25v ja neljäs tulossa..jotain epänormaalia muka?

sinkku
Mun mielipide on että tosiaan säälittävää, eikö vähempi riittäis? Rahanmenoa, ja täyttä hulinaa kokoa ajan talo täynnä, kaikki pitää suunnitella ja lomat kaikki, huh huh! Mutta minun mielipiteellä tuskin teille on väliä, minä kun nautin yksin asumisesta ja törsään kaikki rahani itseeni ja matkustelen milloin huvittaa ja minne huvittaa, enkä passaa ketään, koskaan. Nautin!

mieti nyt hetki
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja mieti nyt hetki:
Alkuperäinen kirjoittaja mieti nyt hetki:
Miten niin sulla on omaa aikaa sitten kun lapset lähtee talosta? :eek: Olethan sä sillonkin vanhempi. Vai meinaatko ettei sun lapset voi sitten enää tukeutua suhun sen jälkeen? Entäs lastenlapset? Sä et aio auttaa heidän hoidossa? Sä olet jo omat kasvattanut joten et lastesi lapsia enää hoivaa? Jos sä olet ekan lapsen saanut n.20v niin hyvin todennäköisesti sunkin lapset tekee esikoisensa sen ikäisenä. Eli sä olet sitten 43v ja mummo jo. Sulle soitetaan ja pyydetään apua ja ohjausta lastenhoidossa, mutta sä sanot vaan tylysti et "mummo lähtee nyt viettämään sitä omaa aikaa ja elämää, lähden kuukaudeksi Ugandaan asumaan, eikä viikonloppusin saa koskaan tuoda tänne hoitoon kun sillon mummo ja pappa lähtee baanalle, meillä kun on nyt sitä omaa aikaa, ja turha on rahallista apuakaan sitten enää pyytää, mummo on osuutensa jo tehnyt ja nyt eletään kuin teitä ei olisikaan" ???? Näinkö se sitten menee? Musta on kyllä tosi huvittavaa kun kuvitellaan että se oma elämä alkaa sitten kun lapset muuttaa talosta :LOL:
huuuuhuuuuu? :whistle: Aaaaaapppeeeee? :attn:
Joo just näin. Voin vaan kuvitella miten tylsää sulla on. Kyllä nainen on naiselle susi.
Tuo älytön sanojen suuhun laittaminen :headwall:
NO.. se on sun mielipide. :D
Selvennäpä asiaa mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Mun mielipide on että tosiaan säälittävää, eikö vähempi riittäis? Rahanmenoa, ja täyttä hulinaa kokoa ajan talo täynnä, kaikki pitää suunnitella ja lomat kaikki, huh huh! Mutta minun mielipiteellä tuskin teille on väliä, minä kun nautin yksin asumisesta ja törsään kaikki rahani itseeni ja matkustelen milloin huvittaa ja minne huvittaa, enkä passaa ketään, koskaan. Nautin!
Se että on monta lasta ei tarkoita sitä että talossa karmee hulina koko ajan. Ja mikä vaikeus niissää reissussa? Pakkaa tavarat ja lähtee reissuun. täts it.
Mä nautin mun elämästä näin. Jokainen tyylillään =)

Ja mikä vaikeus niissää reissussa? Pakkaa tavarat ja lähtee reissuun. täts it.
Niinpä!
Ystäväni pakkasi sunnuntaina itsensä, miehensä ja viisi lastaan (joista nuorin vasta kuukauden ikäinen) autoon. Lähtivät ajamaan kohti Välimerta, ja tulevat elokuussa takaisin kotiin :)

12
Se että on monta lasta ei tarkoita sitä että talossa karmee hulina koko ajan. Ja mikä vaikeus niissää reissussa? Pakkaa tavarat ja lähtee reissuun. täts it.
Reissussa pitää varata yli 4:lle lapselle jo kaksi tai jopa jolme huonetta, kallista. Extempore-lähdöt ei onnistu, eikä matkustelu juuri muulloin kuin koulujen loma-aikana, kallista. Syömiset, juomiset, retket yms. = kallista. Lomallakin passataan, syötetään, juotetaan, nukutetaan, pyykätään jopa tiskataan. Aina saatavailla24/7. Henkilöautolla ei voi matkata, täytyy olla tila-auto. Mieluummin minä lomalle lähden sillon kun haluan, vaikka viikon, kahden päästä ja lomalla nauttimaan, rentoutumaan, pois kotitöistä ja rutiineista. Nautin illallisia ja pitkiä iltoja, ilman häiriöitä. Voin myös lähteä lasilliselle silloin kun huvittaa, eikä tarvitse soitella lapsenlikkoja ympäri kyliä. Mulla on muutakin elämää kuin lapsen ja niiden passaus, mä elän OMAA elämää, en lasteni elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ja mikä vaikeus niissää reissussa? Pakkaa tavarat ja lähtee reissuun. täts it.
Niinpä!
Ystäväni pakkasi sunnuntaina itsensä, miehensä ja viisi lastaan (joista nuorin vasta kuukauden ikäinen) autoon. Lähtivät ajamaan kohti Välimerta, ja tulevat elokuussa takaisin kotiin :)
Noinhan se onnistuu. Itse lähden viikon reissuun lasten kanssa, ja mies jää kotiin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja 12:
Reissussa pitää varata yli 4:lle lapselle jo kaksi tai jopa jolme huonetta, kallista. Extempore-lähdöt ei onnistu, eikä matkustelu juuri muulloin kuin koulujen loma-aikana, kallista. Syömiset, juomiset, retket yms. = kallista. Lomallakin passataan, syötetään, juotetaan, nukutetaan, pyykätään jopa tiskataan. Aina saatavailla24/7. Henkilöautolla ei voi matkata, täytyy olla tila-auto. Mieluummin minä lomalle lähden sillon kun haluan, vaikka viikon, kahden päästä ja lomalla nauttimaan, rentoutumaan, pois kotitöistä ja rutiineista. Nautin illallisia ja pitkiä iltoja, ilman häiriöitä. Voin myös lähteä lasilliselle silloin kun huvittaa, eikä tarvitse soitella lapsenlikkoja ympäri kyliä. Mulla on muutakin elämää kuin lapsen ja niiden passaus, mä elän OMAA elämää, en lasteni elämää.
Hiton hehkeetä tuo sun OMA elämäsi tuntuu olevan, kun sinkkuna täällä Plussalla pyörit :D

Miten niin ex tempore-reissut ei lasten kanssa onnistuisi? :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja 12:
No en nää edelleenkään mitään ongelmaa. Ja sä liiotteletkin jonkin verran. Mut tää on mun elämää :D

Yhteistyössä