P123 Ei tämä kierto ainakaan yrityksen osalta poikennut edellisestä mitenkään. Ainoa mikä oli erilailla niin aloitin vehnänalkioöljyn ravintolisänä. Greippimehu oli nyt tauolla kun en sitä muistanut ostaa ja Terolutit jätin loppukierrosta ihan omin lupineni pois
Oviksen tikutin kp 15 ja epäilen sen irronneen kp 16 aamulla,silloin oli ainakin kipuja. Hempeilimme kp 15,16 ja 17 muutoin on ollutkin aikas hiljaista. Eli me yleensä sit petrataan noina tärppipäivinä.
Oma olo poikkesi taas edellisistä siten että yleensä oviksen jälkeen mulla ei oo oikeestaan mitään tuntemuksia masulla. Menkkainen olo alkaa 1-2pvää ennen vuotoa ja lämmöt laskee sitä ennen.
Tässä kierrossa mulla taas on ollut oviksesta lähtien kummallisia tuntemuksia masulla...nippailuja,jomotusta ja paineen tunnetta. Menkkainen jomotus alkoi viikkoa ennen varsinaista vuotopäivää ja ihmettelinkin että nytkö jo alkaa!!
Lämpöjä oon mittaillu nyt loppukierrosta ja ne ei ole laskenee,päin vastoin jopa nousseet enemmän. Ja rintojen arkuus ei kadonnut niinkuin yleensä ennen menkkoja tapahtuu. Mulla kipeytyy nännit aina oviksen aikaan ja sit ennen menkkoja se kipu häviää. Nyt on olleet ihan kosketusarat edelleen.
Pahoinvointi mulla alkoi muutama päivä ennen menkkoja ja sitä ennen on ollut ihmeellistä hengenahdistusta. Oon kyllä ollu koko ajan flunssassa!!
Ja väsyny oon ollu kans mutta laitoin senkin flunssan piikkiin.
Jotenkin mulla oli sellainen hassu tunne että nyt tärppää ja varmasti jotain masussa on tapahtunutkin =) :heart:
Nyt vaan pelottaa että kesken menee kun testiin tuli vaan haamu :ashamed: