2m+1f

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaakko34v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaakko34v

Vieras
Olisin vaan tiedustellut, että ovatko palstan naiset joskus harrastaneet seksiä kahden miehen kanssa yhtäaikaa? Tai onko teillä aikomuksena kokeilla tai haaveiletteko asiasta? Oma vaimoni tunnustaa haaveilevansa asiasta ja ehkä hän jopa haluaisi kokeilla sitä?

Tiällä peräkyläällä ei voi huaveillakkan tommosista asioosta. Mulla on tossa pari lammasta, jotka toimii ihan hyvin korvikkeena Takajalat suappaisin ja molo sissään. Saparo halki ja se paijannappiin kii ja sit lyöp lammasta persauksille. Sea alkaa juokseen takajalat suappaissa, nii johan suap kyytii. Toinen lammas lutkuttoo kulli, nii parepoo ei voe toivoo.

Ja halavaks tullo ei tarvii jäjestöö rinsessa häeitä. Ovat tyytväesii kun suvat olla lämpimäs tuvas. Onhan nuo joskus mustasukkassii toisillee, mut niihän ne naeset tuppoo yllesä olleen.

Olen kokeillut. Itse asiassa se on fantasiana todella kiihottava, mutta käytännössä ei lähelläkään fantasiaa. Oman kokemukseni mukaan kimppaseksissä miehet kiihottuvat ja laukeavat jopa nopeammin kuin normaaliseksissä. Treenaan lantiopohjalihaksia päivittäin, joten pimpsa on aika napakka ja tykkään muutenkin puristella pimpsaa yhdynnän aikana, joten on vähän turhauttavaa, kun yhdynnässä miehet laukeavat alle viidessä minuutissa. Jos siis löytyisi kestäviä miehiä, niin mikä ettei, jotta kokeilisi samaa vielä uudelleenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu on:
Olen kokeillut. Itse asiassa se on fantasiana todella kiihottava, mutta käytännössä ei lähelläkään fantasiaa. Oman kokemukseni mukaan kimppaseksissä miehet kiihottuvat ja laukeavat jopa nopeammin kuin normaaliseksissä. Treenaan lantiopohjalihaksia päivittäin, joten pimpsa on aika napakka ja tykkään muutenkin puristella pimpsaa yhdynnän aikana, joten on vähän turhauttavaa, kun yhdynnässä miehet laukeavat alle viidessä minuutissa. Jos siis löytyisi kestäviä miehiä, niin mikä ettei, jotta kokeilisi samaa vielä uudelleenkin.

Voi juku, sulla on ollut huono tuuri!

Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu on:

Moikka, olimme kerran mieheni kanssa häissä vieraina. Jatkojen jatkoilla, tuttujen jo poistuttua, mieheni yllytti minua iskemään itselleni seuralaista. Olihan tunnelma jotenkin virittynyt, minäkin juhlatamineissani laittanut itseni nätiksi, haluttavaksikin.

Lopulta iskin silmäni minua miellyttävään mieheen. Sydän kurkussa pomppien niitä näitä jutellessamme kierrellen ja kaarrellen tyrkkäsin ne sanat suustani, joilla ilmaisin että josko hän, minä.... ja mieheni. Ei hemmetti, se oli kyllä ujostuttavan hermoja riipivä hetki. Hölmistyneenä mies suostui. Vinkkasin mieheni paikalle ja kaikki siinä sitten juttelimme...... kohti hotellihuonetta.

Mieheni -kähmi- minua. Nosteli hamettani... ylpeänä saaliistaan. Paljasti satiiniset nauhani, jotka olin häntä varten sukkiini kiinnittänyt. Vieraskin innostui. Puristeli. Hinkkasi. Hitto, miksi te niin hermostuneena ! Minäkään en nyt oikein rentoudu, ymmärtäkää se arvon herrat!!

Hän jo huohottaa. Rullaa hamostani. Odota hyvänen aika.... onhan meillä aikaa. Pöksyni ritisee.... älä nyt vaan riko niitä.... kalliit, uudenuudet! Kurttaat hameeni.... olkoot.... voinhan sen pesulassa käyttää. Varo niitä kynsiäsi...olen kuitenkin nainen....sieltä varsinkin. Nyt jo nouset päälleni.... pusakasta rintojani etsit... Malta hetki vielä, niin minäkin. Ota mieheni, aviomieheni, korkkarini pois, pliis. Mitä, eikö, aha sinä et halua..entäs minä.

Se on nyt sitten menoa. Minun sormissani vieras kalu. Sisääni hän se laittaa. Heti alkaa häärätä. Onhan tämä.... ihan kivalta kohta... kutittelee mukavasti.... outo tunne katsoa.... kun aviomieheni runkkaa... hänen katseensa.... ihmeellisen läpitunkeva. Pojat pojat... rauhottukaa nyt.... onhan meillä aikaa, eikös joo. Jos silmäni sulkisin ja antaisin itseni nauttia. Mitä ! Nytkös jo. Jaa... sinä tulit ja sen myös karjaisten tiedotit. Luuletko, että minä en sitä muuten tietäisi. Pois nouset. Ohhoh rakkaani, aviomieheni.... tuijotat minua valuvaa. Älä nyt silmiäsi päästäsi pudota. Pitääkö minun alkaa ujostella. Syöksyt päälleni. Tuttu olet, osaat minut ottaa, mielessäni sitä toivon... sinun ottavan, jotta minä en katuisi tai häpeilisi. Nyt voin siis.... ei helvata. Pari kertaa klittani tunsi sen tutun paineen.... taputan sinua selkään. jooh... sattuuhan sitä, ei se mitään kultaseni.

Lupaatte että kohta uudestaan, minä saan maat ja näen taivaat. Joopa joo. Uskoisinko teitä....

En uskonut ja oikeassa olin. Hien sain pintaani. Sekä heidän että omani. Väsyin lopulta. Meikkini rapisi, eikä ollut glamouria olossani.

Elina

Kiitos kirjoituksesta Elina. Tuo oli kuin suoraan omasta elämästäni. Fantasiana kahden miehen paneminen on ihana ajatus, mutta oman kokemukseni mukaan valtaosa miehistä ei kykene hillitsemään laukeamistaan. Sitten loppuosa miehistä on niitä, jotka eivät laukea millään, sillä heillä on jotakin tunto-ongelmaa ilmeisesti esinahan poistamisen jälkeen.

Juuri noin se menee. Minäkin olen sipsutellut mieheni ja vieraan intensiivisten, kiimaistenkin tuijotusten kohteena. Oma kultani tyrkkäsi kullinsa suuhuni ja laukesi heti ja paljon. Vieras nai ja nai ja nai, eikä oikein saanut tulemaan. Lopulta sekin tuhannen asennon kautta laukesi. Oma mieheni vavisten tuli päälleni. Puristi rintani käsiinsä, sopereteli korvaani liukkaista. Valehtelematta kolme työntöä ja hän tuli.

Rauhallisuutta hyvät herrat !!!!! Niin saatte ehkä toisenkin kerran nauttia fantasiastanne...

Jaana

Yhteistyössä