<3<3<3KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT<3<3<3

Niin,taitaa tuo Kn olla myös yksilöllinen eikä kannattaisi tuijottaa miten se toisilla on käyttäytynyt ;)
Jotenkin olen kuitenkin tullut sellaiseen kuvitelmaan että sen tulisi olla kova?! Ja kaiken järjen mukaan tietysti kiinni?!
Yleensä tuo kn on itselläni kova ja alhaalla ei hedelmälliseen aikaan. Joko kiinni tai saattaa olla hieman auki.
Ovisaikaan sitten kn nousee ylös ja aukeaa niin että sormenpää mahtuisi varmaan sisään (en tietenkään työnnä) :whistle: Ja lima on kirkasta ja venyvää.
Mutta nyt en sitten kuollaksenikaan muista millainen se on ennen menkkoja ollut ennen :headwall:
Nyt se on kuitenkin noussut ylös,oli jo eilen ja tuntuu aika pehmoiselta. Suu oli ainakin aamulla kiinni.
Ota näistä nyt sitten selvää :whistle:
Mutta menkat ei ole vielä alkaneet, eikä siltä tunnukkaan kuin hetkittäin mutta silloin aika voimakkaana. Tänään on myös hieman vihlonut ja nipistellyt! On tää kummaa...
 
Plääh, alusta alkoi mun kiertoni eli 1/28-30. No, ei kai tässä muuta kuin uutta yritystä kohti. Mies oli aikas pettynyt :/ Se niin jo oli varma mun raskautumisestani, mutta eipä voi mittään. Nyt sitten keskityttään vaan siihen meidän tulevaan juhlapäivään ja katsotaan sitten hääyönä jos jaksettais laittaa vauva alulle
:D
 
Jennyli Plussa toiveita...hatun nosto maltillisuudellesi :D ,
Toukotuuli Plussa tuulia hääyölle.


Itse olen matami malttamaton ja taas eilen testailin taas...kp.21/jotain maan ja taivaan välillä. pp 10, haalean haalea haamu tuli...
Tiedä nyt sitten ollakko vaiko eikö olla, kun jouduin testaamaan eri testillä (unistep), kun ne millä olen 2 haamua plussannut, (loppunut).
Taustalla tässä kierrossa siis kaksi haamua (clomin ja pregnylin jälkeen) epäilen niiden johtuvan pregnylistä ja liian aikaisesta testauksesta.
Oireina palelua (iltaisin) ja rintojen kipeytymistä (kylläkin olen flunssassa), joten lämmöistä en voi olla varma kummasta johtuu. Pahoinvointia ei ole, kuten 2 edellisestä jo näillä viikoilla, joten tätiä luultavasti odotellessa.
Vielä uusi testaus 24.1, jolloin pitäisi olla selvää onko haamu vai +.

Plussa onnea kaikille :heart: :attn:
 
Kopsaan toisesta pinosta...

Huomenta |O
Tein tänäaamuna ovistestin kun olo on ollut niin kurja jo muutaman päivän ja plussa pamahti ruutuun heti :eek:

Menkkojen olis pitänyt alkaa eilen mutta vielä ei ole alkaneet!! Toiveet siis on noussut aika korkealle...josko nyt olisi pieni rakas kyydissä :heart:
Onko kokaan muu plussanneista kokeillut ovistestiä?

Oireita...
-Lämpö vaan nousee, eilen parhaimmillaan 37.9
-Hirvee vilu,välillä kuuma
-Nännit edelleen kosketusarat ja muuttunu tummiksi
-Emätin on mielestäni tummempi
-Väsymys
-Hengenahdistus ja tihentynyt syke
-Nyt 3tta päivää huono ja etova olo. Mikään ei oikein maistu, enkä pysty polttamaan tupakkaa
-Masuoireita ollut oviksesta lähtien mutta nyt jomotellut ja nipistellyt enemmän
-Ihoon ei ole tullut yhtään finnejä niinkuin yleensä ennen menkkoja

Huomena testaan jos menkat ei tänään ala!! Pitäkää peukkuja ;) :heart:

 
Voi vitsit Jennyli olet kyllä sisukas tuon testaamisen suhteen. Kuulostaa kyllä tooooosi lupaavalta! Peukut pystyyn että huomenna täällä olisi kivaa luettavaa.

Myös Vilverille että plussa vahvistuisi

Ja Pakanamaankartalle varoivainen onnen toivotus ja että plussa vahvistuisi =)

Toukotuulelle
:hug: .


Itselläni Dpo 9, Terkuin P123
 
Heippa kaikille!

Voi kuinka ihania uutisia täällä Jennylillä ja Vilverillä sekä Pakanamaankartalla :heart:
Minun ystäväni oli testannut ovistestillä, ja nyt on menossa jo kahdeksas raskausviikko .

Itsellä on niin tylsä vaihe taas kierrossa menossa. Menkat on vieläkin meneillään, toiv huomenna ois jo vimppa päivä. Sitten odotellaan että pääsen tikuttelemaan. Toivottavasti osattais ottaa tässä kierrossa yritys rennommin.. Harmittaa vain kun itsellä on nyt aika kova stressi työhommien takia, joka varmasti kans vaikeuttaa raskautumista. Minen ala.

Mutta Mukavaa viikonloppua kaikille =) ja plussatuulia ++++

 
Jennylille ISOT ONNITTELUT Mahtavan näköinen plussa.


Toivotaan, että ensi viikolla minullekin piirtyy samanlainen kunnon plussa, ettei vaan ollut kemiallinen tai pregnyl +

Muille vällyjen vipinää ja jaksamista odotteluun :D
 
Vilver kuvassa on ovistesti :D Mutta toivottavasti huominen r-testi olisi yhtä komea *haaveilee* :heart:
Menkat ei ole vieläkään alkanut (kopkop)!!

Toivottavasti sinulla plussa vahvistuisi ja kaikille muillekin roppa kaupalla +++++++++++++++onnea :hug: :heart:
 
J84
Jennyli, mä oon täs käyny kurkkiin vähän väliä, et josko oisit sortunut testaamaan :p En oo ikinä jännittäny kenenkään palstalaisen puolesta näin paljon, kuin sun :D Johtuiskohan siitä et ollaan oltu samaan aikaan pinoissa jännäämässä. Ja tuossa päivittäjän pestissä on kyl jotain taikaa... ;)

Täältä tulee sulle aamua varten paaaaljon ++++++++++ :whistle:
 
Jennyli - listasitkin jo oireitasi, mutta minua kiinnosta että mikä asia on selkeästi erilaista kun edellisissä kierroissa?

Sun tilanne on kyllä todella lupaava, muistatahan heti tulla kertomaan uutiset :D


P123 ja dpo 9
 
Huomenta |O
En saanut enää unta joten oli pakko nousta tekemään se hiivatin raskaustesti ;)
Ja niinhän siinä kävi että en sillä kyllä juhlimaan pääse :ashamed:
Ensin näytti että negahan sieltä tulee mutta testiajan sisään siihen piirtyi hento haamuviiva tai sitten se ns. viivanpaikka mitä en ole ikinä saanut!
Mielestäni viiva oli punertava ja hetken päästä väri alkoi siitä hieman leviämään :/ Ja mulla on kuiten herkkä 10-testi että kyllä näillä päivillä pitäis vahvempi viiva tulla?!
Laitan kuvan...ei siitä paljoa selvää saa mutta klikatkaa isommaksi.



Oireita on edelleen...voisiko kyseessä olla kemiallinen?!
Jotenkin surku mieli nyt, olin NIIN varma :'(
Täytyy nyt rauhoittua ja testailla uudestaan vaikka huomena. Toivottavasti se tädin älykääpiö osaa pysyä poissa!! :kieh:
Lämmöt oli vielä aamulla 37.6!
 
Hei, vaan kaikille!

Tässä uusi ilmoittautuja tähän pinoon. Ennestään neidit 3,5- ja 5,5-vuotta. Kolmas haaveissa, vaikka vielä vuosi sitten olin toista mieltä. Kierukan otin pois 10.12 ja siitä lähtien yritystä. Nyt olis sitten yk 2 ja kp 2/?. Kierron pituus on hieman hukassa, sillä kierukan kans 31 pvä ja eilen alkoi kp:llä 26.

Onnitteluja kaikille plussanneille! :flower:
 
P123 Ei tämä kierto ainakaan yrityksen osalta poikennut edellisestä mitenkään. Ainoa mikä oli erilailla niin aloitin vehnänalkioöljyn ravintolisänä. Greippimehu oli nyt tauolla kun en sitä muistanut ostaa ja Terolutit jätin loppukierrosta ihan omin lupineni pois :whistle:
Oviksen tikutin kp 15 ja epäilen sen irronneen kp 16 aamulla,silloin oli ainakin kipuja. Hempeilimme kp 15,16 ja 17 muutoin on ollutkin aikas hiljaista. Eli me yleensä sit petrataan noina tärppipäivinä.

Oma olo poikkesi taas edellisistä siten että yleensä oviksen jälkeen mulla ei oo oikeestaan mitään tuntemuksia masulla. Menkkainen olo alkaa 1-2pvää ennen vuotoa ja lämmöt laskee sitä ennen.
Tässä kierrossa mulla taas on ollut oviksesta lähtien kummallisia tuntemuksia masulla...nippailuja,jomotusta ja paineen tunnetta. Menkkainen jomotus alkoi viikkoa ennen varsinaista vuotopäivää ja ihmettelinkin että nytkö jo alkaa!!
Lämpöjä oon mittaillu nyt loppukierrosta ja ne ei ole laskenee,päin vastoin jopa nousseet enemmän. Ja rintojen arkuus ei kadonnut niinkuin yleensä ennen menkkoja tapahtuu. Mulla kipeytyy nännit aina oviksen aikaan ja sit ennen menkkoja se kipu häviää. Nyt on olleet ihan kosketusarat edelleen.
Pahoinvointi mulla alkoi muutama päivä ennen menkkoja ja sitä ennen on ollut ihmeellistä hengenahdistusta. Oon kyllä ollu koko ajan flunssassa!!
Ja väsyny oon ollu kans mutta laitoin senkin flunssan piikkiin.
Jotenkin mulla oli sellainen hassu tunne että nyt tärppää ja varmasti jotain masussa on tapahtunutkin =) :heart:
Nyt vaan pelottaa että kesken menee kun testiin tuli vaan haamu :ashamed:
 
Tervetuloa Indo.
Jennyli Kyllä tuo mielestäni selkeä haamu on ja jos testaat muutaman päivän päästä uudelleen niin on varmasti vahvempi :) Kaikki oireilutkin sulla on niin selkeitä. Äläs nyt murehdi keskenmenoa kun noin selvästi vaikuttaa asukas olevan masussa. Onnea, onnea kovasti ja kaikkea hyvää odotukseen! :heart:
 
Jennylille varovainen onnen toivotus haamusta :heart: Ymmärrän toki huolesi viivan hailakkuuden suhteen, sinuna testaisin tietty heti huomen aamulla uudestaan :) Eiköhän se sieltä vahvistu :).

Mitenkäs pakanamaan kartan ja vilverin tilanteet etenee? Joko testasitte vahvat plussat?

Indolle tervetuloa mukaan kuumeilemaan. Mukavaa että joukko kasvaa.

Itse testasin tänään tyylipuhtaan negan, mutta päivätkin on vasta dpo 10 ovisplussasta, (ekasta sellaisesta, viime kierrossa niitä tuli 3, mutta tässä kierrossa lopetin tikuttelun ekaan plussaan)joten kirvestä en vielä kaivoon heitä.

Terkuin P123 ja dpo 10
 
Huomenta |O
Että mä alan oleen kyllä oikee kävelevä zombie |O Meillä sairastetaan edelleen ja oon vielä keskiviikkoon asti poikien kans kotona. Yöt on ollu nyt tosi huonoja 4 päivää ja näin oudokseltaan se tuntuu rankalta |O Meillä kun on nukuttu 2-vuotta jo yöt läpeensä!

Mä tein aamulla uuden testin, tuon Onni-testin eikä viiva kyllä vahvistunut :/ Mikähän siinä on herkkyys kun pakkauksessa ei lue?! Ette varmaan ees nää tossa testissä mitään :$

Mutta testiajan sisään siihen tuli kyllä punainen haamu. En nyt tiedä mitä ajatella?! miksi tuo r-hormoni on vielä noin vähäistä?!
Näyttääkö testi esim. kohdun ulkoisessa tai tuulimunassa haamua vai kunnon plussaa?!
Lämmöt on kyllä edelleen koholla,aamulla miltei 38!
Näin jopa unta että testiin tuli komea tumma viiva mutta pah! :/
Huomena teen sitten sen Prediktorin ja sen ohjeissa luki että mikäli testiruutuun tulee haaleakin viiva niin se tarkoittaa raskautta!

olo oli kyllä eilenkin niin messevä,yöök :x Että kyllä tuolla jotain kuitenkin on tapahtunut!
 
Ainiin, haluaako joku jatkaa tätä onnekasta päivittäjän pestiä jos nyt niin onnellisesti käy että pieni on kyydissä?
Tässä täytyy olla jotain taikaa sillä edellinen päivittäjä plussasi heti ja nyt 2kk jälkeen näyttäisi itsellänikin aika lupaavalta ;) :heart:
 
Heippa.

Jenni - tuo on jo aivan selkeä plussa!! :heart: ONNEA!!

Pakanamaankartalle :hug:

Ttuntuu jotenkin siltä että perässä tullaan. Lämmöt on jotenkin liian alhaalla, vaikkakin ovulaation osoittavat, mutta ainakin viime raskaudessa olivat korkeammalla.

Tänään tuli kanssa puhdas nega. Ei siis isukki saanut syntymäpäivälahjaa. :( Nyt luulen etten testaa ennen menkkoja. Sääsätänpä loput testit ensi kiertoon. (sain monta vanhentuvaa testiä kaverilta). Nyt jo vähän harmittaa, vaikka periaatteessa tsaannsseja vielä onkin..

Mutta olen Jennyli onnellinen puolestasi :D

Terkuin P123 ja dpo 11
 
Mä pomppaan taas tähän pinoon :) ei mun pitänyt pinoutua eikä yrittää enää kolmattakaan, mutta tässä sitä taas ollaan :D
Viimeksi täällä roikuin kesällä ja nyt taas. Mitään kiertopäiviä en osaa sanoa, koska omasta mielestäni minulla ei oo ollut kuukautisia puoleen vuoteen. "yrityskierto" on sitten ensimmäinen, kun aiemmin on ollut ehkäisy käytössä. Nyt sitten pohditaan, että voikokaan sitä tulla raskaaksi ilman kuukautisia (tuskin) joten mä vaan testailen aina silloin tällöin. Viimeksi tein testin reilu viikko sitten ja ajattelin taas testata varmaan tällä viikolla, sillä joulukuussa oli jotain vuotoa ja sen jälkeen olin tuntevinani oviksen, tosin taidettiin siitä vähän miehen kanssa myöhästyä. Sitten sinä päivänä kun kuukautisten olis pitänyt alkaa (eli sopiva aika siitä joulukuun vuodosta) tuli kerran vähän verta paperiin, muttei sen ihmeellisempää ja se loppui siihen. En mä tiedä, jotenkin ihan sekaisin tuntemustensa kanssa, mut eiköhän tähän jotain selkoa saa.

Jennyli varovaiset onnittelut plussasta :heart: kyllä mä nään ainakin ihan selkeän, vaikkakin haalean, viivan :) mulla oli kakkosesta samanlainen ja hieman vahvemman viivan sain vasta 2viikkoa (!!!) siitä kun tuli eka tollanen tosi haalea ja silloinkaan se ei ollut niin vahva kuin esikoisesta heti kun testasin.
 

Yhteistyössä