FB-ryhmää kannatetaan! Ja sinne ehdinkin jo
(Kuin kivaa, uutta ja jännää!
)
Hankinnoista, MÄ SAAN TÄNÄÄN VAUNUT!! Vähän reilu 500 maksoi Virosta, sieltä Beebikeskuksesta, ne Emmaljungan City cross rattaat ja ilmeisesti jalkapeite, mies ei ollut ihan varma mitä osti, mutta illemmalla selviää
City-koppa maksoi saman verran kun Suomessa(???), joten se jäi sinne ja metsästetään se sitten alennusmyynneistä! Ollaan tähän mennessä ostettu 18euron turvakaukalo+telakka ja 25e hoitopöytä, ja saadaan ilmaiseksi pinnasänky ja sitteri miehen sukulaisilta, joten mun mielestä voidaan käyttää meidän koko loppu budjetti rattaisiin, eikös?
Eipä tarvi olla ostamassa seuraavalle uusia! Vaatteeita oon ostellut kirppareilta ja alennusmyynneistä, aika laajaa kokovalikoimaa ja ihan hyvin alkaa olemaankin, varsinkin kun tulee vielä äippäpakkaus.
Kelaan pistin paperit pari viikkoa sitten, ja nyt luki kelan netissä, että parin viikon sisällä tulee äippäpakkaus postiin!
Päivärahoista ei ollut mitään mainintaa, kun odottelen vielä työnantajalta todistusta maksetusta palkasta, jos saisi vähän enempi sitten
Lävistyksistä, mulla oli perinteiset huulessa ja kielessä joskus, mutta otin parin vuoden jälkeen molemmat pois. Oli ne sen hetken hauskaa, vielä ottaisin traguksen ehkä joskus, ei mikään ehdoton hinku kyllä enää siihenkään
Mainitsinkohan jo, että
sokerirasituksen tulokset normaalit, hienosti alle sallittujen! Eli olen taas onnellisesti vain läski!
Helmi & Mörkö:heart: 27+0