huomenta mammat pitkästä aikaa
täällä takana kaikenlaista, ei ole ollut intoa eikä toisaalta mahdollisuuttakaan kirjoitella, kun muutettiin ja oltiin nettipimennossa... mutta,
muutto on nyt takana ja uusi koti aivan huippuihana :heart: kaikki uutta ja toimii, ja pikkuhiljaa sisustetaan just sellaiseksi kuin halutaan. uskomatonta myös että ollaan ihan helsingin kantakaupungin alueella, mutta silti on tosi rauhallista! mä olen tästä niin onnellinen =)
muuten omaan napaan kuuluu vähän huoliakin (taas vaihteeksi)
supistelee, tulee vähän vuotoja väliin (ne on pelottavia) ja viimeisimpänä eilen neuvolalääkärissä todettiin, että verenpaine noussut kaakkoon. sain sitten kiireellisen lähetteen kätilöopiston äitipolille, kun alkaa olla näitä ennenaikaiseen synnytykseen viittaavia merkkejä vähän liikaa. korkea verenpainehan on usein merkki alkavsta
raskausmyrkytyksestä jepjep, sepä tästä vielä puuttuikin... eli mun elämään kuuluu nyt ravaamista kontrolleissa, eilen lääkäri, tänään labrat (otetaan "iso verenkuva"), huomenna äitipoli (sisätutkimus + ultra + sydänkäyrät), maanantaina taas neuvola (verenpainekontrolli) jne. toivottavasti jatkavat myös saikkua huomenna, en tosiaan edes ehtisi tässä töissä käymään. tässä ollaan siis kohta kolme viikkoa oltu saikulla.
sain muuten myös ohjeistuksen alkaa vauvan
liikelaskenta. onko muille jo samasta puhuttu? eli 10 liikettä pitäisi tuntua tuntiin. väliin tuo kyllä täyttyy helposti, mutta ei tosiaan joka tunti, ainakaan jos en erikseen niitä tunnustele ja mene pötköttelemään.
joo, mulla on lukematta nyt jotain 6 sivua varmaan tätä palstaa, että pahoittelen kommentoinnin vähyyttä :ashamed: yritän päästä taas mukaan juttuihin, kun alkaa tosiaan nää nettiyhteydet ym olla kunnossa. tuo muutto vaan vei kaiken ajan ja energian, joka muutenkin oli hiukka vähissä näiden huolien takia...
sannuska80:lle kuitenkin isot onnittelut rouviintumisesta :flower: ihanalta kuulosta teidän häät ja kaikki =)
ja voisiko joku kertoa miten löydän sen
facebook-ryhmän? käyn fb:ssa yleensä päivittäin muutenkin, niin ois kiva lukaista kuulumisia sieltäkin
t. manna8 + elma 26+1 :heart: