Kiitos kaikille käynnistysvinkeistä!! Tää palsta on kullanarvoinen kun hätä on suurin! =) :flower:
liinu83 ja muut vielä yhdessä kasassa kärvistelijät: mulla samoja tuntemuksia, rupeaa olemaan hermo tiukemmalla kun odottelu vaan venyy. Eilen tirautin itkutkin kun olin niin turhautunut. :ashamed: Ei pitäis tuijottaa la:ta, mut ois se kiva et vaavi tulis suunnilleen "sovittuna" aikana.
Synnytys ei vielä jännitä, paniikki iskee varmaan sairaalaan lähtiessä...
Muuten samanlaisia ajatuksia, meneekö kaikki hyvin, saanko synnyttää alakautta, voisinko pärjätä ilman piikkejä sun muuta lääkkeellistä kivunlievitystä.
majj ja Merika: oon kanssa kuullut ettei risiiniöljy oo kaikkein parhaita keinoja. Yks tuttu vaan suositteli. Ehkä jätän kokeilut sikseen ihan vauvelin takia...
Ronya Royce: vadelmanlehtiteestä: kiitti vinkistä! =) Mistä tota ihmeainetta saa ostettua? Kävin kurkkaamassa lähi-Prismassa ja CityMarketissa mut ei löytynyt... Mikä kauppa tota myy?
Eilen siivoilin urakalla, kokeilin jalkojen vyöhyketerapiapisteiden hierontaa, rintojen hierontaa, ja saunoin siihen päälle. Sainkin aikaan joitain kunnon supistuksia, tosin ei mitään kovin kivuliaita tai säännöllisiä, mutta sitten kaikki synnytyksen alkamismerkit loppui siihen. Täytyy vaan odotella.
Kolmannen S:n suhteen ei taida olla toivoa. Mies vihjaisi ettei oo innokas nyt loppumetreillä harrastamaan sänkypuuhia. En tiedä raivostuttaisko vai naurattaisko kun johtuu varmaan siitä et pelkää häiritsevänsä vauvaa tai et vauva "kuuntelee" vieressä. :/
Aamulla taas heräsin siihen että vauveli tyytyväisenä potkiskelee mahassa. Vähän oli pettynyt olo, varsinki kun näin hassua unta että heräsin aamulla vauva kainalossa, oli unessa syntynyt mun huomaamatta.
Tänään päätin ottaa erilaisen taktiikan, otan ihan rennosti enkä tee muuta ku lököilen vaan. Josko avittais synnytyksen käynnistymistä, kun yleensähän synnytys yöllä alkaa kun lepäilee.
Sinuhe: susta ei oo kuulunut, joko oot päässyt synnyttää?
Kovasti tsemppiä kaikille lähiaikoina käynnistykseen meneville!!!
Ja toivotaan paljon suppareita meille kaikille kärvistelijöille!
Tupuna ja masuasukki 40+2