onnea
poikalupauksista biana, eevaN, siisami ja VMR :flower: ihan uskomattoman paljon poikia tulossa!! samoin kuin on muuten kaksosiakin, ollaan epätodennäköisyyksien palsta =)
mä ajattelin
aloittaa äitiysloman ihan perinteisesti 30pv ennen LA:a. jos vauva meinaa syntyä ennen tai ei jaksa töissä, niin saa kyllä saikkua, eli turhaan siihen on mun mielestä lomia käyttää :saint: mulla alkaisi sitten ä-loma 19.10, jonne on vielä piiitkästi, mutta onpahan sitten pitempään lomaa toisestakin päästä.
meillä ei vauva "saa" omaa huonetta eikä juuri muutenkaan sisustusta... laitetaan varmaan pesukoneen päälle sellainen ikean 5e vaipanvaihtoalusta ja se on sitten siinä
ekat kuukaudet nukkuu nimittäin varmaan perhepetissä että pinniskin kannetaan meidän sängyn "sivuvaunuksi" varmaan reippaasti vasta v2012 puolella. mitään vaatteita tai varusteitakaan en ole katsellut, käsittääkseni niitä on esikoisen jäljiltä tosiaan vinot pinot ja ehtii kai sitä sitten syksylläkin
sitäpaitsi kun just muutetaan, niin ei tod kannata alkaa järjestellä tässä vaiheessa vauvanvaatteita...
esikoinen sen sijaan saa oman huoneen 3vkon päästä, kun muutetaan ja sen sisustamista oon suunnitellut ja tilaillut huonekaluja ym. netistä muuten löytää aivan ihania tuotteita lastenhuoneeseen, tsekatkaapa esim.
Lastenhuone tai
Sisustus ja Huonekalut - ON24 Sisustustavaratalo (ja tuolta lasten maailma)
esikoisen huoneen lisäksi pitäis tässä sisustaa myös työhuone, meidän vanhempien makuuhuone, olohuone, eteinen ja keittiö..
"vähä" hommia mut sinällään kivaakin.
paavopesusieni ja varvas82 ikävän kuuloinen tuo tulehdus
toivottavasti ei silti häiritse jatkossa(kaan) kovasti.
diinulle tsempit flunssan voittamiseksi!
tytti83 täällä myös heräillään öisin suonenvedon takia
ei auta enää edes lisä-magnesium, jota syön iltaisin. mitähän sitä keksisi?
ignissalle ja anzulle jaksuja työttömiin päiviin... itsestä tietysti tuntuu että todellakin saisi ajan kulumaan kotonakin, mutta ei se taida ihan niin mennä, jos se olotila jatkuu esim. useamman kuukauden : /
samaha mun veikkaus on että tämäkin
vauva syntyisi lähellä LA:a tai vähän ennen, kuten esikoinen. muutenkin tuntuu mitenkäs tämä raskaus menisi muutoin kuin samoin kuin esikoisenkin kanssa, eli että saadaan taas minivauva, ravataan kättärillä kasvukontrolleissa, seurataan verenpaineita jne (mulla oli viimeksi raskausmyskytyksen oireita, sukurasite...).
huomenna ois
neuvola, jossa saan minäkin KELAn paperit täytettäväksi =) siitä tulikin mieleen, että onko täällä muita alle 3v lasten äitejä jotka arpoo hakeako äitiyspäivärahaa viimeisimmän vahvistetun verotuksen mukaan vai sen mukaan mitä sai esikoisestakin? laskeekohan ne KELAlla automaattisesti kumpi on äidille parempi vai miten? mulla menee aika samoihin v2009 ja 2007 tulot/verotus : /
t. manna8 + "elma" 22+0 (POKS) :heart: