Minäkin täällä ahkerasti kurkin kuulumisia, mutta oikeesti harvoin jaksan edes kirjautua...:ashamed:
Kelan paperit olen itse kans edellisviikolla laittanut vasta eteenpäin, eli palkkojen kautta Kelaan menee. Saas nähdä kauanko kestää. Ja vaikka siis kolmas tulossa, niin pakkausta odotellessa
Pitäähän sitä jotain muistoa myös tälle pikkumiehelle jäädä, kun edellisilläkin on ja aikalailla poikavärejä tossa pakkauksessa taas on...Tai ainakin osa...
Hankinnoista Meillä toki vaatetta jo entuudestaan olisi ja pojalle nimenomaan, mutta arvatkaas vaan olenko käynyt alesta ostelemassa kaikkea kivaa pikkuherralle. Vaunut on kyllä aikalailla elämää nähneet (on kuitenkin Brio Kombit vm.2004), vaikka uusina ostetut, mutta kahden kanssa ajeltu ja taatusti käytetty
Mutta ajattelin kuitenkin, että niillä nyt mentäis, kun onhan se kova kantokoppa kuin uusi. Meillä molemmat pojat syntyneet joulukuussa ja noin 5kk-6kk iässä on otettu koppa pois ja rattailla menty. Toki poikien ollessa pieniä, oli käytössä vanhat Emmaljungan tuplat ja niistä on nyt ylimääräiseksi jäänyt musta Emman kantokoppa/lämpöpussi. Kaikki visusti tallessa
Kantoliinat on (rengasliina ja pitkä), mutta niistä lähinnä tuota rengasliinaa käytin tuon nuoremman kanssa silloin vauvana. Vasta kun oli jo isompi, eli yli 6kk aloin pitkän liinan kanssa mm kauppareissut heittää.
Kestovaipoista Päätin nyt pari kuukautta sitten, että jos sitä nyt uskaltaisi oikeesti jo kokeilla kestoilua
Kakkosen kohdalla sitä mietin, mutta toinen oli viel kans vaipoissa 2v ja risat ja sitten ei vaan jaksanut. Nyt olen miettinyt ja hankkinut kankaita, jos vaikka yrittäis itsekin ommella. Alkuun meinasin kokeilla harsoja/sisävaippoja + villiksiä/PUL-kuoria. Paikalliselta kierrätyskeskukselta ostin "sikana säkissä" 18 kpl ImseVimsen (paljastui kun avasin) sisävaippoja, joista osa ihan uusia, osa käytetty hintaan 6e, joten mielestäni en niistä hirveesti maksanut - vaikka olisikin ihan toimimattomia
Ja 4x ImseVimsen PUL-kuoret oli 2e (uusilta nuo näytti). Kaikki siis lienevät olleen aijemmissa äippäpakkauksissa. Villahousuja saa äitini nyt neuloa, kun itse yritän saada parhaan ystäväni lokavauvalle villapuvun aikaiseksi ja muut tykötarpeet - meni vaan hankalaksi, kun eivät tiedä kumpi tulee ja haluan tehdä ei-neutraalin tälle vauvalle (edelliselle tein nimittäin neutraalin). Joten tulee tyttöväriä ja enemmän poikaväriä, kaksi settiä
Ja kun se projekti on valmiina, niin sitten saumurin kimppuun
Työt vaan häiritsee vapaa-aikaa =D
FB Laitoin kanssa minäkin viestiä Bianalle, jotta jos mukaan pääsisi. Useammin tuolla tulee FB oltua, kuin täällä kirjautuneena
Vaikka ikälopuksi tässä seurassa itsensä tuntee =D
( . ) ...
siis oikeesti Mun maha on nyt ihan viikossa pullahtanut aivan valtavaksi ja suoraan eteenpäin sojottaa =) Ylipainosta on kertynyt mieletön vauvamaha
Moni kyllä ihmettelee, kun kuulee, että marraskuussa olisi vasta tulossa tää heppu maailmaan. No,
sokerirasituksessakin kävin ja arvot normaalit, niinkuin on olleet edellisissä raskauksissakin. Painoa tullut nyt raskauden aikana 4-5 kiloa, eli ihan tyytyväinen olen, kun alkupainoakin reippaasti on. Ens keskiviikkona on seuraava (toinen) lääkärineuvola ja ihan mielenkiinnolla odotan kuulumisia sieltä. Kaveri ainakin on jonkunasteinen ADHD tuolla massussa ja nytkin on melskannut koko ajan ihan hirveesti. Muistuttaa tuota meidän esikoista (joka muuten aloittaa tiistaina koulun...:O) ja on varsin rämäpää ja temperamenttinen kaveri. Tai sitten tää pikkuherra on vielä hurjempi tapaus
Pikkupirkko ja pikkumies 26 + 3