2v ja vauva-menot?

Meillä on 2v2kk poju ja pikkuinen vauveli ja asutaan aika korvessa eli auto pitäisi olla jos haluaa ihmisten ilmoille. Mies kuitenkin tarvii auton joka päivä, joten meillä ei ole mahdollista käydä esimerkiksi päiväkerhoissa jne. Nyt onkin alkanu mietityttämään tuon 2-vuotiaan tarve saada ikäistään leikkiseuraa..Kerran viikossa käymme muskarissa ja joskus harvoin tapaamme ulkona samanikäisiä. Kyläilemme noin pari krt kuussa hänen ikäistensä luona. Saako lapsi teidän mielestänne tarpeeksi lapsikontakteja? Onko muilla samanlaista tilannetta?
 
Aleksin 2v äiti
Meillä vähän samantyyppistä probleemaa!! Tosin meillä jätkä 2vee ja vauva tulossa joulukuussa!! Meitin tilanne lähinnä se,että mulla ei oo ajokorttia olleskaan ja ns. maalla asutaan. Meillä poikkeaa silloin tällöin muutama lapsiperhe ja itse käydään sitten joskus iltaisin tai viikonloppuisin myös vuorostaan vieraisilla(joko tuttavaperheillä tai sukulaisilla). Kesällä (siis silloin kun oli iltaisin vielä valoisaa) käytiin joskus myös iltaisin leikkipuistoissa. Nyt pimeän tultua ollaan iltaisin touhuttu vaan pihassa ja parasta kaikessa...saatiin tehtyä sinne kunnon pulkkamäki!! =)

Minusta tämä riittää meitin pikkujätkälle aivan loistavasti...ainaskin vielä!! Ei minusta liika hulinakaan ole hyväksi...
Saas nähdä sit mitä tulevaisuus tuo tullessaan... :wave:
 
tyttö 2v
No meillä ei ole vielä edes vauvaa, aikä asuta maalla. Mutta mulla ei ole ajokorttia. Lähistöllä on 1 kerho, jossa käydään kerran viikossa. Eli vastannee teidän muskaria. Päivisin pihalla ei ole muita lapsia. Kouluikäsiä sit myöhemmin. Kyllä tämä ainakin toistaseksi riittää.
 

Yhteistyössä