2v:n yöherääminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilma-Onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilma-Onni

Aktiivinen jäsen
19.05.2005
2 592
0
36
Meillä Onni hokas, että saa huoneensa oven auki tässä joku aika sitten.
Nyt sitten alkanut yöllinen heräily ja hiippailu pitkin poikin. Käy meidän vieressä, saattaa lähteä olkkariin.. ja kun vien takas sänkyynsä, alkaa huuto ja tulee perässä. Viime yönä heräs puol 3 aikaan ja vein sänkyyn ja jäin ite viereen. Meni 1.5 tuntia, ennenkun nukahti uudelleen!!
Sitten heräs 5 aikaan ja tuli taas meidän makkariin. Lopulta jäi mun jalkopäähän makaan ja nukahti uudelleen 6 jälkeen.
Nyt sitten uni maistuu.
Liittyisköhän jotenkin uniin vai mistä lie johtuu? Ennen ollaan nukuttu yöt putkeen.
Eilen heräs 5 jälkeen, eikä enää nukkunut.
Mä oon sitten silmät ristissä töissä \|O

Meillä sama juttu. Tyttö 2v4kk. Paitsi, että kun hänet vie takaisin omaan huoneeseen sänkyyn hän nukahtaa melkein heti (onneksi).
Käy meidän makuuhuoneessa n. 2-3 kertaa yössä.
Jos otetaan hänet meidän väliin, niin kukaan meistä ei nuku sikeästi sinä yönä, koska tyttö pyörii ja potkii kovasti...

Meillä mennyt koko viikko niin, että on tullut viimestään puoli kuus meitin sänkyyn eikä enää nuku. Tarvii varmaan huomenaamuyöllä koittaa siirtää omaan petiin, mutta tuskin sekään unia enää tuo.
Meillä on siis aikanaan ollut aamuyön kukkuja, herättiin joka aamu viimestään 5 maissa. Nyt vuoden verran on nukuttu aamuun asti jopa yli 8:aan. Mietin vaan, että taasko meitin aamut alkaa jo kukonlaulun aikaan..
Ei haittais, jos ei olis ite töissä.
On noi muksut sitten ihania
:heart:

Sain vinkkiä muualta ja kurkin tänään Onnin suuhun ja siellähän komeili melkein kokonaan puhjennut poskihammas. Nyt on sitten 5 kpl tullut ja lisää lienee odotettavissa tässä talven mittaan...

Sama rumba jatkuu edelleen...
Viime yön unimäärä Onnilla oli yhteensä 7.5h!! Ennen nukkui 10h/ yö.
Päiväunia ei nuku sen enempää kuin ennenkään, eli max. 2h.
Iltasin menee nyt puolisen tuntia aiemmin nukkumaan, mutta on kokeiltu pidempään valvomista.
Eli meillä siis jatkossakin herätään hyvissä ajoin, tänään puoli viisi...

Kivaa, kun on lomaviikko ja sais aamulla muuten nukkua...

Yhteistyössä