Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkku:
Mun mielipide on että tosiaan säälittävää, eikö vähempi riittäis? Rahanmenoa, ja täyttä hulinaa kokoa ajan talo täynnä, kaikki pitää suunnitella ja lomat kaikki, huh huh! Mutta minun mielipiteellä tuskin teille on väliä, minä kun nautin yksin asumisesta ja törsään kaikki rahani itseeni ja matkustelen milloin huvittaa ja minne huvittaa, enkä passaa ketään, koskaan. Nautin!
Se että on monta lasta ei tarkoita sitä että talossa karmee hulina koko ajan. Ja mikä vaikeus niissää reissussa? Pakkaa tavarat ja lähtee reissuun. täts it.
Mä nautin mun elämästä näin. Jokainen tyylillään =)
Reissussa pitää varata yli 4:lle lapselle jo kaksi tai jopa jolme huonetta, kallista. Extempore-lähdöt ei onnistu, eikä matkustelu juuri muulloin kuin koulujen loma-aikana, kallista. Syömiset, juomiset, retket yms. = kallista. Lomallakin passataan, syötetään, juotetaan, nukutetaan, pyykätään jopa tiskataan. Aina saatavailla24/7. Henkilöautolla ei voi matkata, täytyy olla tila-auto. Mieluummin minä lomalle lähden sillon kun haluan, vaikka viikon, kahden päästä ja lomalla nauttimaan, rentoutumaan, pois kotitöistä ja rutiineista. Nautin illallisia ja pitkiä iltoja, ilman häiriöitä. Voin myös lähteä lasilliselle silloin kun huvittaa, eikä tarvitse soitella lapsenlikkoja ympäri kyliä. Mulla on muutakin elämää kuin lapsen ja niiden passaus, mä elän OMAA elämää, en lasteni elämää.