.

@haaveilija92 Mulla on vessan kaapissa kirjekuoressa Aku Ankka korin takana piilossa. Löytyy raskauskeijulta tilattua 2 erilaista testiä yhteensä 8 kpl. Sit pc:ta 2 kpl ja yks apteekin oma :whistle:

Pahoittelut @Wintersun :cry:

(.) Viikonlopusta asti jomotellut välillä alavatsaan, välillä munasarjojen alueelle. Rinnat on arat, voi olla myös menkkaoire.
Tänään on ollut ihmeellinen känkkäränkkä päivä. Onneks oon ollut itekseen kotona :censored:
 
@haaveilija92 Mulla on vessankaapissa pussissa piilossa 20+ One Stepin ovistestiä ja pari r-testiä ja 1 Pregcheck r-testi. Käytetään nyt noi ensin ja tarpeen tullen lisää :D

Mun lämpökäyrä näyttää tolta. Normaalisti siis nousee oviksen jälkeen 36.4-36.6 välille. Kovimmat kivut oli samana iltana, kun testissä oli vahvin viiva, ni merkkasin sen ovispäiväks. Äh, en enää tiiä, mut mennään nyt sillä toistaiseksi. :unsure:

1.jpg
 
@Wintersun En mäkään täysin luota niihin, etenkin kun mittausajankohta ja unenlaatu on vaihellut niin kovasti. Ne on vaan ollu aiemmissa kierroissa niin hyvä "varmistus" ovulaatiolle, kun pompanneet ylös niin selkeästi seuraavana päivänä. Varmastihan se ovulaation tapahtuminen selviää vain lääkärikäynnillä. Tää on loputonta spekulointia. :coffee: Toivottavasti on tapahtunut. Aika näyttää. :)
 
Moikka kaikille! Olen uusi täälä ja mulla oli kkm heinäkuussa ja nyt toivotaan uutta pienokaista. Tässä kuussa vaan olen ihmetellyt et kp 19 menossa eikä ovulaatioo bongattu Noin 8 päivää sitten tunsin vihlasun ja ovisoireita mut testi näytti negaa..nyt viimeset 4 päivää ollut semmonen suht tumma viiva ovistestissä mut ei kuitenkaan positiivinen..lisäksi maha turvoksissa ja kauhea makeannälkä.. huoh en tiedä mitä ajatella..
 
@Neltsuliini ehkä sitten uskaltaudun. Aijemmissa kierroissa olisin jo testannut muutaman kerran, mutta nyt olen ollut jotenkin tosi rauhallinen ja varma ja vaan odotellut. Tää on kyllä ihme vaikka mulla oli heti ovulaation jälkeen kovaa vuotoakin. Se ei mielestäni ollut mitenkään menkkamaista vaan ryöpsähteli oudosti pari päivää. Muuten kaikki oireet on aika lupaavia ❤
 
Viimeksi muokattu:
Katoin Flota ja mulla on viime kierrossa ollut tiputtelu vuotoa kp 9(ei kipuja).Jos ei johdu oviksesta,mitä epäilen että ei, koska ei ikinä ole ollut niin aikasin ja luteaalivaihekaan ei sitä tue.
Onko muilla ollut vastaavaa? Mistäköhän voisi johtua? Mietin vaan kaikkea mahollista hedelmättömyyteen liittyvää!
Tässä tapauksessa voin ainakin sanoa että ei seksistä johtuvaa:p
 
Minut voi ottaa pois piinailijoista. Tässä kierrossa turha toive plussaan.. ei mies suostu hommiin vaikka päällää seisois(n):mad::poop: luulen että ovis vasta tänään mätsäis ainakin edeltävän kierron ja tän päivän tuntemusten kanssa ja märkyyden. Joten ei sunnuntain tallettelu riitä:( pcn ovistestit ollu mulla ja ne hyväks havainnu:) plussatuulia teille tälle kuulle:):love:
 
Onko teille arvon naiset kehittyneet sellaisia haavekuvia, että kun teillä olisi oma vauva? Tai siis itse lähinnä aina mietiskelen kaupassa käydessä, että nyt kulkisi vauva kopassa mukana. Ja sohvan nurkassa kyyhöteltäisiin nyt ja pieni nyytti tuhisisi sylissä. Siivoilisin kotona vauva kantoliinassa yms. Siis tämmöisiä hassuja mielikuvia, millaisia tosielämän tilanteet olisivat jos vauva olisi osana arkea ja perhettä. :love: ihanaa ajatella niin, mutta välillä taas sitten aika todella haikeaa.
 
Minut voi siirtää (varovasti) plussanneisiin.

Dpo 13 testasin positiivisen (en ollut aiemmin kokeillut). Tänään kyllä aamulla sukkapuikkotuntemuksia, ja tunti siitä pari kirkasta veriviirua pyyhkiessä... Mutta töissä ei ainakaan mitään vuotoa vielä ole alkanut. Soitin neuvolaan, mutta vähän alla päin oleva fiilis niiden viirujen vuoksi. Katsotaan ja toivotaan parasta.
 
Onko teille arvon naiset kehittyneet sellaisia haavekuvia, että kun teillä olisi oma vauva? Tai siis itse lähinnä aina mietiskelen kaupassa käydessä, että nyt kulkisi vauva kopassa mukana. Ja sohvan nurkassa kyyhöteltäisiin nyt ja pieni nyytti tuhisisi sylissä. Siivoilisin kotona vauva kantoliinassa yms. Siis tämmöisiä hassuja mielikuvia, millaisia tosielämän tilanteet olisivat jos vauva olisi osana arkea ja perhettä. :love: ihanaa ajatella niin, mutta välillä taas sitten aika todella haikeaa.
Kun miehen kans aloitettiin tätä yritystä, niin oli paljonkin tuota ajattelua:love: mut kun aikaa kulut ilman tulosta, on vähän jäänyt, mikä sääli, sillä musta on ihanaa haaveilla. Yks mikä ajatus on vielä, on se kun meen nukkuu ja mietin vauvaa nukkumassa omassa sängyssä, tulee valtava kaipuu omaan lapseen. Tänään mulla on ollu tosi apee päivä nega tuloksen jälkeen. Onneks kaveri kävi kylässä ja sai kunnolla purkaa tuntoja:) huomenna uutta testiä, mä en luovuta ku vasta sit kun jos menkat alkaa, perkele:ROFLMAO: Hihii ja mies lupas viedä mut ikeaan lohtu ostoksille , jos vkl menee vuotaessa :D:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä