V
vieras
Vieras
Meidän 2v kerjää jatkuvasti ruokaa pöydän vieressä kun mikäkin koira. Jos aamupalaksi saa valita,ottaako leipää vai riisipiirakkaa ja hän valitsee leivän,äiti riisipiirakan, niin sitten ei se oma leipä kelpaa vaan pitää koko ajan saada maistaa äidin piirakkaa. Jos omassa lasissa on maitoa ja äidin lasissa on maitoa,olisi saatava juoda äidin lasista. Smaa ruokaa syödään,niin silti olisi saatava syödä äidin lautaselta.
Eihän tämmöiseen nyt pidä suostua eihän? Mua nyt häiritsee,kun jotain liberon tai pampperssin sivuilta,että kun lapsi alkaa syömään itse niin pitäisi antaa syödä myös aikuisen lautaselta.Miksi??
Jos hän ei syö omaa ruokaansa,nin miksi äidin pitäisi sitten luopua omastaan ja jäädä nälkäiseksi? Tämä on nyt ihan uhmaa ja omaa tahtoa niinkö?
Eihän tämmöiseen nyt pidä suostua eihän? Mua nyt häiritsee,kun jotain liberon tai pampperssin sivuilta,että kun lapsi alkaa syömään itse niin pitäisi antaa syödä myös aikuisen lautaselta.Miksi??
Jos hän ei syö omaa ruokaansa,nin miksi äidin pitäisi sitten luopua omastaan ja jäädä nälkäiseksi? Tämä on nyt ihan uhmaa ja omaa tahtoa niinkö?