Meillä on kans manduca joka päiväisessä käytössä, kun tehdään minilenkki koiran kans aamuisin. Ja mä oon kantanu etupuolella, kun en yksin saa sitä selkään viritettyä :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:Meillä on kans manduca joka päiväisessä käytössä, kun tehdään minilenkki koiran kans aamuisin. Ja mä oon kantanu etupuolella, kun en yksin saa sitä selkään viritettyä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Nooan mitat päivitetty =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:Mä laitan tännekin puolelle meitin neitin 1-vee mitat...
Pituus 73,7cm ja paino 8460g
Bamse ja Leona (ylihuomenna 1v.)
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Mei yö ol ku vanhan kertausta...ensimmäisen 3h unien aikana heräs jo 4 kertaa vaik maidottomalla r.valiol nukku ekan pätkän 4-5h heräämättä.
No tietää sit taas varautuu noihi huutoihi ja merkataan ylös ni saadaan kerrottuu mitä toi maitoaltistus meille tekee.
urs ja Viljami 1v 10pvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Mei yö ol ku vanhan kertausta...ensimmäisen 3h unien aikana heräs jo 4 kertaa vaik maidottomalla r.valiol nukku ekan pätkän 4-5h heräämättä.
No tietää sit taas varautuu noihi huutoihi ja merkataan ylös ni saadaan kerrottuu mitä toi maitoaltistus meille tekee.
urs ja Viljami 1v 10pvää![]()
Toi on kyl oikein kidutusta. Jos toinen on tyytyväisempi ilman sitä maitoa, miksi se altistus pitää jo nyt tehdä?! Koitahan jaksella :hug:
Mitäköhän mä täällä teen? Mulla on vielä vauva B) Viikko vielä!!
Tein muuten eilen loistolöydön kaupasta: IMUKUPPILAUTANEN! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu RautaPerse:Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:Mä laitan tännekin puolelle meitin neitin 1-vee mitat...
Pituus 73,7cm ja paino 8460g
Bamse ja Leona (ylihuomenna 1v.)
Kuinka likat kasvaakin samoilla käyrillä =) (2cm ero,taas?)
Niiden pitää kyllä tavata joskus toisensa B)
Alkuperäinen kirjoittaja Tiktu:Meillä on kans Manduca ja sit vielä kantorinkka (muistaakseni Graco jotakin).