Kerran aiemmin. Vuoden 2017 lopussa kierto 60 päivää, eli vuoto jäi välistä kokonaan. Ja seuraavassa kierrossa olinkin sitten raskaana@Tingeli Onko sulla ennen ollut noin pitkää kiertoa?
Kerran aiemmin. Vuoden 2017 lopussa kierto 60 päivää, eli vuoto jäi välistä kokonaan. Ja seuraavassa kierrossa olinkin sitten raskaana@Tingeli Onko sulla ennen ollut noin pitkää kiertoa?
No toivotaan nytkin samaaKerran aiemmin. Vuoden 2017 lopussa kierto 60 päivää, eli vuoto jäi välistä kokonaan. Ja seuraavassa kierrossa olinkin sitten raskaana
No hui! TsemppiäKaikkee sitä. Vuodin niin paljon että lopulta päädyin illalla sairaalaan. Ja siis kun sanon paljon niin istuin 3h pöntöllä ja ihan vuoti vaan koko ajan ja hyytymiä. Lopulta mies pakotti soittamaan ja sairaalaan sit lähdin.
Joku suoni vuoti siis kohdunsuulla leepin jäljillä ja leikkaussaliin jouduin, nukutuksessa polttivat. Nyt sit jäin tänne yöksi. Tokkurassa olen vielä.
Voi kamala! Onneksi ottivat sut tosissaan! Tsemppiä nyt sinne! Oot mielessä!Kaikkee sitä. Vuodin niin paljon että lopulta päädyin illalla sairaalaan. Ja siis kun sanon paljon niin istuin 3h pöntöllä ja ihan vuoti vaan koko ajan ja hyytymiä. Lopulta mies pakotti soittamaan ja sairaalaan sit lähdin.
Joku suoni vuoti siis kohdunsuulla leepin jäljillä ja leikkaussaliin jouduin, nukutuksessa polttivat. Nyt sit jäin tänne yöksi. Tokkurassa olen vielä.
En tunne ketään joka olis nukkunut hyvin sairaalassaSanos muuta. Kyllä mä kotiin pääsen! Huonosti nukuin tän kanyylin kanssa.
Täällä sama homma! Yöllä alkoi vuotoNyt alkoi. Kp1
Ihme tuhrua 1.vrk mikä jo vähän herätteli toiveita mut sieltä se täti taas uskollisesti kurvasi kylään...
Toivottavasti migreeni ei iske pahana! Ja kiitos! Ei e onneksi vakavempaa, tai no olisi voinut olla jos en olis ajoissa siellä lut ei ehtinyt!
Toivottavasti migreeni ei iske pahana! Ja kiitos! Ei e onneksi vakavempaa, tai no olisi voinut olla jos en olis ajoissa siellä lut ei ehtinyt![/QUOTE
Kyllä tuo pötkölleen veti että ei nii käy päähän.. kolmatta lääkettä en onnex tarvinnu ottaa..