<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Huomenta vaan kaikille! :wave:

Jatkan miekin tässä pinossa, eli mulla siis hmm.. 24/31 yk2, esikoisesta siis haaveillaan. Oviksen sain tikutettua perjantaina, mutta rokkailujen takia jäi ovis hyödyntämättä, hieman kyl harmittaa, sillä epäily suuri että viime keskiviikon ja alkukierron pupuilut ei ehkä riitä tuottamaan tulosta, mutta saas nähdä..

Edlaonni: kummallista ettet saanu mitään kuuria gyneltä. Oliko teillä puhetta että yritätte vauvaa??

Plussatuulia kaikille :heart:
 
Hei kaikille!
En tiedä muistaako mua enää kukaan ku jättäydyin listalta muutama kuukausi sitten pois.. Sain kokea melkoisen yllärin eilen ku apteekin oma näytti plussaa.. Meillähän yritys jäi hieman taka-alalle tuolloin muutama kuukaus sitten.. Niin tää tuli kyllä aivan puun takaa.. Jotenki en uskonu tuohon ni piti vielä varmistella Glearbluella "raskaana 2-3" joten pakko kai se on uskoa.. En ole uskaltanu iloita plussasta eikä mieskään (viimeksi todettiin tuulimuna).. Olin jo niin uupunut tohon odottamiseen että varasin gynellekin ajan se olis 2.9 mutta jos hyvin menee niin ehkä käyn silloin ultrassa kattoo vauvan alkua..
Anteeksi jos jollekin tulee paha mieli mun tekstistä se ei ollut tarkoitukseni.. Halusin vain kertoa teille kun olitte mun tukena täällä!!! PLUSSA tuulia puhallan kaikille!!!! :whistle: :whistle: :whistle:
 
Mimmu1984 : Sen takiahan sinne tuli mentyä, että saataisiin lähete lapsettomuuspolille. Ja se kyllä saatiin, yli vuoden tk:lla tahkoamisen jälkeen!
Ultrassa siis ei näkynyt mitään muuta, kuin yläosasta hieman laajentunut kohtu,(whatever that means) ja EI johtavaa follia... Eli, antoi minimaalisen toivon raskaudesta.. En todellakaan jaksa uskoa moiseen..

Nyt kävin apteekista hakemassa testejä lisää, kun tänä aamuna näytti negaa halpa-testistä tilattu testi.
Kotiin tultua huomasin että olikin ovistestejä.Noh, äsken tein, ja heti pärähti ruutuun niin tummaakin tummempi viiva.. :whistle:
Jotenkin outoa. Tähän mennessä en IKINÄ ole saanut ovistestiin minkäänlaista muuta merkkiä, kuin sen kontrolliviivan.
Hmmm... outoa.
Lisänä vielä se, että olo on aivan tasan tarkkaan samanlainen mitä aiemmilla kerroilla kun olen raskautunut.

Sekoan kohta! :LOL:
 
Täällä tosiaan pidellään kaikkia raajoja ristissä ja pystyssä. :LOL:

Lueskelin tuossa, että jos on PCO, niin voi olla että LH:n taso on jatkuvasti korkealla, eli ovistesteihin tulisi aina plussa... mutmut, jotenkin ihmeellistä, että nyt vasta sain ekan plussan niihin...
Ja tietysti yltiöpositiivisena mietin, josko kuuluisin siihen harvaan 2% (tms) ryhmään kenellä ovistesti näyttääkin raskauden.

Ei tod. ole yksinkertaista tämä....
Ja se myös ihmetyttää, että jos ei kerta näkynyt mitään merkkiä mistään toiminnasta munasarjoissa, niin miten ihmeellä voi tulla plussa viivoja?!?! :eek:
 
EdlaOnni mulla ei oo kokemusta miten noi ovistestit toimii raskaustesteinä, mutta mikä vaan kai voi olla mahdollista. ;> Ajattelitko milloin seuraavaksi testata? Kattelin että sulla on aika pitkä kierto menossa...

susse83 tervetuloa mukaan. Toivottavasti teillä tärppäis pian :)
 
Niillä ovistesteillä nyt ajattelin ainakin huomenna uusiksi kattoa, että millanen viiru sitten tulee.
Raskaustestiä ajattelin odotella taas ensiviikolle ainakin jos ei olo tästä mihinkään muutu.Tosin niit on tuolla kaapissa vielä muutama jäljellä, eli en varmaan pysty itseäni pidättelemään :whistle:
On joo suhteellisen pitkällä jo menossa tuo kierto!Eikä merkkiäkään menkkojen alkamisesta.
Turvottaa vain,väsyttää sairaalloisesti,rintsikat käymässä pieniksi ym...

Äsken just syötyäni otin vaihteeksi foolihapot. Nyt niit on 60kpl liuska.400ug vahvusia :D
On tullu aiemmin jo kokeiltua multitabseja ym miedompia ilman mitään vaikutusta. Jospa sit näillä...... ;)
 
EdlaOnni mullakin oli viimeks aika pitkä kierto, n. 55 päivää, en kuitenkaan ollut raskaana vaan menkat tuli ihan yllättäen puun takaa kun olin mökillä. Kyllä siinä itku pääs. ;< Mutta toivotaan että sulla olis parempi onni <3
 
Hui, olipas paaaljon lukemista kun vain viikon on reissussa.

Tervetuloa uusille.

katjahei, onnittelut plussasta!


Eli siis minut voisi myös lisäillä listaan jos vain joku kiltti viitsisi. Eli kp 17/33 yk2. Saas nähdä onko kierto yhtä pitkä kuin viime kuussa vai yllättääkö jo aiemmin.

Reissailu vähän vähentänyt peiton heilutusta, mutta on sitä jotain ehditty. Toivotaan, toivotaan! Ensi kierrossa jo aktiivisempaa kun loma loppuu ja helle toivottavasti hellittää.
 
Huomenta! :flower:
Täällä piinailen kovasti.. Eilen iltapäivällä tein huvikseni taas ovistestin, hailakkaa oli. paaaljon haaleampi viiva mitä aiemmin päivällä. Äsken tein taas uuden, ja kappas, tummaakin tummempi pärähti. :eek:
Koko aamun vihlonu välillä tuosta häpyluun yläpuolelta.. Eli, kaksi vaihtoehtoa... Joko menkat alkamaisillaan parin pv sisään, tai mieluiten tietysti tämä jälkimmäinen vaihtoehto, eli olen raskautunut.. Tosin järki jotenkin vaan sanoo ettei ole niin...
Säälittää tuo mies, siis lähinnä seksin suhteen.. Raukka tahtois vaikka 8 kertaa päivässä, ja minä sit toppuuttelen ettei vaan laimene tavara..
:LOL:

Onko teillä muuten mitään noita humpuukiuskomuksia käytössä avustamassa mahdollista raskautumista?
Ite en nyt muuta tällä hetkellä käytä, kuin greippimehua ja kintut taivaisiin tekniikkaa..
:p
 
EdlaOnni: Mulla samat tekniikat käytössä oli ku sulla... Tosin greippimehua ei tullut niin hirveän montaa lasillista aamulla juotua. En tiiä oliko sillä sitten päinvastainen vaikutus ovikseen, sillä yleensä sitä limaa tulee ja nyt ei sitten mitään tuntemuksiakaan oviksen aikaan ollu.. Meinasin myös sortuu ostamaan apteekista niitä raskausvitamiineja, mut sit jätin kuitenkin ostamatta..
 
EdlaOnni: eikös tuo plussa ovistestisä tarkoita plussaa myös siinä toisessa?

Suosittelen monivitamiinia! Siitä hyötyä tulevalle äidille ja lapselle! Foolihappoa siinä on se sama 400
mikrog kuin foolihappotableteissa!
 
21.7.2010 Keskiviikko



anu84.......................kp 95/35........................................yk 25



EdlaOnni....................kp 65/28-40..................................yv 2+



niuku.........................kp 54/44.......................................yk 11



An-nie.......................kp 30/30-35...................................yk 3
aamuhapan korppu..kp 29/30.........................................yk ?
Miipeli........................kp 28/28-36...................................yk 18
Anna-79....................kp 28/28-38...................................yk 6
mimmu1984..............kp 25/31........................................yk 2
HappyFeet................kp 22/?.........................................08/08



iloksi..........................kp 20/ ?.........................................yv 4+
Shih...........................kp 19/27-35...................................yk 6[/quote]
Tiikkis........................kp 18/33........................................yk 2
Tipetsu......................kp 16/27........................................yk 7



beabee......................kp 5/35-40....................................04/09
susse83.....................kp 2/30.........................................yk 1
 
Mimmu : Mie olen käsittänyt, että sitä mehua riittää juoda 1 lasillinen päivässä... toivottavasti en ole aivan hekusessa!

Anna : Olenhan mie lukenut tuolta, että olisi mahdollista plussata raskaus ovistestilläkin (ja sekös sai pään sekaisin), mutta en todellakaan uskalla antaa itseni nyt liikoja haaveilla. Ei sitten tipu niin korkealta. Ja kuitenkin, kyllä sen varmaan pitäis jo raskaustestissä näkyä, jos siellä jotain elämää olisi...kait. :/

Soitin tänään terkkarille, ja valitin tästä tilanteesta.Gyne on lomalla vielä ties kuinka kauan, mutta sainpas ajan lääkärille! :kieh: Toivottavasti edes jotain selviäisi, että miksi ollut kuivempi kausi.........
Voin meinaan sanoa, että ei ole normaalia edes minulle näin pitkä kierto.......

Tosiaan noista vitamiineista. Tuo mitä on miulla, on BabyPlan Foolihappo. Katotaan nyt miten vaikuttaa vai vaikuttaako mitenkään. Tuon liuskan jälkeen taas joku uusi merkki kokeiluun. :D
Saisikohan noilta firmoilta suoraan näytteitä, jos sanois että voi mainostaa sitten..... *rapsraps* ainakin säästyis rahaa.. Ja samaa voisi kokeilla ovis/raskaustestien kanssa!
 
Itsekin luin tänään netistä vitamiini asioista. Bongasin tuon Multivitan Raskaus ja Imetys purkin, jota suositellaan myös raskautta suunnitteleville. Sitä voisi ostaakin. Muita keinoja ei täällä ainakaan vielä ole käytössä.
 
Moikka. Mulla ei oo oikeen mitään kirjoitettavaa tai kerrottavaa, menkkojen loppumista odottelen. Pitäisi ostaa noita ovistestejä, mammaksi.fi vaikutti aika hyvältä, taidan tilata sieltä. Viimeksi ostin apteekista, oli kyllä ihan törkeen kallista.

Tosta greippimehusta... Mä join sitä yhdessä kierrossa pari lasia päivässä, mutta ei kyllä toiminut, limat vaan väheni ja menkat oli tosi niukat. Nyt en oikein viitsi juoda, koska syön kilpirauhaslääkkeitä, enkä tiedä, miten ne reagoi keskenään... Ja muutenkin, se on niin pahaa, että mielummin jätän juomatta ;D

Miipeli pahoittelut negasta :hug:
 
NiQ
Täällä tunkeutuisi mukaan yksi kuumeilija, mikäli vain joukkoon mahtuu :)

Nuvaring lopetettiin toukokuun lopulla tyhjennysvuotoon, siitä ekat luomumenkat kesäkuun loppupuolella, jonka jälkeen yrittäminen aloitettiin ilman muuta ehkaisyä :) eli tilanne on siis kp27/30 (?) (kiertopäiviä en edes muista mitä ne joskus heitteli 5v sitten kun olen Nuvan aloittanut... muistan vain että oli erittäin epäsäännölliset, runsaat ja kivualiaat... :( )

Kova kuume vauvasta molemmilla päällä. Nyt epälenkin, että olen alkanut kehittelemään itselleni raskausoireita :D ilmeisesti muillekin tuttua... ovista aloin tikutella lähinnä huvikseni tuossa kp11 paikkeilla ja siitä sitten joka aamu tai joka toinen aamu tuonne johonki kp22 paikkeille. Lähes poikkeuksetta sain tikkuun vaaleanpunaisen viivan kontrollin viereen... mitähän tuokin sitten tarkoittanee?? :eek:

Kp18 paikkeilla vatsakipuja päivittäin, välillä repäiseviä. Vatsa sekaisin ja nännit arat. Joka yö pitänee käydä ainakin kerran vessassa mitä pomminvarmana nukkujana en ole koskaan joutunut tehdä... ja nännit on kosketusarat. Rtestiä en ainakaan vielä uskalla tehdä, nega pelottaa. Pessimistinä ajattelen näiden oireiden johtuvat Nuvan lopettamisesta....

Kaikille kuumeilijoille oikein superpaljon plussatuulia :flower:

-NiQ-
 
Vau, onpas täällä ollut aktiivista vaikka mielestäni oon ollut vaan muutaman päivän käymättä täällä :) En oo vielä ehtinytkään lueskella tätä uutta ketjua, joten sori kaikille kun en pysty nyt kellekään kommentoimaan mitään.

Mutkin saa listalle lisätä, kp 19/28-35, yk 2. Oviksen bongasin viime torstaina, mutta valitettavasti päästiin miehen kanssa petipuuhiin ainoastaan perjantaina, joten aika heikkoa voi olla..
 
Piti ihan kattella että onko tää oikee ketjukaan, kun kirjoittelijat on niin vaihtuneet. :D

Mutta täällä siis kp30/30-35. Ovistestillä huvikseni testasin negan. Ei kyllä muutenkaan ole ollenkaan sellainen olo että mitään salamatkustajaa olisi kyydissä...
 

Yhteistyössä