Mä en kans ollut muissa ketjuissa käynyt edes lukemassa, eilen piti sit käydä vähän vilkasemassa...aika hullua menoa tosiaan. Saahan sitä riidan näköjään mistä vaan. Tarkoitan nyt sitä niiden riitelyä siitä mikä on yliaikainen. Voin jo nyt selventää sen tänne, ettei meidän tarvi sitä sitten hormoneissamme ihmetellä, että yliaikainen on vasta kun viikot on yli 42+0. Sitä ennen on yliaikaisuuden uhka ja eri sairaaloissa aletaan seuraamaan tarkemmin varmaan vähän eri päivinä. Tuo "yliaikaisuuskäynti" (meidän sairaalassa jo 41+5) on siis vaan puheeseen tullut termi uhkaavan yliaikaisuuden kontrollista. Eli näin. Mutta mun puolesta puhukoot ken lystää menneensä yliajalle kun tuo maaginen 40+0 on ohitettu
Vauva-asioita: Mua on tänään supistanut ja väsyttänyt taas jotenkin enemmän kun ennen. Ei ne supistukset ole kipeitä, mutta inhottavia. Ne muuten tulee selvästi näköjään helpommin aina sillon jos on virtsarakko täynnä! Kai se sen verran ärsyttää sitä kohtua sitten.
Mä haluisin mennä johonkin mammajoogaan tai mammauinti olis ollu ihan paras, mutta täällä ei kai sellasta tänä vuonna ole
Kukkis ja pieni 19+2
Vauva-asioita: Mua on tänään supistanut ja väsyttänyt taas jotenkin enemmän kun ennen. Ei ne supistukset ole kipeitä, mutta inhottavia. Ne muuten tulee selvästi näköjään helpommin aina sillon jos on virtsarakko täynnä! Kai se sen verran ärsyttää sitä kohtua sitten.
Mä haluisin mennä johonkin mammajoogaan tai mammauinti olis ollu ihan paras, mutta täällä ei kai sellasta tänä vuonna ole
Kukkis ja pieni 19+2