@

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja km:n jälkeen täti?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

km:n jälkeen täti?

Vieras
Kyselisin, että kuinka pian teillä, jotka olette kokeneet keskenmenon alkoivat seuraavat menkat? Lääkäri sanoi, että pitäisi alkaa km:n jälkeen noin 4-6 vkon päästä.

Heissan,

Pahoittelut keskenmenostasi. Jos haluat vertaistukea, niin olet tervetullut Kermit-ketjuun, jossa meitä on useampia keskenmenon kokeneita vaihtamassa ajatuksia ja tsemppaamassa toinen toistaan.
Sun kysymykseen sitten vastaus, eli mulla ekat kuukatiset tuli kuusi viikkoa km:n jälkeen. On kuitenkin melko yksilöllistä..
Voimia sinulle,
toivoo Tiuhti

moron,

Ja pahoittelut minunkin puolesta.
Tervetuloa tosiaan kermeihin, siellä me ollaan jo Tiuhtin kanssa :-)

Minulla kesti vähän reilu 5 viikkoa, mikä oli sikäli hyvä, ettei kierto ehtinyt juurikaan menemään sekaisin. Olen ymmärtänyt, että mitä pidemmälle raskaus etenee, niin sitä pahemmin se saattaa sekoittaa kierron.

Mulla kesti myös n. 6 viikkoa ennenkuin menkat tuli. Mutta kierto oli piiiiitkään ihan sekaisin ja kärsin kovia kuukautiskipuja. Nyt alkaa tasoittumaan, kun keskenmenosta on n. 5 kuukautta. Raskaus ehtikin jo 10. viikolle...

Pahoitteluni.

Mulla molempien km jälkeen meni aikalailla tasan neljä viikkoa ja sitten tuli menkat.

Koita jaksaa, odottavan aika ON pitkä. Muista myös, että jos ei todellakaan ala kuulumaan viimeistään parin kk:n sisään, niin hakeudu lääkäriin. Voit saada lääkkeillä käynnistettyä uinuksiin jääneen hormonitoiminnan. Harvoin kai näin, mutta mulla on lähipiirissä yksi tällainenkin tapaus.

Pahoitteluni!

Mulla oli tuulimunaraskaus ja se kaavittiin pois, ja taidettiin kaapia aika perusteellisesti koska mulla alkoi kuukautiset vasta 4kk jälkeen ja nekin saatiin lääkkeitten avulla.
Kovasti voimia sinulle!

Yhteistyössä