.

@Wintersun :love:
:love:

@haaveilija92 kerron tottakai :)

@janskusdff pahoittelut :(

@mimmik lupaavia oireita!! (y)


Tässä kierrossa oli käytössä vattutee, raskausvitamiini, D-vitamiini, babyaspiriini ja oviksen jäljeen punkkukuuri (pirun väkevää oli ja irvistellen joutu juomaan :LOL: )
Kaikki nämä olleet käytössä aiemminkin, joten ei mitään uutta joka ois plussan tuonut. Greippimehua join vielä viime kierrossa mutta en nyt. Kovasti veikkaan että tämä maaginen dpo -2 pupuilu on syyllinen tähän, vasta toisen kerran osuttiin sille päivälle :love: kaikki muut päivät kokeiltu monet kerrat. Pupuilua oli dpo -5, -3, -2, -1 ja 0, tää oli juuri se kierto kun mies yllätti ovispäivänä pystyvänsä vielä :ROFLMAO:
 
@vauvameille Voin kanssa osallistua sun tutkimukseen kun kuukautisten pitäisi alkaa tänään tai huomenna, että millainen ovisviiva tulee kun en ole raskaana :LOL:

Ärsyttää oikeen kun eilen tiputteli selkeää punaista limavuotoa, ja tänään ei MITÄÄN. Sormet syyhyy letrojen kimppuun :LOL::LOL: Varasin alustavasti kyllä jo ultra ajan sen mukaan, että ne kuukautiset nyt alkavat huomenna. Sovein hoitajan kanssa, että jos ei perjantaina ole alkanut niin sovitaan vähän myöhempi aika.
 
Hei kaikki!

Olen taustalla seuraillut näitä juttuja viime kesäkuusta:). Itselläni menossa yk 8 ( vai voikohan sanoa yk kun vasta kaksi kuukautta kytännyt ovista). Kp tällä hetkellä 24/28-31. Ovistesti näytti plussaa kp 13 ja kivut ko 14. Olen niin masentunut jo valmiiksi..tuttuja PMS oireita on. Lueskelen kaikkia raskaus/vauvajuttuja joka päivä. Tuntuu ettei mitään muuta ajattelekkaan.
Tänne liittymistä olen miettinyt, mutta olisko se kuitenkaan hyvä juttu kohdallani vai auttaisiko vertaistuki.
Onko teillä ollut surua/ahdistusta projektin suhteen ja onko täällä kirjoittelu auttanut teitä? Vai tuottaako lisää ahdistusta?
Ei viitsisi miestäkään kuormittaa ettei tule paineita.

Tsemppiä kaikille!(y)
 
Voi onpas tänne tullut juttua!
Onnea @Miina-

Oma napa: Olin niin onnellinen kuin sain sunnuntaina tikutettua oviksen, elämäni ensimmäiset ovistikut. Yksi paketti oli näytteenä saatu ja viimeisellä tuli, kp 17. Mun kroppa toimii, neljän vuoden kierukan jälkeen! (y) Minä en juurikaan oo ikinä tunnistanut ovista, joten ei ollut yhtään hajua, ja kauhistutti että lieköhän kroppa enää toimi :D Niin vain lupasin että en ota mitään stressiä tästä vauvatouhusta kun neljä ihanaa lasta jo on, mutta niin se vaan on kuitenkin mielessä koko ajan... Päivitellään sitten ens kuussa listaan mulle nuo kp, kun ei yhtään tiedä mihin tää kierto asettuu. Jos pysyis normi 28pv, niin menkat alkais viikon päästä hkl, juuri kun olen lähdössä ulkomailla työmatkalla, ja jos menkat on yhtä kauheet kun ekat kierukan poiston jälkeen, niin oon kirjaimellisesti liemessä sillä matkalla...
 
@happis Tervetuloa mukaan! Tässä ryhmässä on käsittämättömän hyvä yhteishenki ja tukea saa, jos sitä tarvitsee. ❤ Kyllä tämä yrittäminen on sellaista tunteiden vuoristorataa, että tuntuu välillä hyvältä purkaa tuntoja samassa tilanteessa oleville. Itse sen tietää kuitenkin parhaiten, onko palstailusta hyötyä vai haittaa. Välillä ainakin itsestä tuntuu hyvältä pitää pientä taukoa, mutta aina olen palannut. :)

Dpo10 ja vatsakipu jatkuu, mutta niin jatkuu myös tissikipu. Lämmöt on pompsahtaneet nyt illalla 37 asteeseen, että en tiedä onko nousemassa kuume vaiko mitä. o_O Yhtään kipeä olo ei kylläkään ole. Vatsajuilintojen takia tuntuu, että menkat alkaa taas pian. :unsure:

Tsemppiä kaikille! (y)
 
Heips. Miten pitkiä kiertoja teillä on? Itelläni nyt kierukan poiston ja keskenmenon jälkeen 30 päivää. Ennen oli joku 28. Oletteko minä päivinä noin pitkässä kierrossa tikuttaneet ovista? ku musta tuntu et se ois ollu mulla jo 12- 13 päivä.(n) voiko se heitellä miten paljon?
 
@mimmik Nyt on niin lupaavat oireet että kumma jos ei plussaa tuu :)

@Miina- Kiva kun kerroit teidän poppakonsteista! Kuinka monta yk:ta oot käyttänyt aspiriinia? Ja aiotko jatkaa nyt plussan saatuasi? Onnea vielä, oon niin iloinen sun plussasta ja toivon tosiaan että pysyy matkassa :love:

@janskusdff Pahoittelut (?) viivanpaikasta, vaikka vielähän se ehtii muuttua :)

@haaveilija92 No höh, toivottavasti ne menkat nyt sitten alkaisi niin pääset uuteen kiertoon ja letroja kokeilemaan! Toivotaan että ne tuo toivottua tulosta :love:

Tervetuloa mukaan @happis (y) Ymmärrän tosi hyvin nuo sun pohdinnat. Mulla ainakin tähän yritykseen liittyy paljon surua ja ahdistusta. Koen kuitenkin että tällä palstalla saan vertaistukea ja toivoa muiden onnistumisista, ja etenkin kun en yrityksestä juuri omassa elämässäni kenellekkään puhu, niin täällä voin siitä edes jotain jollekin jakaa. Välillä tuntuu mustakin ettei ajatukset oikein muualla pyöri, vauvan kaipuu on niin kova.. :unsure: Tsemppiä teille yritykseen, toivotaan että plussa tulee pian ja että saat sinäkin tukea tätä kautta <3

@minttu-82 Jes, hyvä että kroppa toimii! (y)

@lillium Oi että kun jännittää sun puolesta! :love: Milloinkas testailet?

Mä kävin alkuviikosta lääkärillä. Eivät ne siellä vielä oikeen mitään tee kun yritystä ei ole vuotta ja keskenmenotkin on tapahtuneet niin alussa. Lääkäri kyseli kaikkea ja tsemppasi mua kyllä, jos ei kevään aikana mitään tapahdu tai jos vielä tulee jonkinmoisia keskenmenoja niin sitten voin ottaa yhteyttä niin kokeillaan lähetettä naisten polille (?). Kyllä sen sielläkin huomasi miten kipeä aihe etenkin tää viimeisin keskenmeno (tms) olikaan, siinä itku pääsi siitä kertoessa. Siitäkään ei tiedä kukaan muu kuin oma mies. Toisaalta sain ehkä vähän tsemppiä jatkaa yritystä ja yritän luottaa siihen, että kyllä se plussa sieltä tulee vielä.. <3
 
Tervetuloa @happis (y)

@lillium jännää :love: kunpa tulis plussa! :love:

Kiitos kaikille onnitteluista!
Kohta pitäs kertoo miehelle, tarkoitus oli antaa digi mutta se sanoi ”ei raskaana”, annan sitten cb:n plus-testin jossa todella selvä viiva. Ostin kortin jossa pienet tossut, tykätään miehen kanssa tietovisoista niin laitoin korttiin tekstin haluatko miljonääriksi -tyylillä: esitän hänelle kysymyksen ja saa käyttää oljenkortena ”kurkkaa pakettiin” :giggle:
Miehellä on synttärit viikko ennen oletettua laskettua aikaa :love:
 
@mimmik Nyt on niin lupaavat oireet että kumma jos ei plussaa tuu :)

@Miina- Kiva kun kerroit teidän poppakonsteista! Kuinka monta yk:ta oot käyttänyt aspiriinia? Ja aiotko jatkaa nyt plussan saatuasi? Onnea vielä, oon niin iloinen sun plussasta ja toivon tosiaan että pysyy matkassa :love:

@janskusdff Pahoittelut (?) viivanpaikasta, vaikka vielähän se ehtii muuttua :)

@haaveilija92 No höh, toivottavasti ne menkat nyt sitten alkaisi niin pääset uuteen kiertoon ja letroja kokeilemaan! Toivotaan että ne tuo toivottua tulosta :love:

Tervetuloa mukaan @happis (y) Ymmärrän tosi hyvin nuo sun pohdinnat. Mulla ainakin tähän yritykseen liittyy paljon surua ja ahdistusta. Koen kuitenkin että tällä palstalla saan vertaistukea ja toivoa muiden onnistumisista, ja etenkin kun en yrityksestä juuri omassa elämässäni kenellekkään puhu, niin täällä voin siitä edes jotain jollekin jakaa. Välillä tuntuu mustakin ettei ajatukset oikein muualla pyöri, vauvan kaipuu on niin kova.. :unsure: Tsemppiä teille yritykseen, toivotaan että plussa tulee pian ja että saat sinäkin tukea tätä kautta <3

@minttu-82 Jes, hyvä että kroppa toimii! (y)

@lillium Oi että kun jännittää sun puolesta! :love: Milloinkas testailet?

Mä kävin alkuviikosta lääkärillä. Eivät ne siellä vielä oikeen mitään tee kun yritystä ei ole vuotta ja keskenmenotkin on tapahtuneet niin alussa. Lääkäri kyseli kaikkea ja tsemppasi mua kyllä, jos ei kevään aikana mitään tapahdu tai jos vielä tulee jonkinmoisia keskenmenoja niin sitten voin ottaa yhteyttä niin kokeillaan lähetettä naisten polille (?). Kyllä sen sielläkin huomasi miten kipeä aihe etenkin tää viimeisin keskenmeno (tms) olikaan, siinä itku pääsi siitä kertoessa. Siitäkään ei tiedä kukaan muu kuin oma mies. Toisaalta sain ehkä vähän tsemppiä jatkaa yritystä ja yritän luottaa siihen, että kyllä se plussa sieltä tulee vielä.. <3
Alotin 2 kuukautta sitten, toinen täysi kierto oli tämä :) lopettelen varmaan pikkuhiljaa sen käyttöä.
Paljon tsemppiä sinulle, kipeä aihe varmasti! <3 :cry:
 
@peanut_butter 50mg, 1 päivässä :)

@haaveilija92 unohdin kuvata, otan kuvan kun mies avannut paketin :giggle:

Kuva kortista alla ja teksti siinä kuului näin:
Tiedän, en antanut sinulle syntymäpäivälahjaa viime vuonna. Nyt olenkin iloinen saadessani olla etuajassa tänä vuonna! Minulla on sinulle pieni tietovisa, johon oikein vastaamalla tavoitat lahjasi...

Mitä tarkoittaa merkinnät 3+5 ja 36+2? Entä LA ja RV? Saat yhden oljenkorren, ja jotta kysymys ei olisi liian vaikea, olen valinnut oljenkorren sinulle itse...

...sen nimi on ”kurkkaa pakettiin”

Paketissa on vauvan liina johon kääritty testi ja pätkis-patukka, patukka tulee esiin ensin :LOL:

https://aijaa.com/82mFp1
 
@peanut_butter Alkoi vähän jännittää itteäkin, että josko kuitenkin. Toivotaan parasta. :love: Aattelin testata vasta, kun menkat myöhässä. Jos siis malttia piisaa. :D Ehkä maanantaina, jos sinne asti päästään. :)

@Miina- Voi kunpa! :love: Sulla aivan ihanasti valmisteltu yllätys miehelle. Hän on varmasti haltioissaan! Tuli ihan kyynel silmään. :cry::love:
 
@happis Tervetuloa mukaan! Itse mietin ihan samoja asioita ja siksi olenkin pysynyt enemmän lukijana kuin kirjoittajana. En usko että kukaan on sitä pahalla katsonut, vaikka muiden tsemppaaminen omalta osaltani on jäänyt valitettavan vähälle. Tauon palstasta voi aina ottaa jos vähänkään siltä tuntuu. Onnea yritykseen teille!
 
@Miina- olen kyllä niin onnellinen teidän puolesta!:love: Ja luo toivoa aika roimastikin meille muille kun eikös teilläkin ollut esim. miehellä todettu jotain heikkoutta siittiöissä? Ja sinullakin oli joku juttu, nyt kun vielä muistaisi eikä menisi sekaisin kaiken lukemani kanssa:LOL: Tuota kyllä kuulee, että aika ajoin saadaankin perua sit ajat, kun tärppi käy just ennen pitkät yrityksen jälkeen :) @minttu-82 tsemppiä ettei vuoto olis kauhee:eek: Ei reissuolosuhteissa varsinkaan oo helppoao_O Tsemppiä kaikille piinailijoille, useampi teitä oli, jospa pian saadaan lisää plussia:love:
Mä sain kuin sainkin pistettyä itseäni tänään (ei todellakaan ollut mikään helppo 100varma juttu että pystyn ite:ROFLMAO:). O-testi olo kyllä aivan räikeä plussa jo ennen pregnylin laittoa että kyllä se mun kroppa itelläänkin hienosti näyttäs tuon ainakin osaavan. Mut katsotaan miten käy, odotan et lapsi nukahtaa niin pääsee vielä varmistelemaan hedelmöitystä :love:
 
@Miina- olen kyllä niin onnellinen teidän puolesta!:love: Ja luo toivoa aika roimastikin meille muille kun eikös teilläkin ollut esim. miehellä todettu jotain heikkoutta siittiöissä? Ja sinullakin oli joku juttu, nyt kun vielä muistaisi eikä menisi sekaisin kaiken lukemani kanssa:LOL: Tuota kyllä kuulee, että aika ajoin saadaankin perua sit ajat, kun tärppi käy just ennen pitkät yrityksen jälkeen :) @minttu-82 tsemppiä ettei vuoto olis kauhee:eek: Ei reissuolosuhteissa varsinkaan oo helppoao_O Tsemppiä kaikille piinailijoille, useampi teitä oli, jospa pian saadaan lisää plussia:love:
Mä sain kuin sainkin pistettyä itseäni tänään (ei todellakaan ollut mikään helppo 100varma juttu että pystyn ite:ROFLMAO:). O-testi olo kyllä aivan räikeä plussa jo ennen pregnylin laittoa että kyllä se mun kroppa itelläänkin hienosti näyttäs tuon ainakin osaavan. Mut katsotaan miten käy, odotan et lapsi nukahtaa niin pääsee vielä varmistelemaan hedelmöitystä :love:
Paljon tärppionnea sinne!! :love::love:
Joo, valtaosa siittiöistä kuolleita ja elävät hitaita. Tiheys alhainen myös. Mulla löydettiin monirakkulainen (13-15 rakkulaa) munasarja, PCO diagnoosia ei tullut toistaiseksi ja ens kuussa ois pitänyt labroista tarkistaa tämä. Todennäköisesti irtosi tässä kierrossa vielä juuri siltä puolelta :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Edellisessä kierrossa yhdessä testissä oli viivanpaikka. Ikinä en oo sitä saatu paitti ny.. no jos dpot on vasta 8 niinku epäilen niin eihän viel mitään näykkää välttämättä. Viikonlopulle varasin apteekin testin 10herkkyydellä.. kysymys teille plussanneille ja no miksei muillekin. Seksi on alkanu sattua ny;ihan kuin liian isoa liian pieneen. Myös orgasmin jälkeen sattuu jonnekin tuonne.. onko teillä ollu samaa ennen plussaa tai plussattua? Edellisessä raskaudessa mulla oli näitä tuntemuksia mutta en muista oliko jo ennen plussaa..
 

Yhteistyössä