Kuinka niin?? Eihän apteekista saatava pullo niin iso ole.Alkuperäinen kirjoittaja --:Saattaa leksa lentää
Ja minä olen laittanut Cuplatonia.Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mä laitoin vahingossa vauvalle Jekovitit nenään, kun piti laittaa keittosuolatippoja..... :snotty:
Hah! Mä olen vain nähnyt siitä painajaisia, että näin kävisiAlkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mä laitoin vahingossa vauvalle Jekovitit nenään, kun piti laittaa keittosuolatippoja..... :snotty:
Niissä on suolaa 0,9 % joka on myös elimistön suolapitoisuus. Sitä saa juoda vaikka litran niin ei ole paniikkia.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Paljonkohan noissa tipoissa on suolaa?
http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,2049,2265,2260,4535#ruokasuola
Jos lapsi on niellyt alle ½ teelusikallista suolaa, hänelle annetaan juomista ja seurataan vointia. Suurempia määriä niellyt tai oireinen lapsi tulee toimittaa lääkäriin/sairaalaan.
Eiiihhhhh... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lampaan vaatteissa:Hah! Mä olen vain nähnyt siitä painajaisia, että näin kävisiAlkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mä laitoin vahingossa vauvalle Jekovitit nenään, kun piti laittaa keittosuolatippoja..... :snotty: