.

Meillä on niin iso suku ettei oo saumaa saada omaa kuukautta :ROFLMAO:
Tiheimmät putket on maalis,huhti,touko,kesä,elo,syys,loka ja joulukuussa :LOL::LOL::LOL: mun esikoisella on synttärikaima ja siinä ympärillä viikon sisään joka päivä jonkun synttärit, ongelma ratkeaa sillä ettei yli 15v juhlia juhlita ;):LOL: ellei oo pyöreet
 
Meillä on niin iso suku ettei oo saumaa saada omaa kuukautta :ROFLMAO:
Tiheimmät putket on maalis,huhti,touko,kesä,elo,syys,loka ja joulukuussa :LOL::LOL::LOL: mun esikoisella on synttärikaima ja siinä ympärillä viikon sisään joka päivä jonkun synttärit, ongelma ratkeaa sillä ettei yli 15v juhlia juhlita ;):LOL: ellei oo pyöreet
Meillä taas se tihein putki osuu keväälle ja syksylle, muut kuukaudet on kohtuu tyhjinä :LOL: Pitäis varmaan alkaa kans noudattaan tollasta sääntöö niin ei olis tili aina miinuksilla syksyn jälkeen :LOL:
 
Tuohon ajankohtaan: jos ensikierrolla tärppää olisi laskettuaika minun syntymäpäivänä ja tälläkierrolla menisi aika liki miehen synttäreitä :love: tosin näitä synttäreitä, hääpäiviä ja isänpäiviä ym. on tässä jo jokunen ollut eli kunhan vaan tulisi... oli sitten nätti aurinkoinen kesäpäivä tai synkkä ja myrskyinen yö
 
Tietysti mullekkin mikä tahansa ajankohta käy, jos ei kävisi niin sittenhän käytettäisiin esim nyt ehkäisyä ettei la olisi joulukuussa. Mutta itse tahtoisin mieluiten kevätvauvan. Keväällä pääsisi heti ulos vauvan kanssa ilman kamalaa pukemista, tietysti kesälläkin pääsisi mutta en haluaisi olla viimeisillään raskaana kovissa helteissä, voisi olla aika tukala olo :D Talvessa huonointa ehkä se että pitäisi ostaa itselle uudet toppavaatteet kun ei mahan kanssa mahtuisi nykyiset toppavaatteet päälle, ja sitten raskauden jälkeen ne olisi isoja. Ja talvella kovien pakkasten aikaan ei voisi mennä ulos, mutta toisaalta mikäs olisi sen mukavempaa kuin käpertyä vauvan kanssa sohvalle kylminä talvi iltoina :rolleyes: Voi että, kumpa se plussa tulisi äkkiä meille kaikille :love:
 
@Wintersun testailin aamulla ja vähän oli haamu vahvistunut eilisestä. (y) Haluan kuitenkin oottaa että menkat on pari päivää myöhässä ja testata sit digin, ehkä sit vois alkaa oikeesti uskoon että tässä ollaan ilmeisesti raskaana. Nyt mä vaan pelkään että tää onkin joku kemiallinen tai jotakin. :X3:

Mä ennen kanssa aattelin että olis ihana saada kevätvauva, mutta keskenmenon ja sen jälkeen yli puolen vuoden yrittämisen jälkeen oon sitä mieltä että tulee millon tulee niin vauva on varmasti aina yhtä rakas ja toivottu. Mun mielestä kaikissa kuukausissa on omat plussat ja miinukset, nyt oon jännästi alkanu miettiin marraskuun plussia vaikka joku aika sit olin sitä mieltä että ei niin lähellä joulua. :D
 
@Wintersun vaikka kuulostaa kovalta työltä tein hoidot, on se varmasti palkitsevaa kun se on hoidettu ja plussa pärähtää testiin:love: Toivon kaikkea parasta teidän vaiheisiin(y)

Omaa: äsken testasin pc:llä ja testiajalla nega, nyt kun katsoin kuivuessa voin jollain viivalaseilla nähdä toisen viivan:unsure: tiedän ettei kannata kyttää ajan jälkeen, mutta mutta(n) huomenna aamulla testaan taas. Tänään on jomotellu mahaa. Ääh mä en kestä tätä piinaa.
 
Mä toivoin ekojen lasten kohdalla ettei menisi kovin lopulle vuotta, kun ajatus ettei niiden tarvii odottaa ajokortin saantia loppuvuoteenssaakka. Eka syntyi heinäkuussa, toinen maaliskuussa ja kolmas syyskuussa. Sitten koin spontaanin kesken menon joulupäivänä ja km rv 10 maaliskuussa. kunnes heti toukokuussa tärppäs ja sain kaksoset jotka syntyivät joulukuussa, kun laskettu aika olisi ollu tammikuussa. Nyt ei oo tullu aateltua kuhan vain vielä sais käärön :love:

ON. Sitä vuotoa ei oo tullu eilisen aamu jälkeen. Tänäänkin juoksin vessaan kun tuntu jotai pulahtavan pöksyyn, mutta ei. Mä panikoi koko kotimatkan :cry: kotiin päästyä juoksin tekemään testiä joka vaan näyttää negaa. Tänään menkat myöhässä yhden päivän.
 
Paljon onnea @Neltsuliini . Jotenkin tosi lohduttavaa, kun pitkän yrityksen jälkeen joku onnistuu <3 Voi olla, että oletkin täällä kirjoittanut minkälaisia tuntemuksia ja aavistuksia oli tai oliko niitä ja oliko jotain apuja käytössä, mutta mulla on mennyt niin moni viesti ohi, et ei ainakaan osunut silmään. :D Kiva kuulla jos haluat jakaa teidän "onnistumisreseptin" :)

Tuosta vuodenajasta. Enää tässä vaiheessa ei ole mitään väliä, kunhan tulisi. Jossain vaiheessa ajettelin, että myöhäissyksyn lapsi olisi kiva, kun olen itsekin. Sitten pohdin sitä, minkälainen "etulyönti asema" on alkuvuoden lapsilla kehityksen suhteen, että esim. koulun käynti voisi olla helpompi, jos olisi alkuvuodesta syntynyt. Niin toivoin lapsen syntyvän alkuvuodesta. Nyt tosiaan saisi tulla ihan milloin vain.
 
Tärkee omanapa: Äsken uitin taas pc:n testin ja nyt tuli testiajalla todella haalea väritön viiva. Ota nyt tästä selvää(n) en edes kuvaan sitä saa. Pitäis vaan oottaa sunnuntaihin, kun Flo ennustaa menkkoja. Testaisi vasta jos menkat myöhässä. No nyt töihin, niin saa muuta ajateltavaa :ROFLMAO:
 
@Neltsuliini Onnea kovasti ja tarrasukkia matkaan! <3

@Ilonetsijä Voi jännää, toivotaan tosi paljon että vahvistuu :)

Mäkin samaistun kommentteihin siitä, että ihan sama mihin vuodenaikaan tulis vauva, kunhan tulis. Ei ollut tämäkään meidän kierto, oireettomuudesta tiesin kyllä ja varmistin negatestillä. Ollaan alettu miehen kanssa puhua alustavasti johonkin tutkimuksiin hakeutumisesta, onneks hän on tosi kannustava ja myötämielinen ja jaksaa tsempata <3
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
Nyt siis aivan ei mihinkään liittyvä aihe: eli mulla OLISI tänään pitänyt alkaa, mutta tulikin 4pv etuajassa. Vedin Hullu-kortin taas esiin kun aamulla oli kaikki menkkaoireet (oksentelu, nenäverenvuoto, vatsakivut ym.) Vaikka vuoto lähes ohi.
No yllätys yllätys kaapissa oli kaikkien rakastama rfsu, jonka päätin tehdä.
Testi itsessäänhän on siis selkeä nega, etten ala siitä vänkkäämään, vaan nyt ihmetyttää onko muut huomanneet pinnan olevan jotenkin normaalia rosoisempi ? Minusta ennen aina ollut sileä :eek:
Ps. Kuvaa on muokattu, koska halusin teidän näkevän, mitä minä kuvittelen rosoisuuden olevanIMG_20190306_083108.jpg
 
Mulla ei viiva oo jatkanut vahvistumista tänään. Myös lämpötilat laski yllättäen, niin kuin yleensä ennen menkkoja. Toisaalta oon reissussa ja nukuin eri huoneessa niin ehkä sekin vaikuttaa. Huomenna sit näkee mihin suuntaan on mennyt, aika paljon kyllä jännittää. :censored:

@Ilonetsijä toivotaan että olis huomenna väriä viivassa. Mullahan tuli eka sellanen väritön varjo vaan testiin ja sit lähti kerään väriä seuraavina päivinä.

@W.we mä en oo koskaan tehnyt rfsu:n testejä, mutta on kyllä rosoinen pinta. Pc:ssä pinta on ihan silee... (n)
 
Kiitos @peanut_butter , @Wintersun ja @KengulleRuu, mulla alkaa jotenkin epätoivo iskeä tätä kiertoa kohtaan. Oon jännännnyt niin paljon ja piinailllut, että nyt alkaa väsyä(n) tulis ees kunnon haamu että ois intoa, mutta tuollaisia varjoja, jotka kyllä ihan yhtä hyvin oisin voinut tulkita täysin tyhjäksi, jos sitä oisin toivonut :( luulen että testaan vasta perjantaina uusiks, sit vois jo näkyä jotain jos on näkyäkseen, silloin olisi jo dpo12. Ja niin mulla on huomenna tärkeä työjuttu, et säästyis hermoja, jos en sitä ennen kyttää tyhjää testiäo_O Anteeks vuodatus, kyllä tää tästä (y)
 
@W.we no on kyllä! Joskus huomannut muissakin liuskoista et pinta on ihan naarmuinen tms.

@peanut_butter hienoa! Ei niistä tutkimuksista haittaa ole. Saa ainakin selvyyden ja jos syy löytyy niin apua siihen!

@Ilonetsijä vau! Jospa huomenna sit jo väriä viivassa!

@Maikki2019 Ootko tänään tehnyt testiä?
Tein pc testin ja näytti negaa. Pitää käävä ostaa kohta joku apteekin testi jos se näyttäs.(n)
 
Piiitkästä aikaa tulin katselemaan mitäs tänne, ja plussia ainakin tullut, paljon onnea niistä :love::love: ja haamuileville plussatuulta ja tarrasukkia:love: pahoittelut negoista:(
@Wintersun olen pahoillani huonoista uutisista, mutta ihana kuulla että teilläkin katse ja mietteet tulevissa hoidoissa, kyllä uskon, että teidän odotus palkitaan:love:
Täällä tämän kierron tallettelut jäi hyvin vähäiseksi (-dpo5 tai 4) kiireen ja väsymyksen takia, kyllä harmittaa, mutta ei voi minkään. Ferritiini mulla oli ihan ok (54,1) ja tänään sain meille ajan varattua lääkärille :) toivottavasti meidät otetaan ihan tosissaa ja saadaan jotain apuja tai edes tietoa missä mättää. Aurinkoista viikkoa :)
 
@vauvameille Ei mennyt ohi,en ollut laittanut meijän tärppikierron jutskia.
Siis kun niitä ei oikein ole.

Tupakan lopetin reilu kk sitten mutta luulisin sen vaikutuksen näkyvän n.3kk päästä.
Oviksen tienoilla seksiä vain 2 kertaa..
Tässä kierrossa ei mitään hormoonihoitoja.(ei muutamissa aikaisemmissakaan)
Ainut mikä oikeastaan muuttui,oon juonut tosi paljon sitruunavettä,siis paljon:LOL:

Plussaa osasin aavistella vain positiivisita ovistesteistä,en sitten tiedä mikä sai ne tekemään(n)

Nyt paljon kaikille plussia:love::love::love:
 
Moi mäkin palailen hiljaiselon jälkeen. Onnea plussista ja pahoittelut muille. Kiva nähdä, että kyllä niitä plussiakin onneksi tasaisesti tulee.

ON: Meillä jäi ovulaatio hyödyntämättä viime kierrossa, joten ei tullut myöskään täällä pyörittyä kuin pari kertaa taustalla. Tikuttelin ekaa kertaa ovista viime kierrossa kuitenkin ja ihan hyvin sain bongattua one stepeillä. Nyt siis uusi kierto ja menossa kp 4/25-27 ja yk 4.

 

Yhteistyössä