2v lahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Brion junaradan ja siihen kaikenmaailman junia (ihan ykkönen, vaikka onkin paketin mukaan 3+-lelu). Kirjoja. Vaatteita. Oman repun. Muumi-juomapullon (toiseksparas lahja).

tässä perhees ois jo junarataa,leluja,vaatteita sun muita ihan tarpeeks ja vähän puheltu et ostettais mönkijä joo siis ihan oikee mönkijä sellanen lasten =) ei ainakaa vanhemmat oo kieltäny ja ku kimppaa ostettais ei paljoo menis nuppii kohden!ja tää tulis siis myös perheen esikoisen käyttöön...joka tosin rauhallisempi ku rämäpää pikkuveljensä =D

Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
tässä perhees ois jo junarataa,leluja,vaatteita sun muita ihan tarpeeks ja vähän puheltu et ostettais mönkijä joo siis ihan oikee mönkijä sellanen lasten =) ei ainakaa vanhemmat oo kieltäny ja ku kimppaa ostettais ei paljoo menis nuppii kohden!ja tää tulis siis myös perheen esikoisen käyttöön...joka tosin rauhallisempi ku rämäpää pikkuveljensä =D

no jos tappokoneen haluut ostaa... niin mikäs siinä. itse en mönkijää kyl ostais. just kuoli se nainenkin mönkijäonnettomuudessa. ostakaa pyörä.

Siis 2- vuotiaalle??? Huh, huh..

oo-kei. Meidän junaratamies selvästi leikkii ihan eri sarjassa.

no sepä ku pyöriäki löytyy ainaki 3kpl 12" ja kolmipyöräsii!eikä se 2v sillä mönkijällä yksin ajelis vaa isänsä ja muitten aikusten kanssa...lääniäki o vaikka ja kuinka!

no sepä ku pyöriäki löytyy ainaki 3kpl 12" ja kolmipyöräsii!eikä se 2v sillä mönkijällä yksin ajelis vaa isänsä ja muitten aikusten kanssa...lääniäki o vaikka ja kuinka!

porvoossa varmaankin...

Onkohan se vanhempien vai lapsen toive?? Tiedän monta perhettä, jossa on ostettu esim. pleikkari, kun lapsi on ihan muutaman vuoden eikä ymmärrä siitä mitään, mutta vanhemmilla on kivaa.. Mieluummin toivoisin lapselle jotakin mieluista, enkä vanhemmille.

juu ei ku ihan tääl satakunnas!!mikä siin o nyt sit nii kamalaa?ei varmaa 2v osaa sitä vetää käyntii,vääntää kaasua ym...et tuskin yksin sitä liikkeel saa ja lukkojen takana sitä pidetää muulloin ku sillo ku ajetaa!

juu ei ku ihan tääl satakunnas!!mikä siin o nyt sit nii kamalaa?ei varmaa 2v osaa sitä vetää käyntii,vääntää kaasua ym...et tuskin yksin sitä liikkeel saa ja lukkojen takana sitä pidetää muulloin ku sillo ku ajetaa!

No sepä sepä.. Se ei luultavasti ole lahja sitten lapselle vaan vanhemmille!!

onhan siitä kuitenki iloa moneks vuodeks eteepäi ja saa aivan varmasti muutaki ku ton mönkijän =D

dä oot jo selvästi lahjan päättäny, niin miks ihmeessä täällä sitten kyselet?? vai tulitko leuhkimaan "olemalla hyvä kummi" kun ostat pojalle niin kalliin lahjan jota ei voi itse vielä vuosiin käyttää??? huh huh

Musta olis aivan ihanaa, jos mun lapseni saisi 2-vuotislahjaksi jonkun turhakkeen, jota se ei edes saa itse käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Musta olis aivan ihanaa, jos mun lapseni saisi 2-vuotislahjaksi jonkun turhakkeen, jota se ei edes saa itse käyttää.

:D :D

no huh huh mitä vastauksia....en mä sitä oo yksin ostamassa vaan siihen tulee ainaki 5 muuta mun lisäks ja ei en oo kummi!ja kyl mä tiedän montaki kenel 2v jo mönkijät sun muut vehkeet ja ei tää lahja ollu vanhempien toive vaa ihan ite ehdotettii ja kysyttii et mitä mielt ovat jos tollanen ostettais!eikä oo mitenkää 100% varmaa et ostetaa,mut joku kimppa juttu ettei kaikki osta sitä krääsää mitä muutenki nurkat täynnä!

Yhteistyössä