A
AP
Vieras
Myönnän ja tiedän virheeni ja aion asian eteen jotain tehdä. Isäkin, kun on niin laiska että kotona makaa ja minuakin kohtelee ties miten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nei:jos kotona isä puhuttelee äitiä nimellä, ei äidiksi, niin voi olla totta. perheissä, joissa lapset puhuttelevat vanhempiaan etunimillä, on aina jotain häikkää. aina.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Tylsä provo että pidät aina hoidossa.
Itse lapsi sinne hinkuu aina!!
Annatko sinä sitten 2 vuotiaan päättää, että meneekö hoitoon vai ei sun vapaapäivinä?
En jaksa uhmiksen kanssa tapella. Syksyllä oli vielä kiva pitää kotona silloin tällöin. Kuka tota kiukuttelua jaksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Tylsä provo että pidät aina hoidossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja nei:jos kotona isä puhuttelee äitiä nimellä, ei äidiksi, niin voi olla totta. perheissä, joissa lapset puhuttelevat vanhempiaan etunimillä, on aina jotain häikkää. aina.
Niin oli meidänkin "perheessä". Mä aloin kutsua äitiäni n. 8-vuotiaana ensin englanniksi "mom"iksi, ja sittemmin nimellä.
Alkuperäinen kirjoittaja nei:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja nei:jos kotona isä puhuttelee äitiä nimellä, ei äidiksi, niin voi olla totta. perheissä, joissa lapset puhuttelevat vanhempiaan etunimillä, on aina jotain häikkää. aina.
Niin oli meidänkin "perheessä". Mä aloin kutsua äitiäni n. 8-vuotiaana ensin englanniksi "mom"iksi, ja sittemmin nimellä.
ja meillä oli juoppo isä ja mielisairas äiti. arvaa vaan kutsuttiinko heitä isäksi ja äidiksi. ei.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:niin tosiaan mies kyllä kutsuu minua nimellä. enpä tullut ajatelleeksi tätä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja AP:niin tosiaan mies kyllä kutsuu minua nimellä. enpä tullut ajatelleeksi tätä.
Njoo, eipä mun mieskään minua äidikseen kutsu :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Mutta kai ne tein miehet nyt puhuu teistä lapsille äitinä? Vai naapurin tätinä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Mutta kai ne tein miehet nyt puhuu teistä lapsille äitinä? Vai naapurin tätinä?![]()
Yleensä oon "anne" (äiti miehen kotikielellä ) mutta lapset ei oo kertaakaan sanoneet mua anneksi, vaan äidiksi.
Ap:n mies siis puhuu lapselle että "Jasmiina, mene antamaan Irmelille hali?"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Mutta kai ne tein miehet nyt puhuu teistä lapsille äitinä? Vai naapurin tätinä?![]()
Yleensä oon "anne" (äiti miehen kotikielellä ) mutta lapset ei oo kertaakaan sanoneet mua anneksi, vaan äidiksi.
Ap:n mies siis puhuu lapselle että "Jasmiina, mene antamaan Irmelille hali?"![]()
vähän tuohon tyyliinÄiti sanaa en ole itsekään kokenut välttämättömänä ennen tätä tapausta.
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Mutta kai ne tein miehet nyt puhuu teistä lapsille äitinä? Vai naapurin tätinä?![]()
vähän tuohon tyyliinÄiti sanaa en ole itsekään kokenut välttämättömänä ennen tätä tapausta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja AP:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Mutta kai ne tein miehet nyt puhuu teistä lapsille äitinä? Vai naapurin tätinä?![]()
Pelottaako sua käyttää sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja AP:vähän tuohon tyyliinÄiti sanaa en ole itsekään kokenut välttämättömänä ennen tätä tapausta.