähän perheestä ja vauvasta "vääntämiseen" on varmaan mennyt vuosi tai parikin... Kesti tovin ennenkuin sain miehen ymmärtämään mun näkökulmaa että varsinkaan hänen alallaan sekä huippu-uraa että perhettä on mahdotonta saada sovitettua yhteen, ja että jommasta kummasta on joustettava. Musta tuntui että hänellä ei ollu haluakaan joustaa niin että perheestä ois mahdollista edes haaveilla... Nyt kuitenkin ollaan puhuttu asioista moneen suuntaan ja vauva ois todella toivottu :heart:
Ymmärrän hyvin että sulla on varmasti sulattelemista pojassa, mutta onneksi teillä kuulostaa olevan hyvä suhde, poika tykkää susta ja niinku sanoit niin ajan kanssa vaan paranee =)

Gabrielle, joo, ei oo reilua, mullakin yks kaveripariskunta jotka ehkäisi "varmoilla päivillä" (tarkemmin tuolla Persona-mittarilla) ja miehen simpat olikin superkestäviä ja tulos syntyy nyt maaliskuun alussa :D

mimmu1984 voi kun kuulostaa jännältä, toivottavasti tuo ois just sitä :heart:

Lilli88, tiedän tunteen, tosi veemäistä ku menkat myöhästelee ja sitte alkaa elätellä entisestään toiveita joka taas siirtää menkkoja... Ei nyt luovuteta vielä, meidän kaikkien aika tulee toivottavasti vielä jossain vaiheessa =) Tulis nyt se täti niin pääsis uudestaan yrittämään! Tsemppiä :heart:

tiksutin Onnewa kovasti :heart:

BlueNote, kyllä mä ainakin siinä helpostikin haamua näen, onnea! :heart:

ON: Mies lähti työhommiin viikonlopuksi, joten tässä allekirjoittaneen pää kerkeää levitä moneen kertaan itseni seurassa. :D Äh, pitää kai yrittää kouluhommiin paneutua. Vähän vaivaa myös se, milloinhan todellisuudessa se ovisaika on/on ollut, kun vasta eilen tuli sellainen kunnon halukkuus päälle, ja siinä taas ei luulis olevan mitään järkeä jos ovis oli ma/ti. Paikat tuntuu tosi tosi kuivilta myös... Eääh, kai tässä pitää ruveta harkitsemaan tikuttelua ens kiertoon, saa edes jotain käsitystä. Tuli mieleen että kun viime aikoina kierrot on heitelly,viimeksikin tuosta 28 päivästä heitti ainakin 5 päivää pidemmäksi, niin hyvin mahdollista että ovis on myöhemmin kuin oletin... Ainakaan limailuissa ei oo oikeen mitään järkeä. Kaikkea sitä ehtii pyöritellä päässään :D
Eilen ja tänään tuntuu nippailua rinnoissa... Aamut tuntuu niin tahkeilta, ja ei saa millään käynnistyttyä... Mielialat heittää äärilaidasta toiseen... Räkäinen olo jatkuu ja viluttaa... Välillä on ainakin oikealle puolelle alavatsaan/kylkeen nipistänyt todella kipeästi.

Mitenkäs muilla on tilanne :popcorn: Kaikille tsempitykset tasapuolisesti :heart:
 
Kiitti lemonade ja Mirwu!
Nyt on kyllä hassut fiilikset kun toisaalta on mielettömän onnellinen ja iloinen, mut toisaalta ajattelen, et mitä vaan voi vielä käydä ja se voi olla joku kemiallinen tms...
Mut jos testi pitää paikkansa, niin se selittäis kyl tosi monta asiaa tältä kuluneelta viikolta - mm. elohiiritunne vatsassa, järjetön selkäkipu ja eilen alkanut tissikipu (jota mulla ei ikinä oo ollu menkkojen tullessa tms.)

Toi testi on se Davidin testi, teen sunnuntaina uudestaan ja katotaan, vahvistuuko viiva!

Keväisiä plussapuhureita meille kaikille!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
BlueNote kyllä, haamu se on! :heart: ONNEA muru!

Ambrosia85 sitä ne PMS-oireet teettää, itsekkin niihin syyllistyn :ashamed: kiukkuun ihan hirveesti miehelle loppukierrosta! mutta mitä tulee mieheen ja hänen lapseen ja heidän entiseen elämäänsä, se on mennyttä ja hän haluaa olla nyt sinun kanssasi :)

Mirwu ovistikut on kyllä kieltämättä käteviä :D varsinkin jos on himotestaaja niin saa jo niillä sitten harjoitella loppukiertoa varten :D itse ostan cittarista ovistikkuja, maksaa 7,90€ ja siinä on 10 kpl niitä!
 
BlueNote onnea onnea!! =) :flower: Ihan selkeästi erottaa haamun sieltä! :)

Se olis Dpo 6...reilu viikko vielä ois piinailtavaa. Lienee turhaa tääkin jännäily, mut eiks se menny silleen et raskaana kunnes toisin todistetaan! =) Onneks lähdetään tuon miehen kanssa sunnuntaina pariks päiväks risteilylle, niin jos tää hermoilu vaikka vähän unohtuis siellä! :)

Niin ja Namppis88 tervetuloa minunkin puolestani joukkoon kuumeiseen! =) :wave:

Iloista ja onnellista viikonloppua kaikille ja mikä tärkeintä, niitä +++++puhureita paljon! :whistle: :whistle: :heart:
 
Jomi Ihanaa kuulla susta, oli jo vähän suru puserossa luopua susta... Laitetaanko sut takas listoille?? Mahtavaa, että ootte tehnyt molempia miellyttävän ratkaisun eikä sun tarvi haudata vauvahaaveita! Mäkin kyllä ajattelen että ei se mitään haittaa jos kolmisen kuukautta oot massun kanssa muualla, voisko sun mies viettää siellä kesälomaa?

BlueNote Oikein selkeä haamu! Siinä ja siinä etten sanois lähelle plussaks! Laitan sut haamuilijoihin tän päivän päivityksessä! Varovaiset onnittelut!!:heart:

tiuhti_ Jospa se kuitenkin pitäis paikkansa kun siihen edelliseenkin tuli viiva? Mä en oo koskaan minkäänlaisia viivoja saanu... En oo kyllä tienny et reagoisivat ovikseen, on sekin vaan epäreilua!

Tuun myöhemmin kommentoimaan paremmin! Kuulkaas naiset, nyt näyttää siltä että täällä alkaa puhaltaa plussapuhuri, liitytäänpäs mukaan! Plussaonnea kaikille!!
 
tiuhti, sinäkin ihanainen. Ootte Gabriellen kans semmosia piristäjiä, ettei toista. :heart:

Jomi, tarkoittaako tämä että tulet takaisin listoille jännäilemään? Tarkoittaa tietenkin, ei me sinua enää mihinkään päästetä. ;) Ja en usko, vaihdevuodet ennemminkin entä se plussatesti. :D

Bluenote, varovaiset onnittelut jo, kyllä se vaikuttaa siltä että siellä kyytiläinen on! :heart:

Ansku, meillähän on samat päivät aikalailla menossa! Itsellä kanssa taitaa olla dpo 6 meneillään ja tosiaan ens viikolle pitäis jaksaa odotella. Ai kauhea. :D

Itselle tulee aina semmonen olo, kun täällä plussauutisia tulee että haluais itsekin päästä kertomaan että nyt on jotain erityistä. :D joskus oon jopa miettiny ja haaveillu, että kuinka sitä kertoisi. Laittaisiko vaan kuvan testistä että katsokaapa neidit tätä, vai tulisiko vaan kiljumaan että apuapuapuaapua. :D Sen näkee sitten.
 

Yhteistyössä