2vuotias

Eihän sitä pitäis tietenkään vertailla, mutta olis mukava tietää et minkä pitusia teidän 2 vuotiaat on?
Meillä tyttö 88cm pitkä ja jotenki loukkaa se ku monet sanoo että "ompa iso kaksi vuotiaaksi" :\| Jokainen lapsihan kasvaa omaan tahtiin joten mun mielestä se ei oo niin kauhee ihmettelyn aihe.

Mulla on 2-v poika, joka oli tasan 2-vuotiaana 92,5 cm ja nyt runsas puoli vuotta myöhemmin hän on 99,5 cm... Kaupan vaatekoon mukaan muka kohta jo 3-4 vuotias... Että pituutta kanssa riittää. Pojan kohdalla sitä nyt ei osaa ottaa lainkaan minään, tyttöjä tietenkin perinteisesti pidetään pienempinä (mikä ei ole totta varsinkaan nykylapsien kohdalla).

Minä olen itse suht pitkä (173 cm) ja olen ollut sitä myös 2-vuotiaana (91 cm), siskoni oli 2-vuotisneuvolassa 93 cm! nyt aikuisena hän on toki pitkä nainen (176 cm) mutta ei lainkaan pisimmästä päästä enää.

Anna ihmisten ihmetellä! Kateellisia pätkiä =) Ei vaan, sen verran "ongelmia" asia saattaa tuottaa, että monet luulee lasta vanhemmaksi kuin on, ja siksi odottavat häneltä myös vanhemman lapsen käyttäytymistä... =(

Katiaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 08:24 vieras kirjoitti:
Eihän sitä pitäis tietenkään vertailla, mutta olis mukava tietää et minkä pitusia teidän 2 vuotiaat on?
Meillä tyttö 88cm pitkä ja jotenki loukkaa se ku monet sanoo että "ompa iso kaksi vuotiaaksi" :\| Jokainen lapsihan kasvaa omaan tahtiin joten mun mielestä se ei oo niin kauhee ihmettelyn aihe.

ISO???!!!!! hohhoijaa.......... :headwall:
Meillä oli poika 1v 6kk neuvolassa 90.5cm........
Tyttöki oli 2v 91cm.............
Siis en kyllä tajua että miten se on iso???? =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 08:32 Marjo kirjoitti:
Mulla on 2-v poika, joka oli tasan 2-vuotiaana 92,5 cm ja nyt runsas puoli vuotta myöhemmin hän on 99,5 cm... Kaupan vaatekoon mukaan muka kohta jo 3-4 vuotias... Että pituutta kanssa riittää. Pojan kohdalla sitä nyt ei osaa ottaa lainkaan minään, tyttöjä tietenkin perinteisesti pidetään pienempinä (mikä ei ole totta varsinkaan nykylapsien kohdalla).

Minä olen itse suht pitkä (173 cm) ja olen ollut sitä myös 2-vuotiaana (91 cm), siskoni oli 2-vuotisneuvolassa 93 cm! nyt aikuisena hän on toki pitkä nainen (176 cm) mutta ei lainkaan pisimmästä päästä enää.

Anna ihmisten ihmetellä! Kateellisia pätkiä =) Ei vaan, sen verran "ongelmia" asia saattaa tuottaa, että monet luulee lasta vanhemmaksi kuin on, ja siksi odottavat häneltä myös vanhemman lapsen käyttäytymistä... =(
Meidän poika oli 2v.neuvolassa 94.5cm ja nyt on 2v.8kk ja pituutta myös n.99cm.Luullaan myös vanahemmaksi kokonsa puolesta!

Tyttö oli 2v 94,6cm.Oli vuodessa tullut huikeat 16,6cm!Itsekin piti ihan laskimella laskea oliko se tosiaan niin paljon.Uskoisin että syynä on tuore vuohenmaito.Kyllä sai pöksyjä vaihtaa useamman kerran isompiin!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.03.2006 klo 08:24 vieras kirjoitti:

Meillä poika 2 vuotis neuvolassa myöskin tasan 88 cm pitkä ja itse ainakin olen sitä mieltä että oli lapsi kuinka pitkä tahansa, niin on aina normaali. Jokainen lapsi kasvaa niin erilailla. Ne joilla on pieniä lapsia meinaa, että aina kaikki jotka ovat heidän lapsiaan isompia ovat isoja ja toisin päin. Anna tommosten kommenttien mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :D

Yhteistyössä