2v. hukkui likakaivoon omalla pihalla! :´(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pekunalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos on asunut siinä omassa pihapiirissä, kodissa, jo vuosia ja lapset maalla usein pienestä asti saavatkin kulkea suht itsenäisesti pihassa, niin sitä vaan tulee "sokeaksi" monille vaaranpaikoille. ajatellaan ,että ei tapahdu mitään tai että kun ei ennenkään ole tapahtunut.

elämä on.

Kauheaa on, aivan hirveää :( Pikku-reppana... Mutta en silti lähde syyttämään vanhempia, vaikka itse en tuon ikäistä hetkeksikään yksin pihaan päästäisi. Varmasti vanhemmilla kauhea olo ja syyllisyys omastakin takaa taakkana koko loppu elämän. Jokainen tekee joskus virheitä, toisten virheillä vain on sanoinkuvaamattoman hirvittävät seuraamukset :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos on asunut siinä omassa pihapiirissä, kodissa, jo vuosia ja lapset maalla usein pienestä asti saavatkin kulkea suht itsenäisesti pihassa, niin sitä vaan tulee "sokeaksi" monille vaaranpaikoille. ajatellaan ,että ei tapahdu mitään tai että kun ei ennenkään ole tapahtunut.

elämä on.

niin maalla lapset oppivat olemaan pihapiirissä jo pienenä suht itsenäisesti,vaaran paikkoja löytyy aina ihan odottamattomista paikoistakin.
En ymmärrä kuinka joku alkaa syyttämään vanhempia tälläisessä asiassa, ei kukaan lastaan kuolemaan lähetä (paitsi juopot kenen lapset lähtee yöllä hakemaan vanhempiaan ravintolasta). opetus on varmasti saatu, mutta kyllä minä toivon vain voimia tälle perheelle

hyi miten paha mieli tuli tuosta, kukaan ei tiennyt että poika siellä on...siis niin väärin niin VÄÄRIN :'( :'( voi pikku raukkaa, en voi muuta sanoa, siellä kaivossa olla ja ei ei ei...liian paha mieli tulee :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja eemmii:

elämä on.

niin maalla lapset oppivat olemaan pihapiirissä jo pienenä suht itsenäisesti,vaaran paikkoja löytyy aina ihan odottamattomista paikoistakin.
En ymmärrä kuinka joku alkaa syyttämään vanhempia tälläisessä asiassa, ei kukaan lastaan kuolemaan lähetä (paitsi juopot kenen lapset lähtee yöllä hakemaan vanhempiaan ravintolasta). opetus on varmasti saatu, mutta kyllä minä toivon vain voimia tälle perheelle

Näin miekin ajattelen. Kauhea asia :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja eemmii:

elämä on.

Näin miekin ajattelen. Kauhea asia :'(

minä myös.. :(