@mimmik Nyt on niin lupaavat oireet että kumma jos ei plussaa tuu
@Miina- Kiva kun kerroit teidän poppakonsteista! Kuinka monta yk:ta oot käyttänyt aspiriinia? Ja aiotko jatkaa nyt plussan saatuasi? Onnea vielä, oon niin iloinen sun plussasta ja toivon tosiaan että pysyy matkassa
@janskusdff Pahoittelut (?) viivanpaikasta, vaikka vielähän se ehtii muuttua
@haaveilija92 No höh, toivottavasti ne menkat nyt sitten alkaisi niin pääset uuteen kiertoon ja letroja kokeilemaan! Toivotaan että ne tuo toivottua tulosta
Tervetuloa mukaan
@happis Ymmärrän tosi hyvin nuo sun pohdinnat. Mulla ainakin tähän yritykseen liittyy paljon surua ja ahdistusta. Koen kuitenkin että tällä palstalla saan vertaistukea ja toivoa muiden onnistumisista, ja etenkin kun en yrityksestä juuri omassa elämässäni kenellekkään puhu, niin täällä voin siitä edes jotain jollekin jakaa. Välillä tuntuu mustakin ettei ajatukset oikein muualla pyöri, vauvan kaipuu on niin kova..
Tsemppiä teille yritykseen, toivotaan että plussa tulee pian ja että saat sinäkin tukea tätä kautta <3
@minttu-82 Jes, hyvä että kroppa toimii!
@lillium Oi että kun jännittää sun puolesta!
Milloinkas testailet?
Mä kävin alkuviikosta lääkärillä. Eivät ne siellä vielä oikeen mitään tee kun yritystä ei ole vuotta ja keskenmenotkin on tapahtuneet niin alussa. Lääkäri kyseli kaikkea ja tsemppasi mua kyllä, jos ei kevään aikana mitään tapahdu tai jos vielä tulee jonkinmoisia keskenmenoja niin sitten voin ottaa yhteyttä niin kokeillaan lähetettä naisten polille (?). Kyllä sen sielläkin huomasi miten kipeä aihe etenkin tää viimeisin keskenmeno (tms) olikaan, siinä itku pääsi siitä kertoessa. Siitäkään ei tiedä kukaan muu kuin oma mies. Toisaalta sain ehkä vähän tsemppiä jatkaa yritystä ja yritän luottaa siihen, että kyllä se plussa sieltä tulee vielä.. <3