Apua kun dpot isonee. Viime yönä näin unta, että olin raskaana ja tuli veristä vuotoa ja silti kaikki hyvin. Mulla tulee kaikki asiat tosi helposti uniin ja useamman kerran oon nähny raskausunia niiden mitään tarkottamatta
Huomenna uitan varmaankin ekan testin ja alan valmistautua menkkoihin. Tissit on aivan älyttömän turvoksissa ja kipeet, samoin kun miljoonassa muussa kierrossa.. Päätä on särkeny usein, mutta sekin selittyy pms:llä ja dietillä. Niin kovasti toivon plussaa, silti sellanen the olo puuttuu, että olis tärpänny. Huomenna hammaslääkäriin kartottaan purukaluston vauriot ja sitten alkaa niiden korjaaminen ja torstaina on lääkäri aika minkä sain kun puhuin omalääkärille, ettei ole tärpännyt uudestaan KU:n jälkeen. Sitä vähän huijasin kyllä
Meillähän oli KU:n jälkeen ehkäisypakon loppumisen jälkeen taukoa yrityksessä ja syyskuussa aloitettiin uudestaan vasta eli nyt yk8, väitin että jatkettiin yritystä heti kesäkuusta asti ku e-pakko loppui
. Tosin nyt kun on jo huhtikuun puoli väli niin jos jotakin lähetteitä saa lapsettomuuspolille tms niin mitään ei kerkeä tapahtua ennen kesä sulkua, joten tää on periaatteessa vaan hyvin ennakoitua
Tsh arvo (tai joku sellanen kilppariarvo) katottiin ja se oli täydellinen. Jotkain 1.1 tai 1.0. Prolaktiini otettiin myös ja siitä en tiedä oliko hyvä vai huono arvo, eiköhän lääkäri sen kerro myös. Viitearvoissa oli kyllä parikymmentä yli alimman arvon viitteissä muistaakseni. Saatto olla 20-50 yli viitteen alarajan, mutta ei lähellekkään viitteiden puoltaväliä. En tuosta arvosta muutenkaan ole perillä, että mitä se merkitsee. Paitsi jos huitelis ihan pilvissä niin sillon vois olla aivoissa joku kasvain tms eli sitä pelkoa ei ole. Muutkin verikokeet mitä nyt kevllä otettiin oli kyllä huippuluokkaa kaikki. Pitkään ainaan ei ole niin hyviä veriarvoja ollutkaan. Joka kevät käyn labroissa joten vertailukohdetta on
Kylläpä tuli pitkä ja hyppivä teksti. Henkisesti alan valmistautuun 2020 ryhmään siirtymiseen vaikka huonoa tekee ajatuskin. En pääse yli siitä, että meille piti tulla 2018 marraskuinen ja nyt ei tule edes 2019vauvaa