Kiitos @Wintersun en taida plussaan uskoa tässäkään kierrossa mut pidän salaa sormia ristissä ja toivon kovasti
Mullakin tulee haikeus tätä palstaa kohtaan@Wintersun kiitos toivotaan että ei..
jospa se päivä olis vasta huomen.. limoja alko kyl eilen tulla että.. tallettelut jäi eiliseltä vähä huonolle kun miehen refluksi nosti taas päätään pitkilleen.. jospa tänään parempi tuuri..
Pieni haikeus jo iski tätä palstaa kohtaan kun kohta loppuu toivottavasti tuolla 2020ryhmäs tavataan sit niiden kans jotka sinne "joutuvat"
Kuulostaa hyvältä  Huomenta kaikille omaa napaa kirjottelen kun on pakko saada johonki omia ajatuksia ylös ja tää on siihen loistava paikka
Täällä menossa nyt kp 27/28 ja dpo 13, menkat alkaa joko tänään tai huomenna. Eilen tuli vähän tuhrua pyyhkiessä, mutta ei kunnon verta. Yleensä en tuhruttele ennen menkkoja vaan hanat aukeaa heti.
Tissit olleet jo dpo 9 aivan järkyttävän kipeet, enkä muista et ois niin aikasin muissa kierroissa tulleet kipeiks. Ne tuntuu raskailta ja liikkuessa särkee, mutta painellessa ei kuitenkaan kovasti satu.
Menkkajomotukset alkoivat todella varhain, jo dpo 6 on merkintä vatsakivusta. Menkkakivut mulla alkavat yleensä päivää ennen tai juuri ennen vuotoa ja ovat kovia, ihan särkylääkettä täytyy ottaa et pystyy olemaan. Nyt jomotukset on lieviä ja pehmeämpiä ollu sieltä dpo 6 asti ja tulee aina välillä aaltomaisesti. Kovasti sitä toivoo että plussa tulis
Niin ja testasin negan dpo 11 päivä pissasta. Mutta dpo 9 tosiaan tuli paperiin ruskeeta tuhrua/limaa menkkajomotuksien kanssa. Joten testaus on voinu olla liian aikaista. Joulukuinen plussa tuli vasta dpo 16 ja oli aika hailura mutta täysin selvä, dpo 17 oli jo kunnon vahva viiva. Että testaan varmaan tiistaina jos ei menkat ala.
Toivotaan että ois hyviä merkkejä. Muihin kiertoihin oireita verraten todella oireetonta ollu nyt tää kierto. Viime kierrossa oli vaikka mitä oireita kuviteltuja tai ei. Nyt ei tosiaan oo ollu ku noi aikaiset menkkajomotukset ja rinnat.Kuulostaa hyvältä  
Mites sun joulukuisen kävi?
Ehkä se lh huippu meni vaan ohi? Ne on joskus vikkeliä. Monien kannattais tikuttaa aamulla ja illalla. Ite oon huomannut saman joskus aikoinaan. Saa nähdä miten käy kun toivottavasti pääsen parin viikon päästä tikuttelemaan.Auttakaa nyt tyhmää... Oon tikuttanut ovista.. kp 11-14, ei juuri mainittavaa viivaa... kp 15 lähes yhtä tumma viiva kun kontrolliviiva, mutta ei yhtä tumma. Tänään kp 16 kaksi viivaa, mutta haaleampi kun eilen. Menikö se ovis jo? Vai voiko olla vielä tulossa? Eilen ja tänään runsasta valkovuotoo, nippailuja nyt ollut koko alkukierron... Kierto 28-31 (yks kierto ollut 26 kierukan poiston jälkeen).
Joo tätä pahoin pelkään... Mies nimittäin reissussa ja tallettelut kp 12 ja 13...Ehkä se lh huippu meni vaan ohi? Ne on joskus vikkeliä. Monien kannattais tikuttaa aamulla ja illalla. Ite oon huomannut saman joskus aikoinaan. Saa nähdä miten käy kun toivottavasti pääsen parin viikon päästä tikuttelemaan.
Kyllähän ne simot voi siellä olla elossa 3-4 vrk. Eli jos vaikka kp16 se ovis sit oli. Tyttösiittiöt on sitkeitäJoo tätä pahoin pelkään... Mies nimittäin reissussa ja tallettelut kp 12 ja 13...
@Jenpulla Minä halusin sen takia koittaa näitä, että näen ovuloinko ees...
No sitten ainakin peli menetetty. Nimimerkillä neljä lasta kaikki poikiaKyllähän ne simot voi siellä olla elossa 3-4 vrk. Eli jos vaikka kp16 se ovis sit oli. Tyttösiittiöt on sitkeitä
Äläs kuule yhtäänNo sitten ainakin peli menetetty. Nimimerkillä neljä lasta kaikki poikia
No katsotaan, tänään vielä ajattelin ovista bongata, jos eilisestä haalentunut, niin kai sitten meni...