V
"vieras"
Vieras
meillä on 2vuotiaan kans ongelmia..lapsi ei mene suosiolla illalla nukkumaan vaan valvoo sinne asti kun vanhemmat ja senkin jälkeen menee aikaa että nukahtaa..ei ihan aina mutta iso ongelma tämä on. päivällä nukkuu päiväunet koska ei muuten jaksa iltaan ja yleensä ei nuku kauaa. ollaan yritetty ajoissa laittaa nukkumaan mutta itse en jaksa niin kauaa kantaa takasi sänkyyn ja itkettää lasta että nukahtaisi..ja ei pysty koska meillä on vauva, joka vie myös illasta yleensä aikaa. nyt lapsi on saanut monena yönä raivareita ja huuta ja itkee tosi kovaa ja paljon. välillä itku on huutamista ja ei edes tule kyyneleitä,selvää kiukuttelua ja jossakin välissä muuttuu sitten itkuksi ja ihan haukkoo henkeä ja itkee kyynlien kera..ja mikään ei auta.olen pitäny vain sylissä,hallannut ja rauhotellut,olen hermostunut ja korottanut ääntä kun ei jaksa(ei sais hermostua mutta minkä teet,tuomitkaa vaan,tunnen itseni jo huonoksi äidiksi) onko muilla ollut samanlaista ja mikä auttais tähän nukkuma asiaan??alkaa olla pinna kireällä huonoista öistä. päivällä ihana lapsi,mitä nyt normaalia kiukuttelua ja uhmaa ja äidin testaamista 2vuotiaalta voi odottaa..