.

@Wintersun toivottavasti tänään saat kuulla tuloksista :love: (y)

@Persikka123 onnea uuteen kotiin :) Ja toivottavasti saat plussan (y) :love:

@mukipukipuu onnea plussasta :love:

Täällä on ollu la - su välisenä yönä kuumetta , sunnuntaina oksensin 5 kertaa ja kauhia päänsärky oli et meinas taju lähtiä ja nytteki ollu päänsärkyä :unsure:
Sillo ,ku esikoista ootin niin mulla oli vähän samanlainen tauti et oksentelin ja kuumeilin (n) :ROFLMAO: Mutta joo.. valkovuotoa on ollu aika paljon :eek:
Voikun saiski plussan jo :love:

Tsemppiä kaikille :love:
 
Lääkärissä käyty muissa asioissa ja samalla otin puheeks sen, että vuosi sitten oli KU-raskaus ja sen jälkeen ei oo uutta raskautta kuulunut yrityksestä huolimatta ja että painoo oon pudottanu tässä samalla, lisänny liikuntaa ja lopettanu tupakoinnin. Sain lähetteen verikokeisiin ja sitten pääsen 18.4 toiselle lääkärille jolla gynepuolen kokemusta, en tiä onko tällähetkellä gynenä vai täh ku se ei oikeen selvinny :D Sitä ennen labrassa täytyy käydä antaan perus klamydiatippuri-näyte ja verikokeissa :) Lyhyestä luteaalivaiheesta sanoin siis myös ja se lääkäri totes, että laittaa mut sille toiselle lääkärille joka niistä enemmän tietää :D
Tähän kiertoon tuosta ei kerkeä hyötyä saamaan eli ensi vuodelle menee. Toki plussa on mahdollinen ilmankin todennäköisesti, mutta vierähti kyllä iso kivi harteilta kun sai asiaa eteenpäin. Pelkäön, että KU-raskaus on tehnyt jotain tuhojaan, että siksi uusi raskaus ei ala. Yli vuosi kuitenkin jo siitä plussasta aikaa :(
 
@Wintersun olishan se nyt ollu kiva, että sieltä olis joku soittanut ja kertonut tuosta! Kiva kärvistellä ensin odottaen puhelua päivätolkulla ja sit saada tollanen tieto, eikä enempää selvyyttä, että missä mennään. Eli nyt siis joudut odottamaan ainakin ensi viikon maanantaihin?? Voimia!
 
Tsemppiä @Wintersun odotteluun! Voin hyvin samaistua tuohon kuinka piinallista odottaa tuon kaltaisia tuloksia! Toivotaan että tulokset olisi hyvät!

Täällä menkat antaa odotuttaa itseään. Saa nähdä tuleeko tästäkin 40+ kierto jos ovis jäi puuttumaan rankan dieettibuustin takia. Painoa tippunut kyllä hyvin, ja nyt vähän arvonkin että vedänkö vielä toisen samanlaisen. Jotenkin haaveilen siitä että olisin normaalipainoinen kun olisin raskaana mutta se on kyllä hyvin pieni murhe vaikka kiloja olisikin vähän enemmän. Nyt olen kuitenkin vielä huomattavan ylipainoinen.

Ainiin, onnea plussanneet ja tsemppiä piinailijoille!
 
@Wintersun Äh, miten voi olla että vieläkin joudut odottamaan :( Toivottavasti ne tulokset nyt kohta tulis!

@Kiemura Kiva kuulla että paino on pudonnut tehokkaasti, vaikka harmi että ovis on sitten jäänyt välistä. Tsemppiä!

@Päppyrä Hyvä että tehdään edes jotain alustavia tutkimuksia! Toivottavasti löytyy syy ja ratkaisu asiaan :)

Mä varasin yksityisen kautta ens viikolle ajan kohdun ja munasarjojen ultraan, ihan että näkis onko siellä jotain häikkää vai ei. Vähän jännittää löytyykö siellä jotain vikaa..(n)
 
Voi ei @Wintersun :cry:
Ihan kökköä! Toivottavasti nyt edes hyviä uutisia, vaik ymmärrän kyllä et nyt vasta huolettaakin :(

Täällä talletuksia tänään, on ollu taas aikatauluhärdelliä niin jäänyt kyl vähille. Nyt tänään sanoin jo et "sä et sit lähe mihinkään" :ROFLMAO::whistle:
Oletan et tänään tulee ovisplussa, eilen oli jo vahva mutta ei kyl vielä plussa (y)
 
Voimia hirveästi @Wintersun On kyllä niin epäreilua miten teille on kasautunut huonoa onnea :unsure: Mutta mä toivon ja uskon että ootte jo niin lähellä hoitoja, että se plussa on oikeasti jo kulman takana! Ymmärrän jos ei huvita täällä kuumeilijoissa kirjoitella, mutta olet aina tervetullut takasin ja meitä on paljon joita kiinnostaa sinun kuulumiset ja jotka toivoo sulle pelkkää hyvää! :love:
 
Moikka,
Vuoto tuli ja meni. Olo ollut rauhallinen ja rento, kun ei ole vauvaa koko ajan pyöritellyt mielessä. Tuskin tärppää tässäkään kierrossa. Vuorot meni miehen kanssa sekasin oviksen aikoihin, joten paljoa ei tapahtunut. Katse siis vuodelle 2020.

Onnea plussanneille:love:
 
Voimia @Wintersun sun tilanteeseen. On kyllä inhottavaa jos joudut vielä viikon odottaan tuloksia ja hoidon aloitus siirtyy.

Mä en oo oikein käynyt täällä vähään aikaan ja on monta sivua lukematta. Onnea kuitenkin kaikille plussista ja niille jotka plussia eivät ole saaneet niin tsemppiä. Lista näyttää nyt aika lyhyeltä, ja ei sinne taida enää uusia tullakaan.

Mulla on sellainen olo että olisin raskaana, rinnat on kipeet ja oksettaa. Menkat tuli ajallaan mutta niukkoina ja nyt elättelen päässäni jotain valemenkkateoriaa. :X3:
 
Täällä ei oo näkynyt vuotoo.. toivottavasti ei tuukkaan , huomenna ehkä teen testiä :cautious: :) Pelkkää valkovuotoa tullu aika paljon ja vähän väsyny olo välillä ja pääkipua :unsure: Voikun pääsisi kans pian plussanneisiin:barefoot:

@Wintersun :cry: Kovasti tsemppiä :love: ❤ Toivottavasti te saatte pian jo hyviä uutisia :love:
 

Yhteistyössä